Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
athert

NPC poblíž hráče

Recommended Posts

Zdravím. Chtěl bych vás poprosit zda nevíte funkci, která zjišťuje, jestli je poblíž NPC nějaký hráč.

V příkladu- Půjdu okolo nějakého NPC a v jeho blízkosti 30 yardů na mě promluví. Když přijdu blíž například na 10 yardů tak promluví druhý text a při 5 yardech na mě zaútočí. Snažil jsem se tu funkci na zjištění Yardů najít, však nenašel jsem ani vodítko k němu.. prostě nic.. Krom této otázky bych se vás chtěl zeptat zda nevíte nějakou stránku kde jsou ony funkce ( příkazy ). Děkuji předem všem za odpovědi a jisté poznámky si prosím nechte.. každý někdy v C++ začínal :)

Edited by athert

Share this post


Link to post
Share on other sites

funkce můžeš najít třeba když máš nějake npc/object bool třeba OnGossipHello tak vevnitř dáš třeba player-> a po dopsání > se ti vysune seznam funkcí pro playera... našel jsem možné funkce, které hledáš jedná se o isWithinDist a isWithinCombatRange, ale osobně jsem ty funkce ještě nepoužil tak více ti neřeknu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Případně úplně natvrdo zjistíš vzdálenost třeba takhle:

 

#include <math.h>

...

int distance = 20;
float px = player->GetPositionX();
float py = player->GetPositionY();
float cx = creature->GetPositionX();
float cy = creature->GetPositionY();

if(sqrt((cx-px)*(cx-px)+(cy-py)*(cy-py)) < distance)
{
  // do something
}

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobnou věc jsem si udělal před dvěma lety pro mangos.. Pochytit jak na to už je snad jednoduché...

 

#include "precompiled.h"
struct MANGOS_DLL_DECL shop_heal_auraAI : public ScriptedAI
{
shop_heal_auraAI(Creature* c) : ScriptedAI(c) { Reset(); }
uint32 casovac1;
void Reset()
{
	casovac1 = 0;
}
void Aggro(Unit *who) { }
void AttackStart(Unit* who) { }
void MoveInLineOfSight(Unit *who)
{
	if (who->GetTypeId() != TYPEID_PLAYER || !m_creature->IsWithinDistInMap(who, 25.0f) || !m_creature->IsWithinLOSInMap(who))
		return;
	Player* player = (Player*)who;

	if(casovac1 == 0)
	{
		player->SetHealth(player->GetMaxHealth());
		casovac1 = 5000;
	}
}
void UpdateAI(const uint32 diff)
{
	if(casovac1 > 0)
	{
		if(casovac1 <= diff)
			casovac1 = 0;
		else
			casovac1 -= diff;
	}
}
};

CreatureAI* GetAI_shop_heal_aura(Creature *_Creature)
{
return new shop_heal_auraAI (_Creature);
}

void AddSC_shop_heal_aura()
{
Script *newscript;
newscript = new Script;
newscript->Name = "shop_heal_aura";
newscript->GetAI = &GetAI_shop_heal_aura;
newscript->RegisterSelf();
}

 

 

U mě to na vzdálenost 25y healnulo do full hráče.. Tak se mrkni a uprav si to :-P

Edited by NecroVisioN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě se omlouvám za double-post. Vím, že to sem nepatří, však potřeboval bych ještě pomoci. Když přijdu k NPC ( s upraveným CreatureScript ) tak na mě NPC zaútočí, však nejde za mnou. Stojí na místě a ubere mi pouze pokud jsem od něj na 5cm.. koukal jsem se zda na něm nejsou nějaké EventAI či ScriptAI, ale nic jsem nenašel. V samotném scriptu žádné " blokery " na movement nejsou a při testování jsem je nuceně povoloval. Nic nepomohlo :/ ( DoMeleeAttack.. samozřejmě mám )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim, napadá mě třeba zda v DB creature_template má nastavený movement_type (nevim jak u TC2, ale u MaNGOSu je to tak pojmenované).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyřešeno.. je to zajímavé, však stačilo když jsem vytvořil nový script ( zkusil jsem zda bude útočit NPC a útočilo.. tak jsem pokračoval ) a do něj vložil to co jsem vytvořil.. NPC dále vesele útočilo. Nechápu kde byla chyba, ale veškerý obsah jsem defakto zkopíroval do nového scriptu a fungovalo to už normálně. Nechápu to, ale každopádně děkuju všem za pomoc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechci nejak neco rikat, ale u trinity staci toto:

 

void MoveInLineOfSight(Unit *who)
{
   Player* pl = who->ToPlayer();

   if (!pl)
       return;
   if (me->GetDistance(who) >= 20.0f)
       return;
}

 

jednoduchy, ucinne a nemusis tam davat GetTypeId() != TYPEID_PLAYER protoze to je defakto who->ToPlayer()

 

atd.. atd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×