Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
jerryx

Portály - porty

Recommended Posts

musis provist urcity scripty do DB mangos.. pote portal pridat ve hre pomoci prikazu .addgo..

 

script pro pridani GameObjektu - Portal

 

INSERT INTO `gameobject_template` VALUES ('310003', '27', '4396', 'Portal do Orgrimmaru', '0', '64', '1', '21003', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0', '0');

script pro gameobjekt-portal..

 

INSERT INTO `areatrigger_template` VALUES ('21003', 'Portal to ORG','1','1', '1363.905273', '-4373.665527', '26.074675', '1', '1363.905273', '-4373.665527', '26.074675', '0.176716');

 

 

pak to pridas do hry pomoci .addgo 310003

 

tyto scripty aplikujes tak ze je das treba vytvoris .sql soubor a pak ho aplikujes na DB mangos stejne jako treba changeset..

 

nebo muzes z konzole.. moznosti je vic

Edited by charlie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tento postup nebude fungovat.

Gameobjekt Custom teleporter byl odstraněn již před několika desítkami revizí... Vzhledem k možnosti způsobování problémů s klientem, který pro tento neznámy typ objektu nemusí správně fungovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tento postup nebude fungovat.

Gameobjekt Custom teleporter byl odstraněn již před několika desítkami revizí... Vzhledem k možnosti způsobování problémů s klientem, který pro tento neznámy typ objektu nemusí správně fungovat.

Tak jak by to slo udelat jinak ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cesty jsou dvě buď teleportační NPC přes skriptovací systém nebo znovu implementovat přimo do jádra něco podobného jako byl tento custom teleporter.. Možná by šlo i využít některých nepoužitých teleportačních spellů a udělat go klasický spellcaster a do areatrigger přidat tento spell.

 

btw Charlie kdysi Ti někdo řekl, že spamuješ, a ty jsi se strašně naštval... Možná by jsi se mohl zamyslet nad jeho slovy, při pohledu na směs tvých průměrných denních příspěvků. Tím nechci vyvolat žádný flame, ale přemýšlej o tom....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cesty jsou dvě buď teleportační NPC přes skriptovací systém nebo znovu implementovat přimo do jádra něco podobného jako byl tento custom teleporter.. Možná by šlo i využít některých nepoužitých teleportačních spellů a udělat go klasický spellcaster a do areatrigger přidat tento spell.

 

btw Charlie kdysi Ti někdo řekl, že spamuješ, a ty jsi se strašně naštval... Možná by jsi se mohl zamyslet nad jeho slovy, při pohledu na směs tvých průměrných denních příspěvků. Tím nechci vyvolat žádný flame, ale přemýšlej o tom....

ok ok zamyslim se nad tim

Share this post


Link to post
Share on other sites
btw Charlie kdysi Ti někdo řekl, že spamuješ, a ty jsi se strašně naštval... Možná by jsi se mohl zamyslet nad jeho slovy, při pohledu na směs tvých průměrných denních příspěvků. Tím nechci vyvolat žádný flame, ale přemýšlej o tom....

 

kluci to bylo k prvnimu toopicu, protoze sem tady uz zahlid nekolik topicu o teleportech, ted prave de silvermoon, tak tady to mate, ak je potreba pomente si `guid`

 

Well this is the qury for spawning the portals to the world.It should execute without errors since changes in SVN were made only with gameobject_template and not game object, and these portals use only GUID and ID from gameobject_template which were left unchanged by the latest SVN changes.

 

Here they are.Enjoy

/* Portal to Undercity */
delete from gameobject where id=176501;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES ( 1500848, 176501, 530, 9405.83, -7288.96, 14.2677, 1.83191, 0, 0, 0.793145, 0.609033, 0, 25, 0, 0),(306375, 176501, 530, -1932.8, 5459.28,	-12.4272, 5.89995, 0, 0, 0.190445, -0.981698, 176501, 500, 0, 0),(1500836, 176501, 1, 1426.57, -4427.35, 25.236, 0.15394, 0, 0, 0.0768939, 0.997039, 0, 25, 0, 0 ),(1500842, 176501, 1, -1223.38, 116.032, 131.553, 4.30398, 0, 0, 0.835809, -0.549021, 0, 25, 0, 0);
/* Portal to Thunder Bluff */
delete from gameobject where id=176500;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (1500847,	176500,	530,	9400.25,	-7263.4,	14.2046,	4.45121,	0,	0,	0.793164,	-0.609008,	0,	25,	0,	0),(306374,	176500,	530,	-1936.85,	5448.25,	-12.4272,	5.89995,	0,	0,	0.190445,	-0.981698,	176500,	500,	0,	0),(1500835,	176500,	1,	1426.02,	-4420.71,	25.2363,	0.11467,	0,	0,	0.0573034,	0.998357,	0,	25,	0,	0),(1500851,	176500,	0,	1824.43,	245.127,	60.1485,	4.61971,	0,	0,	0.739101,	-0.673594,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Orgrimmar */
delete from gameobject where id=176499;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (1500846,	176499,	530,	9405.78,	-7267.12,	14.1506,	4.27843,	0,	0,	0.842754,	-0.538298,	0,	25,	0,	0),(306373,	176499,	530,	-1934.99,	5453.7,	-12.4272,	5.97457,	0,	0,	0.153696,	-0.988118,	176499,	500,	0,	0),(1500841,	176499,	1,	-1230.85,	113.735,	130.221,	5.81979,	0,	0,	0.229629,	-0.973278,	0,	25,	0,	0),(1500850,	176499,	0,	1831.63,	244.486	,59.9795,	4.69825,	0,	0,	0.712086,	-0.702092,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Silvermoon */
delete from gameobject where id=182352;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (906905,	182352,	530,	-1891.25,	5362.55,	-12.4282,	4.28289,	0,	0,	0.841552,	-0.540176,	0,	500,	0,	0),(1500837,	182352,	1,	1434.77,	-4434.41,	25.236,	1.81113,	0,	0,	0.786774,	0.617241,	0,	25,	0,	0),(1500843,	182352,	1,	-1220.6,	109.805,	132.102,	3.32223,	0,	0,	0.995924,	-0.0901954,	0,	25,	0,	0),(1500852,	182352,	0,	1824.13,	231.795,	60.1898,	1.50168,	0,	0,	0.682255,	0.731114,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Stormwind */
delete from gameobject where id=176296;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (306370,	176296,	530,	-1793.15,	5406.71,	-12.4282,	2.83062,	0,	0,	0.987936,	0.154861,	176296,	500,	0,	0),(1500817,	176296,	530,	-4033.18,	-11856.9,	-0.13565,	0.0635283,	0,	0,	0.0317588,	0.999496,	0,	25,	0,	0),(1500821,	176296,	1,	9934.15,	2482.01,	1314.79,	0.936981,	0,	0,	0.45154,	0.892251,	0,	25,	0,	0),(1500813,	176296,	0,	-4967.61,	-884.993,	501.604,	2.39231,	0,	0,	0.930639,	0.365938,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Ironforge */
delete from gameobject where id=176497;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (306371,	176497,	530,	-1794.76,	5401.5,	-12.4282,	2.8424,	0,	0,	0.988831,	0.149038,	176497,	500,	0,	0),(1500818,	176497,	530,	-4033.01,	-11850.5,	-0.120161,	5.98543,	0,	0,	0.148327,	-0.988938,	0,	25,	0,	0),(1500822,	176497,	1,	9928.79,	2485.95,	1315.2,	0.933054,	0,	0,	0.449787,	0.893136,	0,	25,	0,	0),(1500809,	176497,	0,	-8943.89,	519.255,	96.3577,	4.71239,	0,	0,	0.707108,	-0.707106,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Darnassus */
delete from gameobject where id=176498;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (306372,	176498,	530,	-1791.49,	5412.09,	-12.4282,	2.8424,	0,	0,	0.988831,	0.149038,	176498,	500,	0,	0),(1500819,	176498,	530,	-4031.03,	-11843.3,	-0.0865248,	5.69876,	0,	0,	0.288072,	-0.957609,	0,	25,	0,	0),(1500814,	176498,	0,	-4971.75,	-888.831,	501.603,	2.18025,	0,	0,	0.886686,	0.462373,	0,	25,	0,	0),(1500810,	176498,	0,	-8949.67,	520.007,	96.3577,	4.42965,	0,	0,	0.799685,	-0.60042,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Exodar */
delete from gameobject where id=182351;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (906903,	182351,	530,	-1883.66,	5358.5,	-12.4282,	4.28289,	0,	0,	0.841552,	-0.540176,	0,	500,	0,	0),(1500823,	182351,	1,	9961.72,	2483.3,	1315.41,	2.4528,	0,	0,	0.941279,	0.337629,	0,	25,	0,	0),(1500815,	182351,	0,	-4975.61,	-891.857,	501.603,	2.18811,	0,	0,	0.888494,	0.458887,	0,	25,	0,	0),(1500811,	182351,	0,	-8953.9,	525.674,	96.3577,	3.1573,	0,	0,	0.999969,	-0.00785383,	0,	25,	0,	0);
/* Portal to Shattrath */
delete from gameobject where id=183384;
insert into gameobject (guid, id, map, position_x, position_y, position_z, orientation, rotation0, rotation1, rotation2, rotation3, loot, spawntimesecs, animprogress, dynflags) VALUES (1500849,	183384,	530,	9400.95,	-7293.12,	14.2547,	1.83584,	0,	0,	0.794339,	0.607475,	0,	25,	0,	0),(1500820,	183384,	530,	-4026.51,	-11836.2,	0.0069472,	5.58095,	0,	0,	0.343948,	-0.938989,	0,	25,	0,	0),(1500824,	183384,	1,	9965.38,	2487.54,	1315.46,	2.43316,	0,	0,	0.937919,	0.346854,	0,	25,	0,	0),(1500838,	183384,	1,	1441.45,	-4433.74,	25.236,	1.70746,	0,	0,	0.753737,	0.657176,	0,	25,	0,	0),(1500845,	183384,	1,	-1220.29,	103.282,	132.473,	2.61144,	0,	0,	0.965073,	0.261981,	0,	25,	0,	0),(1500853,	183384,	0,	1831.59,	231.763,	60.101,	1.56059,	0,	0,	0.703489,	0.710706,	0,	25,	0,	0),(1500816,	183384,	0,	-4980.48,	-896.228,	501.601,	2.23523,	0,	0,	0.899059,	0.437827,	0,	25,	0,	0),(1500812,	183384,	0,	-8953.39,	531.706,	96.3561,	3.05127,	0,	0,	0.99898,	0.0451451,	0,	25,	0,	0);

Edited by robby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Portály nefungují jako dřív protože to bere spell kterej není .. Tím pádem "custom portaly" nejdou .. já to řeším teleportační npc jak už je zde zmíněno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

charli funguje mi to :) heh jak mam zmenit ty cisla treba na ostatni hlavni mesta ? (org,undercity,TB,Smoon,atd.) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jj vidis to. A pak ze nejedou.. asi mas starsi revizi. No akorat zmenis souradnice a pozmenis ID.. treba zvisis o jedna

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jeste plz ukaz mi kam napis ktery cisla Dik :)

 

Ehh muzes mi napsat plz Vsechny mesta (org,undercity, thunderbluff,silvermoon,stormwind,ironforge,exodar,darnassus)

souradnice pred mesty btw ted jsem zjistil ze je neco u me spatne portal mam vejdu do nej a jsem nekde v stonealon mountains za texturama :) takze zacnu padat a padat a nic :) Aww help (potrebuju mapy jako tech 8 carek vyplnit spravne neco je u me asi blbě :) ,

Edited by jerryx

Share this post


Link to post
Share on other sites
a jeste plz ukaz mi kam napis ktery cisla Dik :)

 

Ehh muzes mi napsat plz Vsechny mesta (org,undercity, thunderbluff,silvermoon,stormwind,ironforge,exodar,darnassus)

souradnice pred mesty btw ted jsem zjistil ze je neco u me spatne portal mam vejdu do nej a jsem nekde v stonealon mountains za texturama :) takze zacnu padat a padat a nic :) Aww help (potrebuju mapy jako tech 8 carek vyplnit spravne neco je u me asi blbě :) ,

 

 

Lokace zjistíš příkzem .gps

Je tam uvedena mapa, souřadnice x, y, z. Zkus taky něco trochu sám. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

rikam to jsem zkousel ale chyba byla v tom ze me to portlo pak uplne jinam nez jsem chtel :) (stonetalon mountains pod textury )

Share this post


Link to post
Share on other sites
rikam to jsem zkousel ale chyba byla v tom ze me to portlo pak uplne jinam nez jsem chtel :) (stonetalon mountains pod textury )

preboha sak skus si tie od lemona, tie su hotove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×