Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
charlie

Tvoreni PORTU

Recommended Posts

* Updated 20-11-2007, changes are marke "green"

 

This is a small Tutorial of how to make custom portals. Yes it's posible without modifying any DBC file !

You just need a little knowledge and have to read carefully ;)

 

What Tables do we need to modify ?

spell_teleport

gameobject

 

I will try to explain it with an Example ;)

 

I needed portals for not working ship routes, so here is an Example for a portal to Ratchet.

 

1st We need an unused Spell ID.

This is the most important part ! Go to a website like http://www.wowhead.com/. Find an unused spell, Be carefull ! Some uncatigorized spells are used by scriptdev,

Search carefull so you don't mess up anything !

I will use an exsisting teleport spell ID how not used by any other source. It's called [PH] Teleport to Undercity

http://www.wowhead.com/?spell=5000

 

2nd Modfiy the Database entry to the right postion the spell should teleport you

`id` = Spell ID <<< This must be an unused Excisting spell ID !

`target_map` = Map Id where you have to be teleporte to

``target_position_x`,`target_position_y`,`target_position_z` = x,y,z, position of the Teleport

`target_orientation` = orientation of view after teleport

 

To get the current position of you char press .gps. Below values are from Undercity.

 

Delete from `spell_teleport` where=5000;
INSERT INTO `spell_teleport` (`id`, `target_map`, `target_position_x`, `target_position_y`, `target_position_z`, `target_orientation`) VALUES
(5000, 0, 2063.6, 272.2, 94.1, 4.4);

 

Ok the spell is ready, if you would use this one ingame now u will be teleportet to the suggested position.

 

3rd Create an gameobject to use for the Teleport.

I will only give a small information about the used values, because you have to find out by yourself what the other entrys do ;)

The Most important entry are:

`entry` = Guid value of the object in your gameobject_template

`type` = The type of Gameobject, in this case ''SPELLCASTER" so the value must be 22 !

`displayId` = The display id you want the object to look like, i use an portal so value will be 1327

`name` = The name of the Gameobject

`faction` = This value Must be 0 so every fraction ( Ally or Horde ) can use it

`flags` = Must be 0, other will not work

`sound0` = This is the spell ID you just filled in into `spell_teleport`, in my example its 5000

 

So you will now get the Gameobject insert query:*Hole insert command updated

delete from `gameobject_template` where `entry`=666501;
INSERT INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `sound0`, `sound1`, `sound2`, `sound3`, `sound4`, `sound5`, `sound6`, `sound7`, `sound8`, `sound9`, `sound10`, `sound11`, `sound12`, `sound13`, `sound14`, `sound15`, `sound16`, `sound17`, `sound18`, `sound19`, `sound20`, `sound21`, `sound22`, `sound23`, `ScriptName`) Values
(666501, 22, 1327, 'Portal to Undercity', 0, 0, 1, 5000, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

 

So the spell and the object are done ;)

The only thing you have to do is to spawn the object in the world. If you interact with the gameobject, you will be teleportet to Undercity :)

 

Have Fun !

 

If something of the Tutorial is not clear, please post suggestions so i can update this post.

 

For the leasy people out there :P, here you have all needed Gameobjects + Spell entry + Spawn of the portals to use insted of the ships/zepelins ;)

 

These are all needed spell entrys:

Delete from `spell_teleport` where `id` in (4996, 5000, 4998, 4997, 4999, 6348, 42527, 6719, 6483, 6484, 16787);
INSERT INTO `spell_teleport` (`id`, `target_map`, `target_position_x`, `target_position_y`, `target_position_z`, `target_orientation`) VALUES
(4996, 1, 1331.9, -4650.3, 53.5, 0.8),
(5000, 0, 2063.6, 272.2, 94.1, 4.4),
(4998, 0, -12424.3, 208.4, 31.3, 4.6),
(4997, 0, -14289.9, 542.7, 8.8, 3.9),
(4999, 1, -978.8, -3790.4, 5.3, 1.0),
(6348, 0, -3747.1, -621.8, 7.7, 0.7),
(42527, 1, 6497.9, 788.2, 8.2, 1.3),
(6719, 1, -3852.5, -4613.4, 9.2, 5.1),
(6483, 1, -4271.4, 3287.2, 11.0, 3.1),
(6484, 1, -4346.1, 2375.5, 8.5, 4.6),
(16787, 530, -4255.6, -11433.9, 9, 1.6);

 

This ones are the portal (objects) *Hole insert command updated

delete from `gameobject_template` where `entry` in (666500,666501,666502,666503,666504,666505,666506,666507,666509,666510,666511);
INSERT INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `sound0`, `sound1`, `sound2`, `sound3`, `sound4`, `sound5`, `sound6`, `sound7`, `sound8`, `sound9`, `sound10`, `sound11`, `sound12`, `sound13`, `sound14`, `sound15`, `sound16`, `sound17`, `sound18`, `sound19`, `sound20`, `sound21`, `sound22`, `sound23`, `ScriptName`) Values
(666500, 22, 1327, 'Portal to Orgrimmar', 0, 0, 1, 4996, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, ''),
(666501, 22, 1327, 'Portal to Undercity', 0, 0, 1, 5000, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, ''),
(666502, 22, 1327, 'Portal to Grom Gol Base Camp', 0, 0, 1, 4998, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, ''),
(666503, 22, 1327, 'Portal to Booty Bay', 0, 0, 1, 4997, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, ''),
(666504, 22, 1327, 'Portal to Ratchet', 0, 0, 1, 4999, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, ''),
(666505, 22, 1327, 'Portal to Minithel Habour', 0, 0, 1, 6348, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, ''),
(666506, 22, 1327, 'Portal to Darkshore', 0, 0, 3, 42527, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, ''),
(666507, 22, 1327, 'Portal to Theramore Island', 0, 0, 1, 6719, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, ''),
(666509, 22, 1327, 'Portal to Feathermoon', 0, 0, 1, 6483, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, ''),
(666510, 22, 1327, 'Portal to Feralas', 0, 0, 1, 6484, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, ''),
(666511, 22, 1327, 'Portal to Exodar Habour', 0, 0, 1, 16787, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

 

And here are the spawn locations ;)

delete from `gameobject` where `id` in (666500,666501,666502,666503,666504,666505,666506,666507,666509,666510,666511);
INSERT INTO `gameobject` (`id`, `map`, `position_x`, `position_y`, `position_z`, `orientation`, `rotation0`, `rotation1`, `rotation2`, `rotation3`, `loot`, `spawntimesecs`, `animprogress`, `dynflags`) VALUES
(666502, 1, 1355.6, -4635.4, 53.6, 1.4, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- org to grom
(666500, 0, -12449.7, 214.1, 31.3, 3.1, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- grom to org
(666504, 0, -14280.3, 552.6, 8.9, 0.9, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- Booty Bay To Ratchet
(666503, 1, -988.6, -3824.5, 5.7, 6.2, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- Ratchet To Booty Bay
(666506, 0, -3732.3, -579.6, 6.1, 4.9, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- Menethil Habor To Darkshore
(666507, 0, -3882.2, -598.0, 5.8, 1.2, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- Menethil Habor To Theramore
(666505, 1, -4002.1, -4728.1, 5.0, 1.3, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- Theramore To Menethil
(666505, 1, 6425.3, 815.8, 5.5, 4.0, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- Darkshore To Menethil
(666511, 1, 6536.5, 924.9, 5.9, 4.7, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- Darkshore To Exodar
(666506, 530, -4260.5, -11331.2, 5.5, 1.0, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- Exodar To Darkshore
(666510, 1, -4220.0, 3288.8, 7.4, 3.2, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- feathermoon to feralas (666509, 1, -4352.6, 2422.1, 7.5, 4.7, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- feralas to feathermoon
(666500, 0, 2070.5, 287.8, 97.0, 1.2, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0), -- uc to org
(666501, 1, 1323.9, -4655.2, 53.6, 0.8, 0, 0, 0.943353, -0.331792, 0, 25, 0, 0); -- org to uc

 

Tested and working 100% with client 2.2.3 ;) Have Fun and don't forget to delete the WDB cache after you made the DB changes !

Thanks for reading

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prosim Charlie nespravis mi daky dobry portal na shop ja sa o to pokusal do neake lokace ale nechce to ist :/ tak aspon od teba by to mohlo :D

Vem si z tech ukazek a akorat zmen lokaci..

 

1] prvne musis vytvorit nakej nepouzivanej spell pro teleport

 

Delete from `spell_teleport` where=5000;
INSERT INTO `spell_teleport` (`id`, `target_map`, `target_position_x`, `target_position_y`, `target_position_z`, `target_orientation`) VALUES
(5000, 0, 2063.6, 272.2, 94.1, 4.4);

 

Doplnis akorat map,x,y,z. Orientace jak je character po portu otocenej.

 

a pak akorat vytvoris objekt, kterej vlastne bude ten port, a bude obsahovat ten spell, kterejs vytvoril

 

delete from `gameobject_template` where `entry`=666501;
INSERT INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `sound0`, `sound1`, `sound2`, `sound3`, `sound4`, `sound5`, `sound6`, `sound7`, `sound8`, `sound9`, `sound10`, `sound11`, `sound12`, `sound13`, `sound14`, `sound15`, `sound16`, `sound17`, `sound18`, `sound19`, `sound20`, `sound21`, `sound22`, `sound23`, `ScriptName`) Values

(ID_OBJEKTU, 22, 1327, 'JMENO', 0, 0, 1, SPELL_ID, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

 

Tady u toho doplnis ID_OBJEKTU .. nejake nepouzivane.. pak podle toho pridas do hry pomoci .addgo ID

 

doplnis jmeno.. to netreba komentovat

 

a doplnis SPELL_ID podle te prvni casti.. toho teleportacniho spellu, ktery si vytvoril.

 

Pak oba tyto dotazy executnes do DB.. muzes treba pomoci navicatu .. staci kliknout pravim na DB world, dat console a vlozit to tam a odentrovat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak davam sem co som spravil

INSERT INTO `gameobject_template` (`entry`, `type`, `displayId`, `name`, `faction`, `flags`, `size`, `sound0`, `sound1`, `sound2`, `sound3`, `sound4`, `sound5`, `sound6`, `sound7`, `sound8`, `sound9`, `sound10`, `sound11`, `sound12`, `sound13`, `sound14`, `sound15`, `sound16`, `sound17`, `sound18`, `sound19`, `sound20`, `sound21`, `sound22`, `sound23`, `ScriptName`) Values
(900001, 22, 1327, 'Portal to Pavloper2', 0, 0, 1, 100000, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '');

to je dany objekt a ted spell_teleport

INSERT INTO `spell_teleport` (`id`, `target_map`, `target_position_x`, `target_position_y`, `target_position_z`, `target_orientation`) VALUES
(100000, 1, -11805,5, -4754,13, 6,96693, 0);

Edited by bLuma

Share this post


Link to post
Share on other sites

GM Místa!!!

 

Programmer Island: .go 16391.80 16341.20 69.44 451

 

GM island: .go 16222.10 16252.10 12.59 1

 

Designer island: .go 16303.50 -16173.50 40.44 451

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedinej GMisland zůstal , ostatní vyhodí error na wowku tak nato pozor,jinak musíte smáznout postavu a vytvořit si novou,mluvím o GM pozici....

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tím si dovolím nesouhlasit. Stačí se nalogovat na jinou postavu a napsat jednoduše .namego <jméno zaseknutého charu>.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nato netreba mazat stici si dan .namego (meno) a ste tam kde mate 2 postavu ale musite bit nekde de nehadze eerror

:D:winner_first_h4h:

 

 

2 roky starý topik, gj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×