Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Patrik

jaka revize je na tom nejlepe?

Recommended Posts

jaka revize je na tom nejlepe? tot otazka? :D

na 1036 nejde skoro nic ,jdou portaly miss neni

na 1220 nejde skoro nic,jdou portaly +miss

na 1330 nejde skoro nic nejdou portaly+miss

jakou by ste doporucily? kde jde portaly neni miss a vse je ok:) treba i karazhan a dungy atd

Share this post


Link to post
Share on other sites
rekni co je v 1400+ new?

 

Revision: 1407
Author: Burlex
Date: 19:04:00, 3. septembra 2007
Message:
* Rewrote creature spawn system. You won't get duplicates any more when using low cell unload times due to MapCell now keeping track of despawned creatures.
* This also fixes the bug where if an instance mob respawned it would leak memory, or if a map manager was destroyed while the creature was still "awaiting" respawn.
* Fixed the bug as well where units with respawn times wouldn't respawn on maps other than zero/one/530.
----
Modified : /src/game/Creature.cpp
Modified : /src/game/Creature.h
Modified : /src/game/GameObject.cpp
Modified : /src/game/GameObject.h
Modified : /src/game/MapCell.cpp
Modified : /src/game/MapCell.h
Modified : /src/game/MapMgr.cpp
Modified : /src/game/MapMgr.h




Revision: 1406
Author: Burlex
Date: 18:08:49, 3. septembra 2007
Message:
* fixed compile error
----
Modified : /src/game/Player.cpp


Revision: 1405
Author: Burlex
Date: 18:06:58, 3. septembra 2007
Message:
* crap, forgot release here
----
Modified : /src/game/EventableObject.cpp


Revision: 1404
Author: Captnoord
Date: 18:01:35, 3. septembra 2007
Message:
* did some cleaning of the source
* did some speedup's in the spell class
* did some -walling to remove unneeded stuff / old stuff
* replaced a switch -> case for a if (last time I checked a single if was faster than a single switch)
* removed some -wall warnings
* did some typedef work, I hope this makes the source a bit cleaner
Note: most of these things are NTY but should not give problems. Please report the problems you have to me.
----
Modified : /extras/collision_map_extractor/System.cpp
Modified : /extras/collision_map_extractor/model.cpp
Modified : /src/ascent/CConsole.cpp
Modified : /src/game/AIInterface.cpp
Modified : /src/game/BattlegroundMgr.cpp
Modified : /src/game/CharacterHandler.cpp
Modified : /src/game/ClusterInterface.h
Modified : /src/game/Group.cpp
Modified : /src/game/Level0.cpp
Modified : /src/game/Level2.cpp
Modified : /src/game/Level3.cpp
Modified : /src/game/MapMgr.h
Modified : /src/game/MapScriptInterface.h
Modified : /src/game/MiscHandler.cpp
Modified : /src/game/NPCHandler.cpp
Modified : /src/game/ObjectMgr.cpp
Modified : /src/game/ObjectMgr.h
Modified : /src/game/ObjectStorage.cpp
Modified : /src/game/Player.cpp
Modified : /src/game/ScriptMgr.cpp
Modified : /src/game/Spell.cpp
Modified : /src/game/Spell.h
Modified : /src/game/SpellAuras.h
Modified : /src/game/SpellEffects.cpp
Modified : /src/game/SpellHandler.cpp
Modified : /src/game/StdAfx.h
Modified : /src/game/Unit.cpp
Modified : /src/game/World.cpp
Modified : /src/game/faction.h
Modified : /src/scriptengine/ScriptEngine.cpp
Modified : /src/scriptengine/ScriptEngine.h
Modified : /src/scriptengine/ScriptFunctions.cpp
Modified : /src/shared/WoWGuid.h


Revision: 1403
Author: Burlex
Date: 17:50:29, 3. septembra 2007
Message:
* Crash fix
* Fixed possible deadlock in event system.
----
Modified : /src/game/EventableObject.cpp
Modified : /src/game/Player.cpp


Revision: 1402
Author: Burlex
Date: 16:15:21, 3. septembra 2007
Message:
* Billy, remember what daddy said about passing arguments to a function with addresses that lie on the stack from another call, oh, thats right daddy, the memory can get overwritten and it won't be pretty!
----
Modified : /src/game/CharacterHandler.cpp
Modified : /src/shared/svn_revision.h


Revision: 1401
Author: Burlex
Date: 16:11:43, 3. septembra 2007
Message:
* Draike, for god's sake, test your code before you commit.
----
Modified : /src/game/CharacterHandler.cpp


Revision: 1400
Author: Burlex
Date: 15:45:31, 3. septembra 2007
Message:
* fixed crash here. draike is a nutgobbling cockgoblin.
----
Modified : /src/game/CharacterHandler.cpp
Modified : /src/game/WorldSession.cpp


Share this post


Link to post
Share on other sites
je tu opraven ten miss? + pls skrat tam nahore ten kod se mi natalhlo cele okno:D

meh...si daj iny browser... mne to v poho ukazuje ako codebox...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten uz neni 200 revizi zpět ...

 

Jinak miss je i na ofiku... ze začátku missuješ, pak začínáš dávat malej dmg a až ke konci skill baru teprve začínáš dávat normální rány.

Edited by Malfik

Share this post


Link to post
Share on other sites
mohl si odpovedet i na ten miss:D

miss spravili pravdepodobne brutal blizzlike... proste pokial nemas skill, mas aj 10x miss za sebou... ked si ale das .advanceallskills 350, tak vsetko ide ako ma a trafis kazdu jdnu ranu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ty posledni revize 1400+ bych nejradsi burlexovi zapalil hracky... Zmen v db je spousta, minimum jich je popsanych.. O tom, že předělal jazyky jsem nenašel ani jedinou zmínku, udělat converter na skilly mi trvalo zatraceně dlouho (burlexův co je na svn je abosutně k ničemu..) a tak je to teď se vším :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za ty posledni revize 1400+ bych nejradsi burlexovi zapalil hracky... Zmen v db je spousta, minimum jich je popsanych.. O tom, že předělal jazyky jsem nenašel ani jedinou zmínku, udělat converter na skilly mi trvalo zatraceně dlouho (burlexův co je na svn je abosutně k ničemu..) a tak je to teď se vším :(

jn este ze mi podal aspon ako take info co kde zmenil ... lebo on moc ani nepopisuje na fore ascentemu.com atd... a v ostatnom case v db taktiez z hladiska struktury nastalo dost zmien !

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nechceš náhodou tu info co kde změnil hodit dál? Se skillama jsem se popral, ale se spellama moc ne.. Struktura se nezměnila, ale třeba jazyky úplně ze spellů vyhodil, a když tam jsou, tak tu postavu bugnou.. A to neni jediný...

A pokud se o to nechceš dělit veřejně, napiš PM mě nebo Orionovi.. Thx

Share this post


Link to post
Share on other sites
A nechceš náhodou tu info co kde změnil hodit dál? Se skillama jsem se popral, ale se spellama moc ne.. Struktura se nezměnila, ale třeba jazyky úplně ze spellů vyhodil, a když tam jsou, tak tu postavu bugnou.. A to neni jediný...

A pokud se o to nechceš dělit veřejně, napiš PM mě nebo Orionovi.. Thx

nemyslim si ze sa to bude dat fixnut ... bude pravdepodobne treba poprerabat vsetky postavy... to je najistejsi sposob ... uz mi leze burlex na nervy :D dnes rano zase db zmeny okolo characters tabulky aby fungoval honor + creature_names a proto updaty OMG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fixnout se dá všechno pokud je dost informací o tom, co se změnilo. Fixy v tabulkách vždycky (doufám) píše do changelogu, ale neobtěžuje se napsat změny ve formátu těch dat. Jestli víš něco bližšího o těch spellech v characters tabulce, tak to sem pls napiš...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×