Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
dusan96

[Nový RP Projekt] Survivor (Kdo přežije)

Recommended Posts

Zdravím, dostal jsem nápad, který bych rád s Vaší pomocí chtěl zrealizovat.

Nevím kolik z Vás tady znáte pořad "Kdo přežije" , nebo taky trosečník, či Survivor...

Tento televizní pořad je už hodně let starý.

 

Chtěl bych tuto záležitost přenést do WoW světa, zkoušel jsem si založit server pro tento projekt, ale nějak se mi to nepodařilo. Tak jsem se chtěl poptat, jestli by nějaký nadšenec, nebo kdokoli jiný nepomohl se serverem. Měl bych v plánu udělat speciální mapu/ mapy, konkrétně ostrovy, přes Noggit, na kterých by se to odehrávalo.

 

Tímto se Vám to pokusím trošku popsat jak by to probíhalo :

 

Zdroj: http://www.survivorweb.cz/

 

Šestnáct soutěžících je vysazeno na pustém a neznámém ostrově (tento počet není až tak jistý, uvidělo by se podle zájmu) . Tam jsou rozděleni do dvou kmenů a obdrží pouze minimum zásob a jednu mačetu. Přístřešek, potravu a oheň si musí zajistit sami. Každé tři dny je bude čekat souboj o odměnu a souboj o imunitu. V prvním případě budou tyto dva kmeny zápolit o jídlo, nástroje k rozdělávání ohně, případně celtu, ve druhém pouze o talisman imunity. Ten kmen, který v souboji o imunitu prohraje (nezíská talisman imunity), musí jít večer na kmenovou radu a tam ze svého středu vyřadit jednoho člena. Tento cyklus soutěží a vyřazování se zastaví až na počtu 10 soutěžících (z obou kmenů) a oba dva kmeny se sloučí v jeden. To znamená, že v tomto novém kmenu už je souboj o imunitu i odměnu čistě individuální záležitostí a každý hraje sám za sebe. Vyřazování soutěžících pokračuje dál, ale s tím rozdílem, že v individuální části hry už vyhození hráči nekončí úplně, ale stávají se členy poroty. Až zbudou poslední 2 (3) hráči, na finálové kmenové radě právě porota rozhodne o tom, který z nich si domů odnese celkové vítězství v soutěži. ( U nás by to bylo třeba zařazení do Našeho týmu, a ti by se podíleli na dalších etapách spolu s námi... )

 

 

EXILE ISLAND:

Exile Island (EI) se poprvé objevil v Survivor 12: Panama a byl spjat s tajnou imunitou, což je další revoluční novinka v pravidlech soutěže. Po soutěži o odměnu vítězný kmen zvolí jednoho hráče poraženého kmene, aby se odebral na EI. Tam zvolený hráč bude osamocený přežívat v drsném prostředí až do souboje o imunitu. Vítězný kmen má tedy v ruce trumf, kdy může oddělit od kmene nejsilnějšího člena konkurenčního kmene, a tak ho oslabit, případně může vybrat nejslabšího, aby mu ještě více podkopal morálku. V pozdějších řadách se na Exile Island vypraví jak zvolený hráč poraženého kmene, tak jeden hráč z kmene vítězů. O tomto druhém hráči rozhoduje buď prvně vybraný hráč, nebo vítězný kmen, který ho zvolí ze svého středu. EI je tedy i možností pro vyjednávání hráčů z obou kmenů, kteří mohou uzavřít i vlastní minialiance napříč kmeny.

.

TAJNÁ IMUNITA:

Tajná imunita funguje na stejném principu jako klasická individuální imunita, kterou hráč může vyhrát v souboji o imunitu. Rozdíl je pouze v tom, že tajná imunita je uschovaná na tajném místě, a pokud ji hráč najde, může si ji ponechat po celou dobu soutěže bez toho, aby někdo věděl, že ji vlastní. Pokud ji hráč najde, má možnost ji komukoliv předat, musí ji ovšem zahrát do doby, než v soutěži zbudou poslední čtyři hráči. Nemůže se tedy díky ní přímo dostat do finále.: Guatemala a pevnou součástí pořadu se stala v následující řadě, kde doplnila Exile Island, na kterém byla uschovaná pro hráče, kteří na něj byli vyhoštěni. Později se ovšem od EI odtrhla a produkce ji uschovávala kdekoliv, takže například i v táboře jednotlivých kmenů.

.

REDEMPTION ISLAND: (S22, S23)

Redemption Island (RI) pochází z hlavy Jeffa Probsta a je nejvýraznějším zásahem do pravidel hry od roku 2000. Hráč, který dostane na kmenové radě největší počet hlasů a za normálních okolností by opustil hru, se nově po zavedení RI odebere právě na něj. Následující vypadnuvší hráč se k němu připojí a oba stanou v duelu o přežití, vítěz zůstane nadále na RI a poražený definitivně opustí hru. Až nastane sloučení kmenů, hráč, který přežil na RI, se vrátí znovu do hry a bude moci zavařit lidem, kteří ho vyhodili. Druhá příležitost návratu do hry přijde s finálovou pětkou, navrátivší se hráč má tedy možnost přežít na RI od první kmenové rady až skoro do konce celé soutěže bez toho, aby se výrazně předvedl v samotné hře.

.

.

 

Buff: Neboli šátek pro soutěžící. Každý hráč ho na začátku obdrží a symbolizuje jeho příslušnost kmeni, ve kterém se nachází. Každý buff má svoji barvu, která koresponduje s barvou kmene a slouží tedy jako nejvýraznější prvek, který udává kmenovou příslušnost. Buff je z neuvěřitelně pružné látky, kterou za normálních podmínek nelze roztrhnout, proto je přímo zrozen pro drsné prostředí Survivora.

 

 

Pochodeň: Pochodně neodmyslitelně patří k soutěži stejně jako buffy. Jedná se spíše o symbolickou úlohu, přesto se staly symbolem celé soutěže a v zahraničních mutacích Survivora těžko naleznete v oficiálním logu něco jiného než právě ji. Každý hráč dostane na první kmenové radě pochodeň se svojí jmenovkou. Tu si zapálí od hlavního ohně na kmenové radě a dokud je v soutěži, jeho pochodeň hoří. Pochodně tedy představují životy soutěžících, a jakmile je některý z hráčů ze hry vyřazen, Jeff mu pochodeň uhasí, aby náležitě dokreslil konec jeho nadějí na vítězství v soutěži. Většinou tento rituál doprovází slovy: „jméno“ kmen promluvil„.

 

.

Hlasovací urna: Urna se využívá pouze na kmenových radách. Každý hráč k ní přistoupí a na připravený papírek (např. Whispne GM se jménem URNA) napíše jméno hráče, kterého chce vyřadit. Pak hlasovací lístek přeloží a vhodí do urny. Po hlasování všech členů kmene pak Jeff urnu přinese před soutěžící a postupně vytahuje hlasy z urny. V případě finálové kmenové rady se do ní naopak vhazují jména hračů, které chce člen poroty nechat vyhrát. Po finálové kmenové radě putuje urna do trezoru a vytáhne se až na přímý přenos finále řady (cca. o 4 měsíce později). Pokud vám přijde podezřelé, že jsou hlasy vždy seřazeny tak neuvěřitelně vyrovnaně, aby hlasování bylo co nejvíce napínavé, pak za vším stojí střihač pořadu a Jeff Probst, který si hlasy nejprve seřadí podle toho, jak je chce vytahovat, a pak předstírá, že o výsledku nemá ani páru.

 

 

To by bylo takové menší ujasnění... Samozřejmě že už to mám vymyšlené jak to bude probíhat, co se všechno bude muset udělat atd...

Takové věci bych si už při nejmenším dělal sám...

 

Budu rád, za každého dobrovolníka.

Kdo by mě chtěl kontaktovat na Skype - Dusikfrik

 

Doufám že jsem na nic nezapomněl ;)

 

S pozdravem, Dusikew

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to urcite dobrý nápad. napiš mi na skype nebo tady PM. Po domluvě ych tě mohl přibrat pod Apokaliptic, samozdrejme asi devloping by byl cez hamachi ale pak by se hosting dojednal. Pokud by jsi mel zajem tak napis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak do toho bude to super muže to byt zajimavé ale bude toho hodně:D na práci ale i tak good luck

Edited by Anstriber___

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to moc pěkné, ale z poměrně bohaté zkušenosti s řízením RP serveru ti můžu říct, že je to šílená utopie. Jako opravdu, moc se mi ta myšlenka líbí a kdyby dopadla skutečně tak, jak jí popisuješ, tak by byla skvělá, ale je tu mnoho "ale".

  • Nutnost pravidelného hraní všech zúčastněných hráčů; absolutně nemožné.
  • Nutná permanentní přítomnost dozoru právě kvůli tomu obstarávání sebe sama.
  • Úroveň RP - horší hráči to budou kazit a pro takhle hardcore RP nebudou nadšeni. Naopak hard core hráči (a těch prostě neseženeš, vzhledem ke konkurenci jaká na tomto poli panuje) tam nebudou chtít hrát právě kvůli těm obyčejným.

A takovýhle bodů se dá napsat spousta. Prostě je to pěkná myšlenka, ale věř mi... ani omylem nebude fungovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý nápad.. ale trošku mi to připadá jako že chceš bejt hlavně GM.... možná se mi to jen zdá.. :)

??? Myslím si, že kdybych nechtěl tak se do toho vůbec nemusím pouštět, jelikož působím jako Main GM na Ellesimě, a současně na jednom RP serveru a práce mám až až.

 

 

Je to moc pěkné, ale z poměrně bohaté zkušenosti s řízením RP serveru ti můžu říct, že je to šílená utopie. Jako opravdu, moc se mi ta myšlenka líbí a kdyby dopadla skutečně tak, jak jí popisuješ, tak by byla skvělá, ale je tu mnoho "ale".

  • Nutnost pravidelného hraní všech zúčastněných hráčů; absolutně nemožné.
  • Nutná permanentní přítomnost dozoru právě kvůli tomu obstarávání sebe sama.
  • Úroveň RP - horší hráči to budou kazit a pro takhle hardcore RP nebudou nadšeni. Naopak hard core hráči (a těch prostě neseženeš, vzhledem ke konkurenci jaká na tomto poli panuje) tam nebudou chtít hrát právě kvůli těm obyčejným.

A takovýhle bodů se dá napsat spousta. Prostě je to pěkná myšlenka, ale věř mi... ani omylem nebude fungovat.

 

Na tohle jsem taky myslel no... K tomu prvnímu bodu - To je asi snad nejproblémovější věc, která by tu byla.

Dozor, s tím by nebyl problém. Kdyby se nabralo alespoň 6 aktivních lidí do týmu, což nejspíš problém nebude, tak by se to dalo utáhnout.

S tou úrovní hráčů bychom samozřejmě taky něco udělali. Před vypuštěním lidí na ostrov, by jsme si je vzali do parády, do RP školky, a objasnili jim pravidla, a jak RP hrát. Z nich se vybere 16 spolehlivých, snad aktivních lidí.

Dali bychom třeba povinnost nejméně 6 lidí, každý den. Když jich 6 nebude. Tak ztrácí jeden den celá skupina (to bych dal nějaké penalizace, např. ostrov vyhnanství apod.) a pokračují zase další den, když jich nebude zase alespoň 6, tak budou tresty vyšší a pohrozil bych třeba vyloučením celé skupiny.

Mám zkušenosti s podobným RP projektem zaměřeným na HP.

Herní dobu bych dal třeba od 17:30 do 19:00 = 1 Den

 

Prostě to už by se nějak vymyslelo....

 

Teď je jen důležité, aby se ke mě někdo připojil a pomohl mi udělat ten server. Jinak se to nerozjede že.

Edited by dusan96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dozor, s tím by nebyl problém. Kdyby se nabralo alespoň 6 aktivních lidí do týmu, což nejspíš problém nebude, tak by se to dalo utáhnout.

"kdyby se nabralo"... ehm, sehnat 6 kvalitních RP GM je extrémně obtížná záležitost, to mi opravdu věř, několikanásobně obtížnější než nabírat GM na normální server. Mluvím z vlastní zkušenosti :). Pokud tedy nechceš brát čtrnáctileté děti.

 

 

 

Prostě to už by se nějak vymyslelo....

Tohle je úplně to nejhorší, co můžeš napsat. Měl bys mít vše promyšlené předem, odkládat věci na později je kravina, zvlášť když to jsou opravdu velké problémy, jako je ta aktivita hráčů. Btw, nebuď tak naivní aby sis myslel, že ti 16 lidí bude hrát přesně hodinu a půl denně ve stanovený čas. Lidé obvykle nemají čas celé dny. Navíc hodina a půl je na nějaké pořádné RP zoufale málo.

 

 

Kdybys místo toho radši šel hrát k nám na server (nebo na jakýkoliv jiný RP projekt, Nostalgii, New Dawn, Mirkwood, nebo co vše ještě existuje), postupem času se stal GM a takovéhle nápady realizoval na už zajetém serveru, bylo by to stokrát užitečnější a tisíckrát perspektivnější.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"kdyby se nabralo"... ehm, sehnat 6 kvalitních RP GM je extrémně obtížná záležitost, to mi opravdu věř, několikanásobně obtížnější než nabírat GM na normální server. Mluvím z vlastní zkušenosti :). Pokud tedy nechceš brát čtrnáctileté děti.

 

 

 

 

Tohle je úplně to nejhorší, co můžeš napsat. Měl bys mít vše promyšlené předem, odkládat věci na později je kravina, zvlášť když to jsou opravdu velké problémy, jako je ta aktivita hráčů. Btw, nebuď tak naivní aby sis myslel, že ti 16 lidí bude hrát přesně hodinu a půl denně ve stanovený čas. Lidé obvykle nemají čas celé dny. Navíc hodina a půl je na nějaké pořádné RP zoufale málo.

 

 

Kdybys místo toho radši šel hrát k nám na server (nebo na jakýkoliv jiný RP projekt, Nostalgii, New Dawn, Mirkwood, nebo co vše ještě existuje), postupem času se stal GM a takovéhle nápady realizoval na už zajetém serveru, bylo by to stokrát užitečnější a tisíckrát perspektivnější.

 

Tákže,

Vím že máš už víceletou praxi s RP a vedením serveru. V jednom mi věř, jde to, ale dře to.

Je hodně obtížné udržet ty samé hráče ve stejný čas, tu hodinu a půl, jenže ono to už na http://bradavice-online.forum.st/ dávno funguje (Každý den od 18:00 - 22:30 je aktivních 15-18 hráčů), potřeba dozoru není zase takový problém. Myslím že tento projekt má smysl.

Edited by fifus88

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 jedněch a těch samých hráčů? Hrajících družinovky? Samozřejmě že to jde, ale pro člověka bez plánování je to vážně nesplnitelné. Navíc nemá zázemí, nemá nic, čím by ty hráče udržel. Jen myšlenkou nějaké družinovky, která se stejně stokrát hraje v reálu na nějakém táboře, než ve WoW, který je z principu hra na hrdiny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zájem určitě mám. Napiš PM a domluvíme se. Mimochodem, umím jen základy práce s DB, ale určitě bych se rád přiučil v Noggitu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×