Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Broskev

Gameobject, který se po čase přemění...

Recommended Posts

cau, potřeboval bych pomoct se skriptem - mám item obilí, když a ěj kliknu, tak se spawne (zasadí) kytka a chtěl bych udělat, aby cca za 2 hodiny z toho ...zasazení bude tam nějakej modelID byla kytka, takže asi delete GO a add GO , děkuji za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nejspíš to nebude nic těžkého...jen nějaký timer a pak získání ID GO a pak smazání GO a naspawnování novýho GO..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. ja myslím že to nic easy nebude .. :) všechny Gobjecty / NPC ktery se ve hře spawnou z nějakyho itemu se vyvolavaj přez spell :) a se spellem si už asi trochu pohrajte... :D možna nasadit tomu spawnovanemu objectu script který by to cely obsluhoval .. :) Ale s tou vyměnou jednoho gob. za jiyn si myslím že to bude mírně zajimavý... udela v tom scriptu příkaz který v gameobject změní ID objectu ktery je na tom místě spawnuty .. nevím jak bych tu myšlenku lepe popsal .. v C++ neumím takže .. :D

Edited by demolisnman

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle me by to slo udelat neco jako to je s NPC akorat to trochu predelat myslim EventAI da se tam nastavit ze po nejakem case se spawne nove NPC

neslo by nejak udelat EventAi i pro GameObjecty ??? kdyby jo tak by to bylo supr protoze uz tu bylo hodne takovych veci jako toto...

 

a ten napad s tou kytkou se mi libi taky bych neco tkoveho bral.... melo by to byt asi neco takoveho ne ??...

kazdy zasadi seminka tak se spawne object pomalu bude "dozravat" a asi tak za 2 hodky se spawne misto nej jiny uz ta kytka a z ni pak padne vpodstate normalni drop asi takhle ne ? :)

Edited by ciclik

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomoci SD2 to pujde, ale budes to muset trochu resit jinak protoze se ty objecty default, spawnuji pres nejakej spell

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomoci SD2 to pujde, ale budes to muset trochu resit jinak protoze se ty objecty default, spawnuji pres nejakej spell

a co spawn obectu potom co nekdo zemre je to tak v Zul'Aman kdyz zemre nejaky boss je sance ze se spawnou nejake bedinky s lootem mozna by to slo utelat nejak podobne ...

 

jeste me napadlo ze z tech kytek by mohla byt jen nejaka sance ze "vyrostou" protoze i vrealu neni u vsech kvetin zarucene ze z nich bude to co ma byt :D:)

Edited by ciclik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×