Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
sT@N

[Release] Ascent Win32 Compiles - Rev1056

Recommended Posts

Ascent Releases

 

1056nwba0.png

 

 

 

 

Older Releases

 

1034ldtw1.png

 

1029ldyp1.png

 

1024ldpn0.png

 

 

 

 

Changelog

 

Revision: 1056
Author: Zack
Message:
moar untested patches. Feel free to delete any if applied to svn 

p.s. - still busy with something else so will be back later 

Revision: 1055
Author: Burlex
Date: 7:30:58 AM, Monday, August 13, 2007
Message:
*nix compile fixes
changed swap32 etc to use bswap_32, etc.
-
Revision: 1054
Author: Burlex
Date: 6:53:50 AM, Monday, August 13, 2007
Message:
* Cleaned 
* PPC work.
* Added m_procCounter, to trace those looping proc spell buggers 
-
Revision: 1053
Author: burlex
Date: 6:42:50 AM, Monday, August 13, 2007
Message:
ppc stuff (will cleanup)
-
Revision: 1052
Author: fishbait
Date: 2:30:56 PM, Sunday, August 12, 2007
Message:
« who put that there *whistle*
-
Revision: 1051
Author: fishbait
Date: 1:11:32 PM, Sunday, August 12, 2007
Message:
« Added delatAttackTimer for player delays on attack swing timer
« Casting a spell should now properly delay offhand attacks so 
dual wielding should no longer interrupt casting
« Time interrupt effects while casting should now delay attack swing timer too, 
removing cast interrupts from attack swings commencing.
« Attack timer should be set a bit better now at the canceling of a cast. )
To continue from where it left off rather than being reset to 1 second).
-
Revision: 1050
Author: Burlex
Date: 11:57:54 AM, Sunday, August 12, 2007
Message:
* crash fixes, i'm going to bed
-
Revision: 1049
Author: burlex
Date: 11:43:34 AM, Sunday, August 12, 2007
Message:
* Fixed DBC code on PPC. Now you can get as far as loading the entire db, it crashes on loading spawns 
-
Revision: 1048
Author: Burlex
Date: 11:04:42 AM, Sunday, August 12, 2007
Message:
* cleanup, ppc fixes
-
Revision: 1047
Author: burlex
Date: 10:59:43 AM, Sunday, August 12, 2007
Message:
From another machine again, will cleanup
-
Revision: 1046
Author: Burlex
Date: 3:05:35 AM, Sunday, August 12, 2007
Message:
* Fixed logonserver (forgot some big endian changes ;P)
* Fixed mysql connection (wasn't using UTF8)
-
Revision: 1045
Author: Burlex
Date: 1:52:37 AM, Sunday, August 12, 2007
Message:
* More PPC work.
* Reverted item changes (urrrgh, I messed up somewhere, and cbf to debug)
-
Revision: 1044
Author: Burlex
Date: 1:18:20 AM, Sunday, August 12, 2007
Message:
* Cleanup from previous commit
-
Revision: 1043
Author: burlex
Date: 1:16:50 AM, Sunday, August 12, 2007
Message:
* PPC Stuff (commiting from a different machine so this won't be clean)
-
Revision: 1042
Author: Burlex
Date: 12:50:21 AM, Sunday, August 12, 2007
Message:
* Applied a modified version of Derimon's slam fix 
(use spell name hashes, thats the reason I added them, to save huge switches on id's )
-
Revision: 1041
Author: Burlex
Date: 12:44:25 AM, Sunday, August 12, 2007
Message:
* Fixed several cases of uninitialized memory reads in AI code and map code.
+ Added sanity checks to item returning functions to prevent returning of bad pointers 
(I have no idea how the hell bad pointers were getting stored.. *slaps hz*)
* Wrote a proper formula for Seal of Command proc rate.
- Modified proc rates of Seal of Justice and some other spells to 25% on startup. 
This will stop crashes (stack overflows) that resulted in 0KB crash dumps.
-
Revision: 1040
Author: Burlex
Date: 11:43:14 PM, Saturday, August 11, 2007
Message:
* [FIX]The Gift of Naaru, lvl based healing spell 
(http://www.ascentemu.com/forums/index.php?showtopic=242&hl=)
-
Revision: 1039
Author: Burlex
Date: 11:40:14 PM, Saturday, August 11, 2007
Message:
* Applied Shady's patch for Heal over Time spells 
(http://www.ascentemu.com/forums/index.php?showtopic=295&hl=)
-
Revision: 1038
Author: Burlex
Date: 1:56:33 AM, Saturday, August 11, 2007
Message:
* Implemented battleground area spirit healers (spirit guides), untested.
- Fixed world states packet, should fix score display.
-
Revision: 1037
Author: Burlex
Date: 12:07:12 AM, Saturday, August 11, 2007
Message:
* Changed player bans back to "your character is locked" rather than disconnecting.
-
Revision: 1036
Author: Burlex
Date: 6:44:53 AM, Friday, August 10, 2007
Message:
* fixed logonserver crash (whoops!)
-
Revision: 1035
Author: Burlex
Date: 4:27:21 AM, Friday, August 10, 2007
Message:
* Battleground code crash fixes.
- Started more work on big endian support in logonserver.

Edited by sT@N

Share this post


Link to post
Share on other sites
cau prosimte porad mi. kdyz se chci lognout na wowu tak kdyz se lognu tak mi to ukaze realm list ale zadnej relam tam nei :( pls co nejrychlejc

to može byť uplne čokolvek ... opiš problem podrobnejšie a prihod aj screen -.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

soubor realms.conf, LogonServer1.Port dej 3274

a než nahodíš antrix tak spusť logonserver

Edited by bLuma

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmm tak to taky nejde :(

 

#######################################################################
# Configuration File (Logon)
# Last updated at revision 1259
#######################################################################

# LogonDatabase Section
#
#    These directives are the location of the `realms` and `accounts`
#    tables.
#
#    LogonDatabase.Host      - The hostname that the database is located on
#    LogonDatabase.Username  - The username used for the mysql connection
#    LogonDatabase.Password  - The password used for the mysql connection
#    LogonDatabase.Name      - The database name
#    LogonDatabase.Port      - Port that MySQL listens on. Usually 3306.
#    LogonDatabase.Type      - Client to use. 1 = MySQL, 2 = PostgreSQL, 3 = Oracle 10g
#

LogonDatabase.Hostname = localhost
LogonDatabase.Username = root    
LogonDatabase.Password = heslo do db
LogonDatabase.Name     = antrix
LogonDatabase.Port     = 3306
LogonDatabase.Type     = 1

# Host Directive
#
#    This is the address that the realmlist will listen on.
#    To listen on all addresses, set it to 0.0.0.0
#    Default: 127.0.0.1 (localhost)
#

Host = 0.0.0.0


# Realm List Listen Port Directive
#
#    This is the port that the realm list listens on.
#    Unless you have modded the clients, this will
#    always be 3724.
#
#    Default: 3724
#

RealmListPort = 3724


# Server console logging level
#
#    This directive controls how much output the server will
#    display in it's console. Set to 0 for none.
#    0 = Minimum; 1 = Error; 2 = Detail; 3 = Full/Debug
#    Default: 3
#

LogLevel = 0

# Account Refresh Time
#
#    This controls on which time interval accounts gets 
#    refreshed. (In seconds)
#    Default = 600
#

AccountRefresh = 600

# Accepted Build Range Setup
#
#    These two directives set up which clients will be
#    allowed to authenticate with the realm list.
#
#    Set these to the same builds that the server was
#    compiled for.
#
#    As of the last update, version 2.0.1 was build 6180.
#

MinClientBuild = 6180
MaxClientBuild = 6692


# Socket Threads Delay
#
#   This directive controls the delay between loops of the socket worker threads.
#   Usually 20ms works nicely, although if you have a much larger server higher
#   values might work better.
#   Default: 20 (20ms)
#

Network.ThreadDelay = 20


# Socket Thread Count
#
#   This directive controls the amount of socket worker threads that will be spawned
#   by the server. New sockets are then dynamically balanced out on these threads.
#   Again, if you have a much larger server a higher value may improve latency.
#   Default: 5
#

Network.ThreadCount = 5

 

mas to nastaveny takhle? logonserver.conf

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak uz to de diky moc ale stejne tam neni T6 :D nemohli byste sem dat DB s T6?? pls pls jo a este prikaz na teleportovani pls

Edited by Stormy123v

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mohol by si sem davat aj tadabazi? pls :)

jop, jasne najnovši repack bude obsahovať aj databázu ;)

 

tak uz to de diky moc ale stejne tam neni T6 :D nemohli byste sem dat DB s T6?? pls pls jo a este prikaz na teleportovani pls

.recall list a ptm .recall port XXX

Edited by sT@N

Share this post


Link to post
Share on other sites
jo dobre zkusim ale este tu T6 pls pls pls

lol t6ky su ešte neni v žiadnej databaze ... maximalne mam id modelov, tak si ich mozes rucne vyrobiť :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
lol t6ky su ešte neni v žiadnej databaze ... maximalne mam id modelov, tak si ich mozes rucne vyrobiť :D

????dyt uz sou screeny treba na wowheadu...... ach jo :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
????dyt uz sou screeny treba na wowheadu...... ach jo :(

ono su t6ky v PS_rev6 ale musel by si použit nejaky mangos pre clienta 2.1.0, ktore su momentalne brutalne zabugovane ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ono su t6ky v PS_rev6 ale musel by si použit nejaky mangos pre clienta 2.1.0, ktore su momentalne brutalne zabugovane ...

aha no tak to si este pockam a Illidan je uz aspoon v tyhle revizi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mohol bi si pls sem hodit linky skade to vsetko tahat ...thx moc :)

linky mas na prvej strane .. stade si to sosnes ... repacky robim aj upujem sam .. samotne revizie najdes na PS forku... :P

Edited by sT@N

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×