Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Zachy

Hudba v dané lokaci?

Recommended Posts

Už se tu několikrát oběvil topic jak na hudbu. Spíše se mi vyskytla otázka, jde možné nějakým scriptem pustit hudbu v dané lokaci?

Vstoupíte do ORGRIMMARU, začne vám hrát hudba. Vejdete do STORM WINDU a začne hrát zase jiná hudba.

Podle mého je toto záležitost klienta ( přesněji .MPQ soubory ), viz můj topic ,,VLASTNÍ HUDBA NA SERVERU''

Když to přehářete ty zvuky v .mpq , tak třeba to, co vám hrálo v orgrimmaru bude teď hrát ve storm windu a naopak.

 

Ale logicky, na officiálním serveru, třeba u Thunder Bluffu na to plácku kde se koná Darkmoon Faire. Když se ten event nekoná, a v stoupíte na místo kde bývá darkmoon faire, tak nic nehraje. Ale pokud na to místo v stoupíte když se event koná, tak vám začne hrát hudba, co má hrát na Darkoom Faire. Sice vím, že Offic. a Free je úplně něco odlišného :D Ale nějakým způsobem to určitě musí jít. Třeba úprava DBC? Také možnost, ne?

Tím vzniká otázka, jak na to?

 

Buď zapasovat jakoby hudbu do objectu ( například stánek ) a nebo pomocí scriptu na danou lokaci dle souřadnic.

 

Nebo je možné, při styku NPC s hráčem, aby se to NPC napsalo jakob něco za něho?

Jde o to, že existuje tento script, který může kdokoliv ve hře napsat a spustí se mu píseň ,,For The Horde!'' od kapely L70ETC.

 

/script PlaySoundFile("Sound\\Music\\ZoneMusic\\DMF_L70ETC01.mp3")

 

To znamená, když se hráč setká s NPC, tak aby to NPC vyvolalo hráči tento script, jako by to napsal on :)

 

A pak je tu další script, který tu už někdo poskytl :)

 

// Rock Bandglobal
global despawnband = function(mob)
{
.Despawn(1000,3180000);
};
global onspawnband2 = function(mob)
{
.RegisterTimer(280000, despawnband, 0);  //After 3 min the band will despawn 3600000.
};
global Onspawnband = function(mob)
{
.PlaySoundToSet(11803); //Only want the music started once.
.RegisterTimer(280000, despawnband, 0);  //After 3 min the band will despawn.
};
.RegisterUnitEvent(23619, 6, Onspawnband);   //On spawn will start the music and a despawn timer for this spawn.
.RegisterUnitEvent(23623, 6, onspawnband2);  //On spawn will start a despawn timer for this spawn.
.RegisterUnitEvent(23624, 6, onspawnband2);
.RegisterUnitEvent(23625, 6, onspawnband2);
.RegisterUnitEvent(23626, 6, onspawnband2);
.RegisterUnitEvent(23721, 6, onspawnband2);

 

Co na to říkáte? Vaše nápady? Návrhy? Rady?

Řekl bych, že je toto často oplívající téma.

Edited by Zachy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslíš tedy, že ta hudba je závislá na objectu? Je to v celku dosti možné no.

Ale pokud vím, ta na Ascentu to nejde x\\ Nebo se pletu? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tenhle topic padl mezi mrtvé, ale rád bych to chtěl dořešit. Dost mně to zajímá :)

Nikdo nemá jiné nápady?

Edited by Zachy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tenhle topic padl mezi mrtvé, ale rád bych to chtěl dořešit. Dost mně to zajímá :)

Nikdo nemá jiné nápady?

 

 

No u ascentu nevies ale u mangosu sa da nascriptovat aby to pustila creatura a objekt taky ale v danej lokace sa to da jen upravou DBC alebo jedine kebyze dokazes nahradit DBC do scriptov a to by dost ale zatazilo procesor spis skus ten objekt

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Ascentu by to malo ist zmenou ZoneMusic.dbc, ale neviem ci by to fungovalo. Cez LUA by sa to robilo tazko, tam mozes maximalne nastavit u GO aby prehralo hudbu po tom co sa spawne, alebo pri kliknuti nan. Bolo by to realne keby Ascent konecne zacal u LUA podporovat druh Eventu 10 u NPC (to by sa dalo docielit toho aby zvuk prehrala NPC po tom co hrac vstupi do jej dosahu. Este ma napada spravit externy skript vo forme .dll. Ta editacia dbc je najjednoduchsia, ale nie je zarucene, ze bude fungovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Editaci DBC editnes DBC serveru ne hráčů :P, co se týče GO znal jsem nějaký GO který hudbu hrál stále dokola ale nevím jestli je to závislé přímo na něčem pokusím se to zjistit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Editaci DBC editnes DBC serveru ne hráčů :P, co se týče GO znal jsem nějaký GO který hudbu hrál stále dokola ale nevím jestli je to závislé přímo na něčem pokusím se to zjistit :)

Nebyly to ty trolsky bubny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano byly a pokud mně zrak nemýlí tak bych řekl že ta hudba je přiřazená k displayidu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Editaci DBC editnes DBC serveru ne hráčů :P,

Ano, ale pokyn na to aky sound file nachadzajuci sa v klientovi prehrat da EMU, ktore tento udaj zisti zo serverovej dbc, nie? To ze sa upravi serverova dbc, nemusi vzdy automaticky znamenat, ze sa musi upravit aj dbc klienta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Není. Hudba je nezávislá na displayid.

 

Jak je možné že ten objekt hraje, je neviditelný přitom má jen displayid? At hledam jak hledam zadne rozumne vysvetleni momentalne nenachazim...

 

TO BC: v tomhle si nejsem jistej ale myslím že klient si hudbu přehrává sám podle zóny ve které se nacházíš ale nvm kazdopadne jsem nasel tohle:

 

class DMFMusicDoodad : public GameObjectAIScript
{
public:
DMFMusicDoodad(GameObject* goinstance) : GameObjectAIScript(goinstance) {}
static GameObjectAIScript *Create(GameObject * GO) { return new DMFMusicDoodad(GO); }

void OnActivate(Player * pPlayer)
{
	Plr = pPlayer;
	RegisterAIUpdateEvent(1000);
}

void AIUpdate()
{

	if (!Plr->IsInWorld())
	{
		// Who knows
	}
	else
	{
		GameObject * pDoodad = NULL;
		pDoodad = Plr->GetMapMgr()->GetInterface()->GetGameObjectNearestCoords(-1559.153931f, 158.491089f, -7.792650f, 180335);

		if (pDoodad)
		{
			pDoodad->PlaySoundToSet(8440);
		}
		else
		{
			// Disable timer?
		}
	}
}

protected:
Player *Plr;
};

mgr->register_gameobject_script(180335, &DMFMusicDoodad::Create);

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×