Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
NO.small

Předpona u herního NICKU

Recommended Posts

Dobrý den,

snad mi někdo dokáže pomoci nebo aspoň poradit :-) jedná se o takový malý nápad, chtěl bych, aby moji "VIP" hráči měli možnost mít před nickem v chatu předponu <VIP> (podobně jako <DND>) chtěl bych se zeptat kde bych to mel asi tak hledat a zda to jako amatér dokážu poupravit sám a samozřejmě abych netroškařil, jak obtížné by bylo udělat funkci která při napsání příkazu .vip chat on/off právě danou příponu <VIP> vypne či zapne podle potřeb hráče…

 

Předem děkuji za odpověď a případné nápady a rady :mid_pickaxe:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zas tak těžký to nebude ale nějaké znalosti s C++ to chce mít a musíš hlavně prostudovat zdrojáky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby jsi to dostal jako reálný tag před jméno by jsi musel upravit:

a) dbc serveru i klienta a naučit ho nový tag

B) musel by jsi fakovat jméno klienta a místo "neco" odeslat "<vip> neco", což ovšem přináší problémy - ukládání jména v cache -> pomalá obnova při změně, whispování a vše další by jsi musel zpětně upravit, aby to "<vip>" dokázalo vyhodit, taky by to bylo u jména normálně, kdekoliv jinde.

 

Pokud by jsi svolil variantu za jméno (tj před vlastní text zprávy) tak stačí vždy přidat správný řetězec před vlastní zprávu a to se dá velmi lehce a vzhledem k možnosti si to obarvit by to bylo i vcelku snesitelné (imho). Pokud by jsi se rozhodl pro tuto variantu mohu ti s tím pomoci více. První variantu řešit nehodlám :P Co by se týkalo úprav - tinyint v db v charakteru/account - odpovídající načtení z db v rámci načtení třídy WorldSession/Character a poté vesměs jenom při jeho mluvě připojení vip tagu. Příkazy na úpravu rovněž nebudou moc zdlouhavé stačí testovan "on/off", nastavit v db, najít hráče pokud je online a nastavit za běhu.

Edited by bLuma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aby jsi to dostal jako reálný tag před jméno by jsi musel upravit:

a) dbc serveru i klienta a naučit ho nový tag

B) musel by jsi fakovat jméno klienta a místo "neco" odeslat "<vip> neco", což ovšem přináší problémy - ukládání jména v cache -> pomalá obnova při změně, whispování a vše další by jsi musel zpětně upravit, aby to "<vip>" dokázalo vyhodit, taky by to bylo u jména normálně, kdekoliv jinde.

 

Pokud by jsi svolil variantu za jméno (tj před vlastní text zprávy) tak stačí vždy přidat správný řetězec před vlastní zprávu a to se dá velmi lehce a vzhledem k možnosti si to obarvit by to bylo i vcelku snesitelné (imho). Pokud by jsi se rozhodl pro tuto variantu mohu ti s tím pomoci více. První variantu řešit nehodlám :P Co by se týkalo úprav - tinyint v db v charakteru/account - odpovídající načtení z db v rámci načtení třídy WorldSession/Character a poté vesměs jenom při jeho mluvě připojení vip tagu. Příkazy na úpravu rovněž nebudou moc zdlouhavé stačí testovan "on/off", nastavit v db, najít hráče pokud je online a nastavit za běhu.

 

 

Všem děkuji a především tobě :-) jak jsi řekl první variantu raději řešit nebudeme a děkuji za vysvětlení :D ale možná by stálo za to mrknout se na variantu číslo 2 jestli budeš mít čas a náladu hod mi sem nějaké záchytné body co kde a jak a já si to nějak udělám :-) nemůžu po tobě přece chtít aby jsi mi to celé udělal uplně sám :-)

Každopádně ještě jednou děkuji :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a ještě tu vlastně někdo uváděl nějaký addon, že to nějakým způsobem umožňuje, ale jaký to byl a jak to fungovalo nevím. Technicky vzato addonem to lze řešit taky, pokud umíš LUA a donutíš to všechny používat :)

 

Jinak ty úpravy kódu:

 

Přidání tagu při odeslání najdeš v ChatHandler.cpp - WorldSession::HandleMessagechatOpcode, pro jednotlivé druhy zpráv (say, yell, guild chat) je nutné to vždy přidat na správné místo (jelikož podle druhu zprávy je formát paketu odlišný), ale to jestli ten tag se má použít můžeš udělat už nad tím.

 

Načtení dat z db v případě, že to uložíš k accountu (ne k charakteru) tak to je třeba upravit načtení z db ve WorldSocket.cpp HandleAuthSession - načíst z db další pole a to pak téměř na konci metody nacpat do konstruktoru WorldSession (ten samozřejmě je nutné taky upravit na odpovídajících místech)

v případě charakteru je to načtení provedeno v Player.cpp LoadFromDB a odpovídající callback s SQL vzniká na CharacterHandler.cpp LoginQueryHolder::Initialize

 

Co se týče příkazů tak popis, jak na ně je na wiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×