Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
HELP_ME

Darkorbit bot

Recommended Posts

Zdravým v C++ jsem začátečník, určitě někdo zná hru Darkorbit (jenom to zvás tahá prachy) a tak jse si chtel udelat vlastní bot (program na sber bonusových boxů ) poradí mi někod jak mam udělat prihlaseni na bot pres jmeno, heslo, server( hlavne jak udělat aby se to přihlásilo na portál http://darkorbit.com/

 

Tady je můj skript (vím že je to jen okno bez ničeho s názvem RBOT)

 

#include <windows.h>

 

/* Declare Windows procedure */

LRESULT CALLBACK WindowProcedure (HWND, UINT, WPARAM, LPARAM);

 

/* Make the class name into a global variable */

char szClassName[ ] = "RBOT";

 

int WINAPI WinMain (HINSTANCE hThisInstance,

HINSTANCE hPrevInstance,

LPSTR lpszArgument,

int nFunsterStil)

 

{

HWND hwnd; /* This is the handle for our window */

MSG messages; /* Here messages to the application are saved */

WNDCLASSEX wincl; /* Data structure for the windowclass */

 

/* The Window structure */

wincl.hInstance = hThisInstance;

wincl.lpszClassName = szClassName;

wincl.lpfnWndProc = WindowProcedure; /* This function is called by windows */

wincl.style = CS_DBLCLKS; /* Catch double-clicks */

wincl.cbSize = sizeof (WNDCLASSEX);

 

/* Use default icon and mouse-pointer */

wincl.hIcon = LoadIcon (NULL, IDI_APPLICATION);

wincl.hIconSm = LoadIcon (NULL, IDI_APPLICATION);

wincl.hCursor = LoadCursor (NULL, IDC_ARROW);

wincl.lpszMenuName = NULL; /* No menu */

wincl.cbClsExtra = 0; /* No extra bytes after the window class */

wincl.cbWndExtra = 0; /* structure or the window instance */

/* Use Windows's default color as the background of the window */

wincl.hbrBackground = (HBRUSH) COLOR_BACKGROUND;

 

/* Register the window class, and if it fails quit the program */

if (!RegisterClassEx (&wincl))

return 0;

 

/* The class is registered, let's create the program*/

hwnd = CreateWindowEx (

0, /* Extended possibilites for variation */

szClassName, /* Classname */

"RBOT", /* Title Text */

WS_OVERLAPPEDWINDOW, /* default window */

CW_USEDEFAULT, /* Windows decides the position */

CW_USEDEFAULT, /* where the window ends up on the screen */

544, /* The programs width */

375, /* and height in pixels */

HWND_DESKTOP, /* The window is a child-window to desktop */

NULL, /* No menu */

hThisInstance, /* Program Instance handler */

NULL /* No Window Creation data */

);

 

/* Make the window visible on the screen */

ShowWindow (hwnd, nFunsterStil);

 

/* Run the message loop. It will run until GetMessage() returns 0 */

while (GetMessage (&messages, NULL, 0, 0))

{

/* Translate virtual-key messages into character messages */

TranslateMessage(&messages);

/* Send message to WindowProcedure */

DispatchMessage(&messages);

}

 

/* The program return-value is 0 - The value that PostQuitMessage() gave */

return messages.wParam;

}

 

 

/* This function is called by the Windows function DispatchMessage() */

 

LRESULT CALLBACK WindowProcedure (HWND hwnd, UINT message, WPARAM wParam, LPARAM lParam)

{

switch (message) /* handle the messages */

{

case WM_DESTROY:

PostQuitMessage (0); /* send a WM_QUIT to the message queue */

break;

default: /* for messages that we don't deal with */

return DefWindowProc (hwnd, message, wParam, lParam);

}

 

return 0;

}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT: neumim cist...

Edited by raxume

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten kod je nepodstatnej, pokud pise, ze je to jen prazdne okno s nadpisem

 

pokud se nepletu, tak bot se pise stylem (zakladni princip) platnej obecne - klidne pro wow i darkorbit:

 

najdes si spravne okno - window handler. Z toho si nactes obrazovku. Pouzijes algoritmy rozpoznavani v grafice na urceni dulezitych objektu - teren, GO, nepratele... na zaklade toho si udelas v programu vnitrni strukturu jak to aktualne vypada ingame, a pomoci urcitych algoritmu umele inteligence si vyberes nejlepsi postup co udelat - jake klavesy ma program "zmacknout" :)

 

protoze celej bot vlastne jen "macka" klavesy podle toho co vidi ;)

 

Druha moznost je hodne dobre znat protokol, kterym server komunikuje s klientem :) a napsat si vlastniho klienta ;)

Edited by ariczek

Share this post


Link to post
Share on other sites

kup si knizku, postuduj net, pridej se k opensource projektu, pak zkousej neco takoveho...

 

EDIT: nasel jsem toto: http://www.autohotkey.com/ podivej se na to.

Edited by raxume

Share this post


Link to post
Share on other sites

header:

#define IDI_ICON 107

#define IDI_SMALL 108

resource:

IDI_ICON ICON "icon.ico" // nazvy, pripona musi byt .ico

IDI_SMALL ICON "small.ico" // mala ikona

 

ikony pridas do source files

Edited by raxume

Share this post


Link to post
Share on other sites

header:

#define IDI_ICON 107

#define IDI_SMALL 108

resource:

IDI_ICON ICON "icon.ico" // nazvy, pripona musi byt .ico

IDI_SMALL ICON "small.ico" // mala ikona

 

ikony pridas do source files

¨kam ma todle vložit? ja to tam nemám

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×