Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
...::StyX::...

Pomoc se scriptem [C++]

Recommended Posts

Zdravím potřebuju poradit s tímto scriptem, který jsem udělal. NPC má na vás nahodit spell mounta, ale vůbec to neudělá. Zkoušel jsem dát i jiný spell a ten vycastil. Můžete mi nějak pomoc? Díky.

 

 

#include "ScriptPCH.h"

#define MSG1                       100001
#define MSG2                    100002

bool GossipHello_fly(Player *player, Creature *_creature)
{
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           _creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!", player->GetGUID());
           return true;
        }

        player->SEND_GOSSIP_MENU(MSG1, _creature->GetGUID());


       player->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "Fly Mount", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7006);

       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
       return true;
}

void SendDefaultMenu_fly(Player *player, Creature *_creature, uint32 action )
{
       switch(action)
       {

       case 7000: //Menu - Main
               player->SEND_GOSSIP_MENU(MSG1, _creature->GetGUID());
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(11, "Fly Mount", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7006);

               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
               break;

       case 7006:
               player->SEND_GOSSIP_MENU(MSG2, _creature->GetGUID());
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Albino Drake", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9001);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Black Drake", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9002);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Bloodbathed Frostbrood Vanquisher", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9003);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Frosty Flying Carpet", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9004);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(11, "Close menu", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9011);
               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
               break;
       case 9001: // Buff me Albino Drake
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               _creature->CastSpell(player,60025,false);
               _creature->CastSpell(_creature, 45153, false);
               break;
       case 9002: // Buff me Black Drake
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               _creature->CastSpell(player,59650,false);
               break;
       case 9003: // Buff me Bloodbathed Frostbrood Vanquisher
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               _creature->CastSpell(player,72808,false);
               break;
       case 9004: // Buff me Frosty Flying Carpet
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               _creature->CastSpell(player,75596,false);
               break;

       case 9011: //Close menu
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               break;
       default:
               break;
       }

}

bool GossipSelect_fly(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 action)
{

       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           _creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!", player->GetGUID());
           return true;
       }

         // Main menu
         if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
         SendDefaultMenu_fly( player, _creature, action );

return true;
}

void AddSC_fly(){
       Script *newscript;
       newscript = new Script; 
       newscript->Name = "fly";
       newscript->pGossipHello = &GossipHello_fly;
       newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_fly;
       newscript->RegisterSelf();
        newscript->pItemHello = NULL;
        newscript->pGOHello = NULL;
        newscript->pAreaTrigger = NULL;
        newscript->pItemQuestAccept = NULL;
        newscript->pGOQuestAccept = NULL;
        newscript->pGOChooseReward = NULL;
}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli chceš tady se podívej jak jsem to dělal já, jde mi to v poho, ale pokud hráč nemá ridding na 350 tak ho to při změně zóny dismountne.

 

#include "ScriptPCH.h"

#define MSG1		           100001
#define MSG2                       100002
#define PRICE			   0   // Default: 0(cooper)

bool GossipHello_custom_npc_mounts(Player *player, Creature *_creature)
{
  	if (player->isInCombat())
   	{
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    _creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!", player->GetGUID());
    return true;
 	 }

 player->SEND_GOSSIP_MENU(MSG1, _creature->GetGUID());

       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Red Riding Nether Ray", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7001);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Swift Freen Wind Rider", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7002);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Ashes of Al'ar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7003);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Green Proto-Drake", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7004);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Mimiron's Head", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7005);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Turbo-Charged Flying Machine", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7006);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "X-51 Nether-Rocket X-TREME", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7007);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Flying Broom", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7008);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Deadly Gladiator's Frost Wyrm", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7009);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
       return true;
}

void SendDefaultMenu_custom_npc_mounts(Player *player, Creature *_creature, uint32 action )
{
switch(action)
{

case 7000: //Menu - Main
 	player->SEND_GOSSIP_MENU(MSG1, _creature->GetGUID());
       	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Red Riding Nether Ray", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7001);
       	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Swift Green Wind Rider", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7002);
       	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Ashes of Al'ar", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7003);
       	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Green Proto-Drake", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7004);
       	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Mimiron's Head", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7005);
       	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Turbo-Charged Flying Machine", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7006);
       	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "X-51 Nether-Rocket X-TREME", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7007);
       	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Flying Broom", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7008);
       	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Deadly Gladiator's Frost Wyrm", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7009);
       	player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());
	break;
case 7001: //Red Riding Nether Ray
             if (player->GetMoney() > PRICE)
	{
             player->ModifyMoney(-PRICE);

	_creature->AddAura(39800,player);
	}
	player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
case 7002: //Swift Green Wind Rider
             if (player->GetMoney() > PRICE)
	{
             player->ModifyMoney(-PRICE);

	_creature->AddAura(32295,player);
	}
	player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
case 7003: //Ashes of Al'ar
             if (player->GetMoney() > PRICE)
	{
             player->ModifyMoney(-PRICE);

	_creature->AddAura(40192,player);
	}
	player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
case 7004: //Green Proto-Drake
             if (player->GetMoney() > PRICE)
	{
             player->ModifyMoney(-PRICE);

	_creature->AddAura(61294,player);
	}
	player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
case 7005: //Mimiron's Head
             if (player->GetMoney() > PRICE)
	{
             player->ModifyMoney(-PRICE);

	_creature->AddAura(63796,player);
	}
	player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
case 7006: //Turbo-Charged Flying Machine
             if (player->GetMoney() > PRICE)
	{
             player->ModifyMoney(-PRICE);

	_creature->AddAura(44151,player);
	}
	player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
case 7007: //X-51 Nether-Rocket X-TREME
             if (player->GetMoney() > PRICE)
	{
             player->ModifyMoney(-PRICE);

	_creature->AddAura(46199,player);
	}
	player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
case 7008: //Flying Broom
             if (player->GetMoney() > PRICE)
	{
             player->ModifyMoney(-PRICE);

	_creature->AddAura(42667,player);
	}
	player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
case 7009: //Deadly Gladiator's Frost Wyrm
             if (player->GetMoney() > PRICE)
	{
             player->ModifyMoney(-PRICE);

	_creature->AddAura(64927,player);
	}
	player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
	break;
default:
	break;
}

}

bool GossipSelect_custom_npc_mounts(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 action)
{

  	if (player->isInCombat())
   	{
    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
    _creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!", player->GetGUID());
    return true;
}

  // Main menu
  if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
  SendDefaultMenu_custom_npc_mounts( player, _creature, action );

return true;
}

void AddSC_custom_npc_mounts(){
       Script *newscript;
       newscript = new Script; 
       newscript->Name = "custom_npc_mounts";
       newscript->pGossipHello = &GossipHello_custom_npc_mounts;
       newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_custom_npc_mounts;
       newscript->RegisterSelf();
 	 newscript->pItemHello = NULL;
 	 newscript->pGOHello = NULL;
 	 newscript->pAreaTrigger = NULL;
 	 newscript->pItemQuestAccept = NULL;
 	 newscript->pGOQuestAccept = NULL;
 	 newscript->pGOChooseReward = NULL;
}

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když to s jedním spellem jde a s jiným ne, tak asi nebude chyba v tvém skryptu, zkontroluj si že ten spell ve hře funguje jak má a že máš správné ID (v případě mounta že to není ID itemu ale přímo mountovací spell).

 

A jestli používáš fly mounty jak píšeš tak možná (nejsem si jist) to stejně omezuje oblast kde lze spell použít (outland, northrend)

Edited by jinora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Právě že používá CAST :)

 

Pokud se tedy nepletu

 _creature->CastSpell(player,72808,false);

--->

 _creature->AddAura(72808,player);

Edited by jinora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky moc Cäsh! Velmi si mi pomohl a určitě si něco vypůjčím z tvého scriptu +rep

 

Mám ještě otázku. Udělal by někdo objekt na který se šlápne a atomaticky vás to portne? Cash zvládl bys to jestli to vůbec jde?

Edited by bLuma

Share this post


Link to post
Share on other sites

šlápne na objekt, ale jistě !Napiš mi PM napíšu ti to, pokud teda ještě máš zájem:( :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×