Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Zachy

[LUA] Twilight Lord Kelris

Recommended Posts

On my my development team is redesigning the whole world. I took up Black Fathom Deeps and handscripted the whole place to match players who are in the range of level 110 - 121 level. The SQL is already in game as this is an original mob all you have to do is buff him up a bit. But a brief overview of what he does.

 

Shadowspells

Impending Doom on a Random Player

Shadownova

Use some fire spells

Transforms at around 25%

 

The Kicker - He clones himself

 

Twilight_Lord_Kelris.lua

--***********************************************
--[[Twilight Lord
        Serenade of Sorrow Fun Server
            HalestormXV
                Blackfathom Deeps]--
                
--***********************************************
----------------- Abilities Phase 1 -------------------------------
function BFD_KeldrisShadowNova(pUnit, event)
    local novaShad = pUnit:GetMainTank()
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(38627, novaShad)
end

function BFD_KeldrisShadowVolley(pUnit, event)
    local shadVolley = pUnit:GetMainTank()
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(38533, shadVolley)
end

function BFD_KeldrisShadowBolt(pUnit, event)
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(47248, pUnit:GetRandomPlayer(0))
end

function BFD_KeldrisShadowBolt1(pUnit, event)
timer=math.random(7000, 10000)
    local shadowBolt = pUnit:GetRandomPlayer(0)
       pUnit:FullCastSpellOnTarget(47248, shadowBolt)
    pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowBolt2",timer,1)
end

function BFD_KeldrisShadowBolt2(pUnit, event)
timer=math.random(7000, 10000)
    local shadowBolt2 = pUnit:GetRandomPlayer(0)
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(47248, shadowBolt2)
    pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowBolt1",timer,1)
end

function BFD_KeldrisImpendingDoom(pUnit, event)
    pUnit:PlaySoundToSet(10274)
    pUnit:SendChatMessage(14, 0, "You lose!")
    local doomTarget = pUnit:GetRandomPlayer(0)
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(39046, doomTarget)
end
-------------------------------------------------------------------


--Introduction
function BFD_KeldrisAggro(pUnit, event)
    print "Kelris has been engaged....."
    pUnit:CastSpell(45769)
    pUnit:CastSpell(22988)
    voiceOff = 0
    pUnit:PlaySoundToSet(10275)
    pUnit:SendChatMessage(14, 0, "Oh, just die!")
    timer=math.random(7000, 10000)
    pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowBolt1",timer,1)
    pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowVolley", 24000, 0)
    pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowNova", 60000, 0)
    pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisImpendingDoom", 75000, 0)
    pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisPhase2", 1000, 0)
end
--[[-----------------------------------------------------------------
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
----------------- Abilities Phase 2 -----------------------------]]--
function BFD_KeldrisFear(pUnit, event)
    pUnit:PlaySoundToSet(10260)
    local fearTarg = pUnit:GetRandomPlayer(0)
    pUnit:SendChatMessage(14, 0, "Run coward! Run!")
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(46561, fearTarg)
end
-------------------------------------------------------------------    

-- Phase 2
function BFD_KeldrisPhase2(pUnit, event)
    if pUnit:GetHealthPct() <= 85 then
        print "Phase Two has started....."
        voiceOff = 0
        pUnit:RemoveEvents()
        pUnit:PlaySoundToSet(10271)
        pUnit:SendChatMessage(14, 0, "I'm already bored!")
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowBolt1", timer, 1)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowVolley", 24000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowNova", 60000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisImpendingDoom", 36000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFear", 32000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisPhase3", 1000, 0)
    end
end
--[[-----------------------------------------------------------------
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
----------------- Abilities Phase 3 -----------------------------]]--
function BFD_KeldrisClones(pUnit, event)
    if pUnit:GetHealthPct() <= 69 then
        pUnit:PlaySoundToSet(10262)
        pUnit:SendChatMessage(14, 0, "You wish to fight us all at once? This should be amusing!")
        x = pUnit:GetX()
        y = pUnit:GetY()
        z = pUnit:GetZ()
        o = pUnit:GetO()
        pUnit:SpawnCreature(143, x + 3, y + 3, z , o, 14, 45000)
        pUnit:SpawnCreature(143, x - 3, y + 3, z , o, 14, 45000)
        pUnit:SpawnCreature(143, x + 3, y - 3, z , o, 14, 45000)
        pUnit:SpawnCreature(143, x - 3, y - 3, z , o, 14, 45000)
    end
end

function BFD_KeldrisFlamestrike(pUnit, event)
    Ply = pUnit:GetRandomPlayer(0)
    if (Ply ~= nil) then
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(41481, Ply)
    end
end
-------------------------------------------------------------------


-- Phase 3
function BFD_KeldrisPhase3(pUnit, event)
    if pUnit:GetHealthPct() <= 70 then
        print "Stage three has begun..."
        voiceOff = 0
        pUnit:RemoveEvents()
        pUnit:PlaySoundToSet(10261)
        pUnit:SendChatMessage(14, 0, "Your pain amuses me!")
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowBolt1",timer,1)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFlamestrike", 24000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowNova", 60000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisClones", 65000, 5)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFear", 32000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisPhase4", 1000, 0)
    end
end
--[[-----------------------------------------------------------------
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
----------------- Abilities Phase 4 -----------------------------]]--
function BFD_KeldrisFelLight(pUnit, Event)
    local felLight = pUnit:GetRandomPlayer(0)
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(46479, felLight)
end

function BFD_KeldrisFelExpload(pUnit, Event)
    local felExpload = pUnit:GetMainTank()
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(44314, felExpload)
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(44314, felExpload)
end

function BFD_KeldrisFelShock(pUnit, event)
    local felShock = pUnit:GetRandomPlayer(0)
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(39006, felShock)
end

function BFD_KeldrisSoulSteal(pUnit, event)
    local soulSteal = pUnit:GetMainTank()
    pUnit:FullCastSpellOnTarget(36778, soulSteal)
end
-------------------------------------------------------------------


-- Phase 4
function BFD_KeldrisPhase4(pUnit, event)
    if pUnit:GetHealthPct() <= 40 then
        print "Stage four has started....."
        voiceOff = 0
        pUnit:RemoveEvents()
        pUnit:PlaySoundToSet(10259)
        pUnit:SendChatMessage(14, 0, "Beg for your pitiful life!")
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowBolt1",timer,1)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFlamestrike", 24000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisSoulSteal", 20600, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisClones", 62000, 5)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFelShock", 22000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFelLight", 11000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFelExpload", 41700, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFinal", 1000, 0)
    end
end
-------------------------------------------------------------------
function BFD_DelayEnrage(pUnit, event)
    pUnit:CastSpell(41447)
end

function BFD_KeldrisFinal(pUnit, event)
    if pUnit:GetHealthPct() <= 20 then
        print "Final stage has started....."
        voiceOff = 1
        timer = math.random(5000, 7000)
        pUnit:RemoveEvents()
        pUnit:SetModel(23428)
        pUnit:SetScale(.4)
        pUnit:PlaySoundToSet(10279)
        pUnit:SendChatMessage(14, 0, "I will not be defeated!")
        pUnit:CastSpell(32964)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_DelayEnrage", 12000, 1)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowBolt1",timer,1)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFlamestrike", 24000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisSoulSteal", 15000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowVolley", 20000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFelShock", 10000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFelLight", 20000, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisFelExpload", 41700, 0)
        pUnit:RegisterEvent("BFD_KeldrisShadowNova", 47000, 0)
    end
end


--[[-----------------------------------------------------------------
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////////////////PRIMARY FUNCTIONS//////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
-----------------------------------------------------------------]]--

function BFD_KeldrisDeath(pUnit, event)
    pUnit:RemoveEvents()
    pUnit:RemoveAura(32964)
    pUnit:RemoveAura(41447)
    pUnit:SetScale(1)
    pUnit:PlaySoundToSet(10284)
    pUnit:SendChatMessage(12, 0, "It is....not...over....")
end

function BFD_KeldrisSlay(pUnit, event)
    slayer = math.random(1 , 2)
    if slayer == 1 and voiceOff == 0 then
        pUnit:PlaySoundToSet(10268)
        pUnit:SendChatMessage(14, 0, "Ahh..what a waste..Next!")
    end
    if slayer == 2 and voiceOff == 0 then
        pUnit:PlaySoundToSet(10272)
        pUnit:SendChatMessage(14, 0, "Come On! Show me a real fight!")
    end
end

function BFD_KeldrisLeave(pUnit, event)
    pUnit:RemoveEvents()
    pUnit:SetScale(1)
    pUnit:SetModel(4939)
    pUnit:RemoveAura(32964)
    pUnit:RemoveAura(41447)
end

RegisterUnitEvent(4832, 1, "BFD_KeldrisAggro")
RegisterUnitEvent(4832, 2, "BFD_KeldrisLeave")
RegisterUnitEvent(4832, 3, "BFD_KeldrisSlay")
RegisterUnitEvent(4832, 4, "BFD_KeldrisDeath")

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×