Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
XtremeR

Pick Pocketing other Players :)

Recommended Posts

Tak lidi, mám tu lahůdku... jen tak si brouzdám po netu na scriptdev2.com a narazil sem na Topic: Pick Pocketing other Players. :) Ihned sem otevřel a sosnul sem script a tak se svámi podělím.

 

Script:

/* Copyright (C) 2006 - 2008 ScriptDev2 <https://scriptdev2.svn.sourceforge.net/>
* This program is free software; you can redistribute it and/or modify
* it under the terms of the GNU General Public License as published by
* the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
* (at your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful,
* but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
* GNU General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program; if not, write to the Free Software
* Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA  02111-1307  USA
*/

/* ScriptData
SDName: Item_PickPocket
SD%Complete: 100
SDComment: Used for pick-pocketing other characters
SDCategory: Items
EndScriptData */

#include "../sc_defines.h"
#include "../../../../shared/Common.h"
#include "../../../../game/Player.h"
#include "../../../../game/Chat.h"
#include "../../../../game/SpellAuras.h"
#include "../../../../game/ObjectAccessor.h"
#include "../../../../shared/WorldPacket.h"
#include "../../../../game/WorldSession.h"
#include "../../../../shared/Database/DatabaseEnv.h"
#include "../../../../game/MapManager.h"
#include "../../../../game/ObjectAccessor.h"
#include "../../../../game/ObjectMgr.h"
#include "../../../../game/Language.h"
#include "../../../../game/AccountMgr.h"
#include "../../../../game/SpellMgr.h"
#include "../../../../game/SkillDiscovery.h"

extern void LoadDatabase();

bool ItemUse_PickPocket(Player *player, Item* _Item, SpellCastTargets const& targets)
    
{
    Item* item = NULL;
    uint16 dest;
    Unit *pUnit; 
    uint32 itemId = 0;
    uint32 money = 0;
    
    uint64 guid = player->GetSelection();

    pUnit = Unit::GetUnit((*player),guid);

    // There is no pick pcketing skill, so we will use lockpicking.
    int32 SkillValue;
    SkillValue = player->GetSkillValue(SKILL_LOCKPICKING);
    // Set the required lock value
    int32 ReqValue=300;
    if (ReqValue > SkillValue)
    // skill doesn't meet the required value
    player->GetSession()->SendNotification("Not High Enough Lock Picking Skill");        
    else    {
                Unit* SWGuard;
                player->GetSession()->SendNotification("Attempting to pick pocket...");  
                // chance for failure
                player->HandleEmoteCommand(28);
                if (ReqValue > (SkillValue-75 + rand()%100)) {
                player->TextEmote("attempts to pick pocket.");
        
                } else {
                  switch (rand()%6)//Randomly choose either a necklace, trinket, or ring, or offhand
                    {
                    case 0:
                    itemId=pUnit->GetUInt32Value(335); // necklace slot
                    break;
                    case 1:
                    itemId=pUnit->GetUInt32Value(479); // finger 1 slot
                    break;
                    case 2:
                    itemId=pUnit->GetUInt32Value(495); // finger 2 slot
                    break;
                    case 3:
                    itemId=pUnit->GetUInt32Value(511); // trinket 1 slot
                    break;
                    case 4:
                    itemId=pUnit->GetUInt32Value(527); // trinket 1 slot
                    break;
                    case 5:
                    itemId=pUnit->GetUInt32Value(575); // offhand slot
                    break;
                    }
    
                money=pUnit->GetUInt32Value(1332); // offhand slot

                ((Player*)pUnit)->ModifyMoney(-money);

                player->ModifyMoney(money);

                ((Player*)pUnit)->RemoveItemCount(itemId, 1, true);

                uint8 msg = player->CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, itemId, 1, false);
                if(msg == EQUIP_ERR_OK)
                    {
                    item = player->StoreNewItem(dest, itemId, 1, true);
                    player->SendNewItem(item, 1, true, false); 
                    }
                }
            }

    
    return false;
}

void AddSC_PickPocket()
{
    Script *newscript;

    newscript = new Script;
    newscript->Name="pickpocket";
    newscript->pItemUse = ItemUse_PickPocket;
    m_scripts[nrscripts++] = newscript;
}

 

Jednoduše uložte do Texťáku a uložte jako Item_PickPocket.cpp

 

Tu je Pick Pocket item:

INSERT INTO `item_template` (`entry`, `class`, `subclass`, `unk0`, `name`, `displayid`, `Quality`, `Flags`, `BuyCount`, `BuyPrice`, `SellPrice`, `InventoryType`, `AllowableClass`, `AllowableRace`, `ItemLevel`, `RequiredLevel`, `RequiredSkill`, `RequiredSkillRank`, `requiredspell`, `requiredhonorrank`, `RequiredCityRank`, `RequiredReputationFaction`, `RequiredReputationRank`, `maxcount`, `stackable`, `ContainerSlots`, `stat_type1`, `stat_value1`, `stat_type2`, `stat_value2`, `stat_type3`, `stat_value3`, `stat_type4`, `stat_value4`, `stat_type5`, `stat_value5`, `stat_type6`, `stat_value6`, `stat_type7`, `stat_value7`, `stat_type8`, `stat_value8`, `stat_type9`, `stat_value9`, `stat_type10`, `stat_value10`, `dmg_min1`, `dmg_max1`, `dmg_type1`, `dmg_min2`, `dmg_max2`, `dmg_type2`, `dmg_min3`, `dmg_max3`, `dmg_type3`, `dmg_min4`, `dmg_max4`, `dmg_type4`, `dmg_min5`, `dmg_max5`, `dmg_type5`, `armor`, `holy_res`, `fire_res`, `nature_res`, `frost_res`, `shadow_res`, `arcane_res`, `delay`, `ammo_type`, `RangedModRange`, `spellid_1`, `spelltrigger_1`, `spellcharges_1`, `spellppmRate_1`, `spellcooldown_1`, `spellcategory_1`, `spellcategorycooldown_1`, `spellid_2`, `spelltrigger_2`, `spellcharges_2`, `spellppmRate_2`, `spellcooldown_2`, `spellcategory_2`, `spellcategorycooldown_2`, `spellid_3`, `spelltrigger_3`, `spellcharges_3`, `spellppmRate_3`, `spellcooldown_3`, `spellcategory_3`, `spellcategorycooldown_3`, `spellid_4`, `spelltrigger_4`, `spellcharges_4`, `spellppmRate_4`, `spellcooldown_4`, `spellcategory_4`, `spellcategorycooldown_4`, `spellid_5`, `spelltrigger_5`, `spellcharges_5`, `spellppmRate_5`, `spellcooldown_5`, `spellcategory_5`, `spellcategorycooldown_5`, `bonding`, `description`, `PageText`, `LanguageID`, `PageMaterial`, `startquest`, `lockid`, `Material`, `sheath`, `RandomProperty`, `RandomSuffix`, `block`, `itemset`, `MaxDurability`, `area`, `Map`, `BagFamily`, `TotemCategory`, `socketColor_1`, `socketContent_1`, `socketColor_2`, `socketContent_2`, `socketColor_3`, `socketContent_3`, `socketBonus`, `GemProperties`, `ExtendedCost`, `RequiredArenaRank`, `RequiredDisenchantSkill`, `ArmorDamageModifier`, `ScriptName`, `DisenchantID`, `FoodType`, `minMoneyLoot`, `maxMoneyLoot`) VALUES (600012, 12, 0, -1, 'Pick Pocket Tool', 7411, 1, 64, 1, 0, 0, 0, -1, -1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 18282, 0, 0, 0, -1, 0, -1, 0, 0, 0, 0, -1, 0, -1, 0, 0, 0, 0, -1, 0, -1, 0, 0, 0, 0, -1, 0, -1, 0, 0, 0, 0, -1, 0, -1, 4, '', 0, 0, 0, 0, 0, -1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, -1, 0, 'pickpocket', 0, 0, 0, 0);

 

Doufám že se bude líbit.

Zdroj: scriptdev2.com ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

    // There is no pick pcketing skill, so we will use lockpicking.
    int32 SkillValue;
    SkillValue = player->GetSkillValue(SKILL_LOCKPICKING);
    // Set the required lock value
    int32 ReqValue=300;
    if (ReqValue > SkillValue)
    // skill doesn't meet the required value

 

Míchat Lockpicking s Pickpocketing mi nepřijde jako nejlepší řešení. Osobně bych volil něco co bude ověřovat level hráče. Celkově mi přijde tento způsob řešení špatný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... ja viem kompilovat ale ako to mam pridat ja som to hodil tam kde je win, sql, src. otvoril som visual studio a pravim tlacitko myši som klikon na solution a dal som add > existing item a skompiloval som ho. ale neviem ci to pojde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drž klapačku (s prominutím), aspoň sem něco dávám ne jako ty .... snažim se lidem něco dát když to neuměj najít.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tym im moc nepomahas ked im to sem vsetko davas moc vsak ten kto si to umi zakompilovat si to hadam aj najde na tom mangosproject tak aspon kopiruj z dakeho fora co neni na ocach ako oficialne forum mangosu

 

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tym im moc nepomahas ked im to sem vsetko davas moc vsak ten kto si to umi zakompilovat si to hadam aj najde na tom mangosproject tak aspon kopiruj z dakeho fora co neni na ocach ako oficialne forum mangosu

 

pls me to pise ze to nejde zkompilovat ten MaNGOSScript.dll nevite co s tim je??

Share this post


Link to post
Share on other sites

<!--quoteo(post=62682:date=26.03.2008, 14:57 :name=Pavloperkosko)--><div class='quotetop'>CITACE(Pavloperkosko @ 26.03.2008, 14:57 ) <a href="index.php?act=findpost&pid=62682"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Tym im moc nepomahas ked im to sem vsetko davas moc vsak ten kto si to umi zakompilovat si to hadam aj najde na tom mangosproject tak aspon kopiruj z dakeho fora co neni na ocach ako oficialne forum mangosu<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

 

pls me to pise ze to nejde zkompilovat ten MaNGOSScript.dll nevite co s tim je??

 

Nemoze tu niekto, kto to skusal aj napisat ci mu to ide alebo nejde, pripadne napisat ine riesenie? Preboha ludia, ste nehorazni sukromnici! A ludia co sa musia pytat ako to kompilovat by mali ist na forum pre deti, kde ich to naucia. Je unavne listovat forom a citat taketo nezmyslene vykriky do tmy na ktore aj tak nikto neodpovie - naucte sa a vyskusajte, je to kod, to znamena, ze by ste mali vediet programovat a pripadne ho obohatit o svoje poznatky a nie sa neustale vypytovat: "Jak to a tamto?"

 

PS: Snad vyskusam a dam vediet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tym im moc nepomahas ked im to sem vsetko davas moc vsak ten kto si to umi zakompilovat si to hadam aj najde na tom mangosproject tak aspon kopiruj z dakeho fora co neni na ocach ako oficialne forum mangosu

 

Radčí mlč každa věc se hodi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×