Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Mousik

Viditelnost bossů

Recommended Posts

Už nechápu , kde by mohl být problém.

Mám custom nascriptované ToCko, všechno funguje tak jak má , ale problém je vtom , že allianci přijde první boss a druhý přijde taky , ale nevidí ho. Hordě to funguje naprosto normálně.

zde je celý script.

ps. budu rad za každou pomoc

 

 

/* Copyright (C) 2010 EmeraldEmu <wow.4vendeta.com>
* Emerald Emu is based on Trinity Core and MaNGOS. 
* EEMU is personaly developed for Vendeta High Rate.
*/

#include "ScriptPCH.h"
#include "def.h"
enum
{
H_Stomp		= 67649,
Stomp		= 66330,
H_Impale	= 67477,
Impale		= 67478,
Whirl		= 63666,
FireBomb	= 66313,
HeadCrack	= 66407,
Batter		= 66408,
RisingAnger	= 36300
};
struct  boss_gormokAI : public ScriptedAI
{
boss_gormokAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature) 
{
pInstance = pCreature->GetInstanceData();
}
ScriptedInstance* pInstance;

   uint32 Phase;
   uint32 Stomp_Timer;
   uint32 Impale_Timer;
   uint32 Whirl_Timer;
   uint32 PhaseTimer;
   uint32 EndPhaseTwo;
   uint32 Summon_Timer;
   uint32 Summon_Count;

   void Reset()
{
if (pInstance)
           pInstance->SetData(DATA_BOSS_GORMOK, NOT_STARTED);
    me->GetMotionMaster()->MovePoint(0, 563.539551, 213.565628, 395.098206);

Phase = 0;
PhaseTimer = 60000; // 2 minute
Stomp_Timer = 10000; //30secs for spell 1
Impale_Timer = 5000; // 5 seconds 
Summon_Timer = 20000; // 25 seconds
Whirl_Timer = 5000;
Summon_Count = 0;
}

   void EnterCombat(Unit *who)
   {
       DoZoneInCombat();
       me->MonsterSay("ROAR!", LANG_UNIVERSAL, 0);
       if (pInstance)
           pInstance->SetData(DATA_BOSS_GORMOK, IN_PROGRESS);
   }

   void UpdateAI(const uint32 diff )
{
if (!UpdateVictim())
return;

	if(Stomp_Timer < diff)
	{
		me->MonsterSay("I STOMP ON YOUR FACE!", LANG_UNIVERSAL, 0);
		DoCast(me->getVictim(),Stomp);
		Stomp_Timer = 30000;
	}else Stomp_Timer -= diff;

	if(Impale_Timer < diff)
	{	
		DoCast(me->getVictim(),Impale);
		Impale_Timer = 10000;
		me->MonsterSay("IMPALE!", LANG_UNIVERSAL, 0);
	}else Impale_Timer -= diff;

	if(Summon_Timer < diff && Summon_Count <= 4)
	{
		if (Unit *pTarget1 = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM,0))
		{
		if (Creature *pLarva1 = pTarget1->SummonCreature(34800,pTarget1->GetPositionX() ,pTarget1->GetPositionY()+1, pTarget1->GetPositionZ()+1, 0,TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT, 10000))
		{
		DoCast(me,RisingAnger);	
		pLarva1->AI()->AttackStart(pTarget1); 
		pLarva1->MonsterSay("Boss Enjoy the buff ", LANG_UNIVERSAL, 0);
		Summon_Count = (Summon_Count + 1);
		}
		}
		Summon_Timer = 60000;
		me->MonsterSay("Enjoy my little friends", LANG_UNIVERSAL, 0);
	}else Summon_Timer -= diff;


DoMeleeAttackIfReady();
}

   void JustDied(Unit* Killer)
   {
       if (pInstance)
           pInstance->SetData(DATA_BOSS_GORMOK, DONE);
   }
};

CreatureAI* GetAI_boss_gormok(Creature* pCreature)
{
   return new boss_gormokAI(pCreature);
}



void AddSC_boss_gormok()
{
   Script* newscript;

   newscript = new Script;
   newscript->Name = "boss_gormok";
   newscript->GetAI = &GetAI_boss_gormok;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

 

navázání na dalšího bosse

 

 

/* Copyright (C) 2010 EmeraldEmu <wow.4vendeta.com>
* Emerald Emu is based on Trinity Core and MaNGOS. 
* EEMU is personaly developed for Vendeta High Rate.
*/


#include "ScriptPCH.h"
#include "def.h"

enum Spells
{
acidicspew = 66819,
slimepool  = 66883,
paralyticbite = 66824,
acidspit = 66880,
sweep = 66794,
paralyticspray = 66901,
enrage = 68335,
Emerge = 449,
SubMerge = 373,
burningbite = 66879,
moltenspew = 66820,
firespit = 66796,
burningspray = 66902
};

struct  npc_dreadscaleAI : public ScriptedAI
{
npc_dreadscaleAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature) 
{
pInstance = pCreature->GetInstanceData();
//me->GetMotionMaster()->MovePoint(0, 563.539551, 213.565628, 395.098206);
Reset();
}
ScriptedInstance* pInstance;

uint32 acidicspew_timer; //phase 1  stationary first
uint32 slimepool_timer;
uint32 paralyticbite_timer;
uint32 acidspit_timer;//phase 2
uint32 sweep_timer;
uint32 paralyticspray_timer;
uint32 SpawnTimer;
bool once;
bool Swap;
bool Asidmaw;


void Reset()
{
if (pInstance)
           pInstance->SetData(DATA_BOSS_DREADSCALE, NOT_STARTED);

acidicspew_timer = 5400;
slimepool_timer = 10000;
paralyticbite_timer =  4000;

paralyticspray_timer = 12000;
sweep_timer =  7000;
acidspit_timer = 16000;
SpawnTimer = 15000;
Asidmaw = true;




}

void Aggro(Unit *who)
{
if (pInstance)
           pInstance->SetData(DATA_BOSS_DREADSCALE, IN_PROGRESS);
}

void UpdateAI(const uint32 diff )
{
if (!UpdateVictim())
	return;

	if (Asidmaw && SpawnTimer < diff)
	{
	if (Creature *pBoss =me->SummonCreature(BOSS_ASIDMAW,538.347, 165.509, 394.6500, 5.431659,TEMPSUMMON_CORPSE_DESPAWN, 4000))
	{
	if (Unit* pTarget = SelectTarget(SELECT_TARGET_RANDOM,0))
	pBoss->AI()->AttackStart(pTarget);
	}
	Asidmaw = false;
	SpawnTimer = 15000;
	}else SpawnTimer -=diff;

	if(paralyticspray_timer < diff)      //para spray
	{
	me->MonsterSay("SPRAYYYYYYY", LANG_UNIVERSAL, 0);
	DoCast(me->getVictim(),paralyticspray);
	paralyticspray_timer = 12000;
	}else paralyticspray_timer -= diff;

	if(sweep_timer < diff)           //sweep
	{	
	DoCast(me->getVictim(),sweep);
	sweep_timer =   7000;
	me->MonsterSay("SWEEP!!", LANG_UNIVERSAL, 0);
	}else sweep_timer -= diff;

	if(acidspit_timer < diff)           //acid spit
	{	
	DoCast(me->getVictim(),acidspit);
	acidspit_timer = 16000;
	me->MonsterSay("Acid Spit!!", LANG_UNIVERSAL, 0);
	}else acidspit_timer -= diff;

DoMeleeAttackIfReady();
}
   void JustDied(Unit* Killer)
   {
       if (pInstance)
           pInstance->SetData(DATA_BOSS_DREADSCALE, DONE);
   }
};


struct  npc_acidmawAI : public ScriptedAI
{
npc_acidmawAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature) {Reset();}

uint32 EndPhaseTwo;
uint32 acidicspew_timer; //phase 1  stationary first
uint32 slimepool_timer;
uint32 paralyticbite_timer;
uint32 acidspit_timer;//phase 2
uint32 sweep_timer;
uint32 paralyticspray_timer;

void Reset()
{

acidicspew_timer = 5400;
slimepool_timer = 10000;
paralyticbite_timer =  4000;

paralyticspray_timer = 12000;
acidspit_timer = 16000;

}

void Aggro(Unit *who)
{
	me->MonsterSay("Me Hungry!", LANG_UNIVERSAL, 0);

}

void UpdateAI(const uint32 diff )
{
if (!UpdateVictim())
	return;

			if( paralyticbite_timer < diff)      //para bite
			{
				me->MonsterSay("BITTTTEEEEE", LANG_UNIVERSAL, 0);
				DoCast(me->getVictim(), paralyticbite);
				 paralyticbite_timer = 30000;
			}else  paralyticbite_timer -= diff;

			if(slimepool_timer < diff)           //slimepool
			{	
				DoCast(me->getVictim(),slimepool);
				slimepool_timer = 10000;
				me->MonsterSay("POOOOLLLL OF SLIME!!!", LANG_UNIVERSAL, 0);
			}else slimepool_timer -= diff;

			if(acidicspew_timer < diff)           //acidicspew
			{	
				DoCast(me->getVictim(),acidicspew);
				acidicspew_timer = 10000;
				me->MonsterSay("Acid spewwwwww!!", LANG_UNIVERSAL, 0);
			}else acidicspew_timer -= diff;

			if(paralyticspray_timer < diff)      //para spray
			{
				me->MonsterSay("SPRAYYYYYYY", LANG_UNIVERSAL, 0);
				DoCast(me->getVictim(),paralyticspray);
				paralyticspray_timer = 12000;
			}else paralyticspray_timer -= diff;

			if(sweep_timer < diff)           //sweep
			{	
				DoCast(me->getVictim(),sweep);
				sweep_timer =   7000;
				me->MonsterSay("SWEEP!!", LANG_UNIVERSAL, 0);
			}else sweep_timer -= diff;

			if(acidspit_timer < diff)           //acid spit
			{	
				DoCast(me->getVictim(),acidspit);
				acidspit_timer = 16000;
				me->MonsterSay("Acid Spit!!", LANG_UNIVERSAL, 0);
			}else acidspit_timer -= diff;


DoMeleeAttackIfReady();
}
};


CreatureAI* GetAI_npc_dreadscale(Creature* pCreature)
{
   return new npc_dreadscaleAI(pCreature);
}

CreatureAI* GetAI_npc_acidmaw(Creature* pCreature)
{
   return new npc_acidmawAI(pCreature);
}

void AddSC_the_two_jormungar()
{
   Script* newscript;

   newscript = new Script;
   newscript->Name = "npc_dreadscale";
   newscript->GetAI = &GetAI_npc_dreadscale;
   newscript->RegisterSelf();

   newscript = new Script;
   newscript->Name = "npc_acidmaw";
   newscript->GetAI = &GetAI_npc_acidmaw;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

 

problém je tedy vtom , jak přijde dreadscale , aliance ho nevidí , přitom horda ano

Edited by Aristo
Spoilery

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co nastavit model id alikum? Normalne v navicatu nehledej v tom vedu.

Edited by pextr

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jéje pextr už poučuje :) pány no jo to tu ještě chybělo :D

 

No jo hlavně, že ty si chytřejší.... Už tě budu ignorovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

necetl sem to cele sem na mobilu ale pro jistotu skontroluj jestli neni nejaky typo v phase ´´systemu´´

Edited by STONERSVK

Share this post


Link to post
Share on other sites

model id nejni chyba pextr ... on tam ten boss je , ale jde videt pouze se zapnutým gm on

 

Moc rád bych ti poradil na altronu hraju rád, ale teď se to nějak hroutí.. Přestávaj fungovat dungy a teď ty textury. Nic proti tvýmu serveru.

 

EDIT: Mimochodem nehledáš SQL developery?

Edited by pextr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×