Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
sulec

Porty do Exo,Silv,Areny

Recommended Posts

Cafte alll prosim potreboval by som spravit porty do Exodaru,Silvermoonu,Areny tak ako je spraveny portal do SW,IF,OG,UC a pod :) keby mi dakdo sem napisal bol by som rad dakujem .. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

niekto dalsi kto chce kopirovat moj server ?

. . .nehovorim ze to mame len mi . . .

podla nazvu mi to je jasne . . .

ty chudacik . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites
niekto dalsi kto chce kopirovat moj server ?

. . .nehovorim ze to mame len mi . . .

podla nazvu mi to je jasne . . .

ty chudacik . . .

 

Nechápu tu první větu o tom kopírování serveru :) Portály si přeci dělá kde kdo .. Já jich tam taky pár mám - např. do PvP arény atp ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

toto je zo silvermoonu ...

 

Well this is the qury for spawning the portals to the world.It should execute without errors since changes in SVN were made only with gameobject_template and not game object, and these portals use only GUID and ID from gameobject_template which were left unchanged by the latest SVN changes.

 

Here they are.Enjoy

/* Portal to Undercity */
delete from gameobject where id=176501;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES ( 1500848, 176501, 530, 9405.83, -7288.96, 14.2677, 1.83191, 0, 0, 0.793145, 0.609033, 0, 25, 0, 0),(306375, 176501, 530, -1932.8, 5459.28,	-12.4272, 5.89995, 0, 0, 0.190445, -0.981698, 176501, 500, 0, 0),(1500836, 176501, 1, 1426.57, -4427.35, 25.236, 0.15394, 0, 0, 0.0768939, 0.997039, 0, 25, 0, 0 ),(1500842, 176501, 1, -1223.38, 116.032, 131.553, 4.30398, 0, 0, 0.835809, -0.549021, 0, 25, 0, 0);
/* Portal to Thunder Bluff */
delete from gameobject where id=176500;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (1500847,	176500,	530,	9400.25,	-7263.4,	14.2046,	4.45121,	0,	0,	0.793164,	-0.609008,	0,	25,	0,	0),(306374,	176500,	530,	-1936.85,	5448.25,	-12.4272,	5.89995,	0,	0,	0.190445,	-0.981698,	176500,	500,	0,	0),(1500835,	176500,	1,	1426.02,	-4420.71,	25.2363,	0.11467,	0,	0,	0.0573034,	0.998357,	0,	25,	0,	0),(1500851,	176500,	0,	1824.43,	245.127,	60.1485,	4.61971,	0,	0,	0.739101,	-0.673594,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Orgrimmar */
delete from gameobject where id=176499;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (1500846,	176499,	530,	9405.78,	-7267.12,	14.1506,	4.27843,	0,	0,	0.842754,	-0.538298,	0,	25,	0,	0),(306373,	176499,	530,	-1934.99,	5453.7,	-12.4272,	5.97457,	0,	0,	0.153696,	-0.988118,	176499,	500,	0,	0),(1500841,	176499,	1,	-1230.85,	113.735,	130.221,	5.81979,	0,	0,	0.229629,	-0.973278,	0,	25,	0,	0),(1500850,	176499,	0,	1831.63,	244.486	,59.9795,	4.69825,	0,	0,	0.712086,	-0.702092,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Silvermoon */
delete from gameobject where id=182352;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (906905,	182352,	530,	-1891.25,	5362.55,	-12.4282,	4.28289,	0,	0,	0.841552,	-0.540176,	0,	500,	0,	0),(1500837,	182352,	1,	1434.77,	-4434.41,	25.236,	1.81113,	0,	0,	0.786774,	0.617241,	0,	25,	0,	0),(1500843,	182352,	1,	-1220.6,	109.805,	132.102,	3.32223,	0,	0,	0.995924,	-0.0901954,	0,	25,	0,	0),(1500852,	182352,	0,	1824.13,	231.795,	60.1898,	1.50168,	0,	0,	0.682255,	0.731114,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Stormwind */
delete from gameobject where id=176296;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (306370,	176296,	530,	-1793.15,	5406.71,	-12.4282,	2.83062,	0,	0,	0.987936,	0.154861,	176296,	500,	0,	0),(1500817,	176296,	530,	-4033.18,	-11856.9,	-0.13565,	0.0635283,	0,	0,	0.0317588,	0.999496,	0,	25,	0,	0),(1500821,	176296,	1,	9934.15,	2482.01,	1314.79,	0.936981,	0,	0,	0.45154,	0.892251,	0,	25,	0,	0),(1500813,	176296,	0,	-4967.61,	-884.993,	501.604,	2.39231,	0,	0,	0.930639,	0.365938,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Ironforge */
delete from gameobject where id=176497;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (306371,	176497,	530,	-1794.76,	5401.5,	-12.4282,	2.8424,	0,	0,	0.988831,	0.149038,	176497,	500,	0,	0),(1500818,	176497,	530,	-4033.01,	-11850.5,	-0.120161,	5.98543,	0,	0,	0.148327,	-0.988938,	0,	25,	0,	0),(1500822,	176497,	1,	9928.79,	2485.95,	1315.2,	0.933054,	0,	0,	0.449787,	0.893136,	0,	25,	0,	0),(1500809,	176497,	0,	-8943.89,	519.255,	96.3577,	4.71239,	0,	0,	0.707108,	-0.707106,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Darnassus */
delete from gameobject where id=176498;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (306372,	176498,	530,	-1791.49,	5412.09,	-12.4282,	2.8424,	0,	0,	0.988831,	0.149038,	176498,	500,	0,	0),(1500819,	176498,	530,	-4031.03,	-11843.3,	-0.0865248,	5.69876,	0,	0,	0.288072,	-0.957609,	0,	25,	0,	0),(1500814,	176498,	0,	-4971.75,	-888.831,	501.603,	2.18025,	0,	0,	0.886686,	0.462373,	0,	25,	0,	0),(1500810,	176498,	0,	-8949.67,	520.007,	96.3577,	4.42965,	0,	0,	0.799685,	-0.60042,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Exodar */
delete from gameobject where id=182351;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (906903,	182351,	530,	-1883.66,	5358.5,	-12.4282,	4.28289,	0,	0,	0.841552,	-0.540176,	0,	500,	0,	0),(1500823,	182351,	1,	9961.72,	2483.3,	1315.41,	2.4528,	0,	0,	0.941279,	0.337629,	0,	25,	0,	0),(1500815,	182351,	0,	-4975.61,	-891.857,	501.603,	2.18811,	0,	0,	0.888494,	0.458887,	0,	25,	0,	0),(1500811,	182351,	0,	-8953.9,	525.674,	96.3577,	3.1573,	0,	0,	0.999969,	-0.00785383,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Shattrath */
delete from gameobject where id=183384;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (1500849,	183384,	530,	9400.95,	-7293.12,	14.2547,	1.83584,	0,	0,	0.794339,	0.607475,	0,	25,	0,	0),(1500820,	183384,	530,	-4026.51,	-11836.2,	0.0069472,	5.58095,	0,	0,	0.343948,	-0.938989,	0,	25,	0,	0),(1500824,	183384,	1,	9965.38,	2487.54,	1315.46,	2.43316,	0,	0,	0.937919,	0.346854,	0,	25,	0,	0),(1500838,	183384,	1,	1441.45,	-4433.74,	25.236,	1.70746,	0,	0,	0.753737,	0.657176,	0,	25,	0,	0),(1500845,	183384,	1,	-1220.29,	103.282,	132.473,	2.61144,	0,	0,	0.965073,	0.261981,	0,	25,	0,	0),(1500853,	183384,	0,	1831.59,	231.763,	60.101,	1.56059,	0,	0,	0.703489,	0.710706,	0,	25,	0,	0),(1500816,	183384,	0,	-4980.48,	-896.228,	501.601,	2.23523,	0,	0,	0.899059,	0.437827,	0,	25,	0,	0),(1500812,	183384,	0,	-8953.39,	531.706,	96.3561,	3.05127,	0,	0,	0.99898,	0.0451451,	0,	25,	0,	0);

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×