Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Usak

Members
  • Content count

    220
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Usak


  1. Zdravím Vás,

     

    obracím se na Vás s problémem, který se týká mého localu.

     

    Založil jsem si local, nahrál DB, upravil configy. Spustil worldserver.exe a authserver.exe, založil jsem si acc a s dojmem, že je vše v pořádku jsem si změnil realmlist na 127.0.0.1 a spustil WoW. Ovšem nakonec se ukázalo, že tak snadný průběh to mít nebude. Když jsem zadal login a načetl se mi Reallist select, vybral jsem svůj vytvořený "Local".

     

    Login se zasekl na "Logging into game server" a asi po 4 sec skočil z5 do Realmlist selectu.

     

    Neví někdo čím to může být ? Hledal jsem na googlu, ale nic z toho co jsem našel mi nepomohlo.

     

    Předem díky za Váš čas.


  2. Zdravím,

     

    předem bych se chtěl omluvit moderátorům, protože jsem nevěděl kam toto téma dát. Jestli je tu špatně, prosím o přesun.

     

    A teď k věci..

     

    Mám problém s MySQL. Nevím proč, ale nejde mi naconfigurovat novější verze MySQL než 5.0. Když ji configuruji, nakonci hodí Error 0 (Cannot start service). Tak tedy vždy jsem jel na verzi MySQL 5.0. Nikdy jsem něměl žádný problém. Ale před týdnem jsem reinstaloval PC a dnes jsem si chtěl znovu založit local. MySQL jsem v pohodě nainstaloval, naconfiguroval. Nainstaloval jsem si SQLyong (verze 7.1) a začal jsem importovat DB. Ale když jsem si dal naimporovat starou zálohu, tak mi to hodilo Error : MySQL server has gone away. Dočetl jsem se, že si musím zvýšit takzvaný "max_allowed_packet". Všude jsem se dočetl, že by jsme ho měl najít v souboru "my.ini, nebo "y.cnf". Ale problém je v tom, že v souboru "my.ini" nemohu najít vůbec "max_allowed_packet". Je to pouze v souborech "my-small", ""my-medium", "my-large", "my-huge". Ale nevím kde to změnit. Tak jsem jestě hledal a našel jsem, že se to dá zmenit přímo přes consoli mysql. Ale bohužel tu když spustím, tak mi pouze problikne (nevím proč). Tak se tedy ptám. Má někdo nějaký nápad, jak tento error vyřešit ?

     

    Předem díky. S pozdravem Ušák.


  3. Tady nejde vůbec o linku :D. Spíš o takové"rádoby" sourozenecké rozbroje :D.

     

    Abych to upřesnil. Je to taková stupidní věc. Už ani nevím, z čeho to vzniklo. Ale ségra mi chtěla dokázat, že jí prostě budu muset poslouchat, jinak se z toho zblázním. Před týdnem mi například sebrala baterku z mobilu a do teď nevrátila. Ve středu, když jsem usnul, tak mi sebrala všechny kalhoty a dala je na zahradu na psovo boudu. Tudíž jsem ráno v 6 musel v trenkach (ke všemu byly ještě ty mrazi) hledat na zahradě kalhoty. Tak se jí teď chci odvďěčit tím, že jí zablokuji třeba facebook a další věci, které používá, aby mi konečně dala pokoj :D.

     

    Předtim jsem to špatně sepsal, vyznělo to jinak.


  4. Zdravím,

     

    mám menší problém doma se sestrou. Respektivě jde o to, že s ní sdílím jeden iternet. Tudíž nevím, jak to zablokovat, aby to neblokovalo stránky i mě. Jde o stránky jako třeba 1001her, superhry, facebook atd... Potřeboval bych jí tyhle stránky zablokovat. Nemá někdo nějaký nápad jak to udělat ? Nikdy jsem se v tom nehrabal, takže absolutně netuším, jak by se to mělo dělat.

    Předem díky.


  5. Zdravím Vás,

     

    prosím, jestě bych rád o vysvětlení jednoho, snad už posledního, erroru.

     

     

    game.lib(ScriptLoader.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "void __cdecl AddSC_muj_custom_script(void)" (?AddSC_muj_custom_script@@YAXXZ) referenced in function "void __cdecl AddCustomScripts(void)" (?AddCustomScripts@@YAXXZ)

     

    Jde o kompilaci toho samého scriptu, akorád na jiné revizy.

     

    Předem díky.

     

    EDIT: Vyřešeno!


  6. Zdravím uživatele WoWresource,

     

    obracím se na Vás s další chybou. Včera večer jsem zkompiloval TrintiyCore revizy. Zkompilovala se v pořádku. Upravil jsem configy a spustil jsem Worldserver.exe a Authserver.exe. Oba se normálně načetli v pořádku. Pak jsem consoli Worldserver.exe shutdownul přes příkaz "server shutdown 10". Ale když jsem jí chtěl znovu zapnout, jen problikla. To samé začala dělat i console Authserver.exe. Snažil jsem se dohledat logy, ale ty jsem nikde nenašel.

     

    Revizy jsem zkusil rekompilovat a nepomohlo to, proto jsem zkusil další revizy a ta udělala to samé, akorád už to dělala rovnou, nepustila se ani jednou. Vždy jen problikla.

     

    Ale v počítači mám tento Repack a ten funguje bez problémů.

     

    Neměl by někdo nějaký nápad proč ta console jen problikne ? Frameworky nainstalované mám.

     

    Předem díky.


  7. Opravil jsem:

     

     sLog.outError("Pet Create fail: no init stats for entry %u", entry);

     

    Na:

     

     sLog->outError("Pet Create fail: no init stats for entry %u", entry);

     

    A ted vyskočil tento error:

     

    10>..\..\..\..\src\server\scripts\Custom\muj_custom_script.cpp(226) : error C2470: 'AddSC_muj_custom_script' : looks like a function definition, but there is no parameter list; skipping apparent body

     

    A tady jestě dám ten script, jestli to nějak pomůže:

     

     

    #include "ScriptPCH.h"

     

    class npc_at_beastmaster : public CreatureScript

    {

    private:

    void CreatePet(Player *player, Creature * m_creature, uint32 entry)

    {

    uint32 level = player->getLevel();

     

    if(player->getClass() != CLASS_HUNTER)

    {

    m_creature->MonsterWhisper("You are not hunter! Your order have been rejected.", player->GetGUID());

    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

    return;

    }

     

    if(player->GetPet())

    {

    m_creature->MonsterWhisper("First you must drop your pet!", player->GetGUID());

    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

    return;

    }

     

    Creature *creatureTarget = m_creature->SummonCreature(entry, player->GetPositionX(), player->GetPositionY()+2, player->GetPositionZ(), player->GetOrientation(), TEMPSUMMON_CORPSE_TIMED_DESPAWN, 500);

     

    if(!creatureTarget)

    return;

     

    Pet* pet = player->CreateTamedPetFrom(creatureTarget, 0);

     

    if(!pet)

    return;

     

    creatureTarget->setDeathState(JUST_DIED);

    creatureTarget->RemoveCorpse();

    creatureTarget->SetHealth(0);

    pet->SetPower(POWER_HAPPINESS, 1048000);

    pet->GetMap()->Add((Creature*)pet);

    pet->SetUInt32Value(UNIT_FIELD_LEVEL, uint32(player->getLevel()));

     

    if(!pet->InitStatsForLevel(pet->getLevel()))

    sLog->outError("Pet Create fail: no init stats for entry %u", entry);

     

    pet->UpdateAllStats();

    player->SetMinion(pet, true);

    pet->SavePetToDB(PET_SAVE_AS_CURRENT);

    pet->InitTalentForLevel();

    player->PetSpellInitialize();

    player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

    m_creature->MonsterWhisper("Pet added. You might want to feed it and name it somehow.", player->GetGUID());

    }

     

    public:

    npc_at_beastmaster() : CreatureScript("npc_at_beastmaster") { }

     

    bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_Creature)

    {

    if(player->getClass() != CLASS_HUNTER)

    {

    _Creature->MonsterWhisper("You are not hunter!", player->GetGUID());

    return true;

    }

     

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "Get new pet", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 30);

     

    if (player->CanTameExoticPets())

    {

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "Get new exotic pet", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 50);

    }

     

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Take me to stable", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_OPTION_STABLEPET);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Sell me some food", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_OPTION_VENDOR);

    player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID());

     

    return true;

    }

     

    bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action)

    {

    switch(action)

    {

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100:

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "Get new pet", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 30);

    if (player->CanTameExoticPets())

    {

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "Get new exotic pet", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 50);

    }

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "Take me to stable", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_OPTION_STABLEPET);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Sell me some food", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_OPTION_VENDOR);

    player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID());

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 30:

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "<< Back to main menu", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "Next page >>", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 31);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Bat", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 18);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Bear", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Boar", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Cat", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Carrion Bird", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Crab", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Crocolisk", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Dragonhawk", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 17);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Gorilla", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Hound", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 9);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Hyena", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 10);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Moth", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 11);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Owl", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 12);

    player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID());

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 31:

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "<< Back to main menu", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "<< Previous page", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 30);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Raptor", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 20);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Ravager", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 19);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Strider", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 13);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Scorpid", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 14);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Spider", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 16);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Serpent", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 21);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Turtle", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 15);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Wasp", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3);

    player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID());

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 50:

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(2, "<< Back to main menu", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Chimaera", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 51);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Core Hound", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 52);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Devilsaur", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 53);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Rhino", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 54);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Silithid", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 55);

    player->ADD_GOSSIP_ITEM(6, "Worm", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 56);

    player->SEND_GOSSIP_MENU(1,_Creature->GetGUID());

    break;

    case GOSSIP_OPTION_STABLEPET:

    player->GetSession()->SendStablePet(_Creature->GetGUID());

    break;

    case GOSSIP_OPTION_VENDOR:

    player->SEND_VENDORLIST( _Creature->GetGUID());

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 51: //chimera

    CreatePet(player, _Creature, 21879);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 52: //core hound

    CreatePet(player, _Creature, 21108);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 53: //Devilsaur

    CreatePet(player, _Creature, 20931);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 54: //rhino

    CreatePet(player, _Creature, 30445);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 55: //silithid

    CreatePet(player, _Creature, 5460);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 56: //Worm

    CreatePet(player, _Creature, 30148);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 16: //Spider

    CreatePet(player, _Creature, 2349);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 17: //Dragonhawk

    CreatePet(player, _Creature, 27946);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 18: //Bat

    CreatePet(player, _Creature, 28233);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 19: //Ravager

    CreatePet(player, _Creature, 17199);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 20: //Raptor

    CreatePet(player, _Creature, 14821);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 21: //Serpent

    CreatePet(player, _Creature, 28358);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1: //bear

    CreatePet(player, _Creature, 29319);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2: //Boar

    CreatePet(player, _Creature, 29996);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3: //Bug

    CreatePet(player, _Creature, 28085);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4: //cat

    CreatePet(player, _Creature, 28097);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5: //carrion

    CreatePet(player, _Creature, 26838);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 6: //crab

    CreatePet(player, _Creature, 24478);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 7: //crocolisk

    CreatePet(player, _Creature, 1417);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 8: //gorila

    CreatePet(player, _Creature, 28213);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 9: //hound

    CreatePet(player, _Creature, 29452);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 10: //hynea

    CreatePet(player, _Creature, 13036);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 11: //Moth

    CreatePet(player, _Creature, 27421);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 12: //owl

    CreatePet(player, _Creature, 23136);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 13: //strider

    CreatePet(player, _Creature, 22807);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 14: //scorpid

    CreatePet(player, _Creature, 9698);

    break;

    case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 15: //turtle

    CreatePet(player, _Creature, 25482);

    break;

    }

    return true;

    }

    };

     

    void AddSC_muj_custom_script

    {

    new npc_at_beastmaster();

    }

     


  8. Zdravím uživatele WoWresource,

     

    obracím se na Vás se svým problémem. Mám problém se zapsáním custom scriptu.

     

    Můj postup:

     

    Otevřu si ScriptLoader.cpp a do něho hned na začátek napíši:

     

    #include "ScriptLoader.h"
    
    //custom
    void AddSC_muj_custom_script();
    
    //examples
    void AddSC_example_creature();
    ......

     

    A pak ještě do spodní části ScripLoader.cpp napíši:

     

    void AddCustomScripts()
    {
    #ifdef SCRIPTS
       /* This is where custom scripts should be added. */
    AddSC_muj_custom_script();
    
    #endif
    }

     

    Následně si ve složce C:\TrinityCore\TC\src\server\scripts\Custom vytvořím muj_custom_script.cpp.

    Ten si otevřu a napíši do něj svuj class:

     

    #include "ScriptPCH.h"
    
    class npc_at_beastmaster : public CreatureScript
    .......

     

    A dále na konec jestě napíši:

     

    void AddSC_muj_custom_script
    {
       new npc_at_beastmaster();
    }

     

    Dále do Cmake dopíši:

     

    set(scripts_STAT_SRCS
     ${scripts_STAT_SRCS}
    Custom/muj_custom_script.cpp
    )
    
    message("  -> Prepared: Custom")

     

    Vygeneruji přes Cmake a dám kompilovat.

     

    Vyskočí tento error:

     

    10>ScriptedSimpleAI.cpp
    10>..\..\..\..\src\server\scripts\Custom\muj_custom_script.cpp(42) : error C2228: left of '.outError' must have class/struct/union
    10>        type is 'Log *'
    10>        did you intend to use '->' instead?
    10>..\..\..\..\src\server\scripts\Custom\muj_custom_script.cpp(226) : error C2470: 'AddSC_muj_custom_script' : looks like a function definition, but there is no parameter list; skipping apparent body

     

    Jde o Hkartovo script Beastmastera, upravený od Wolf Officious pro TC.

     

    Prosím Váš o pomoc. Jsem úplný začátečník. Každou radu uvítám.

     

    Předem díky.


  9. Na začátek to není vůbec špatné. Ale mně to připadá všechno stejné. Zkus používat jiné effekty. Každý obrázek mi připadá, jak kdyby na něm byl použitý ten samý effekt. Ale určitě nepřestávej. Na první tvorbu je to dobré :).

     

    Pro Kupa : S timhle si chlapče trochu ujel ... Tak ber ohled na to, že lidi začínají .. A jestli máš problém s trochu normálním a slušným názorem (Aby to toho člověka hned nezasáhlo), tak prosímtě radši takové témata nekomentuj ..


  10. Zdravím. Když byl čas něco jsem udělal jsem si pár signatur. Jsou to moje uplně první signatury, tak bych prosil o hodnocení a radu v čem dělám chybu a jak to zlepšit.

     

    59412370252118259813.jpg

     

    03611354195980609848.jpg

     

    74381620965901370667.jpg

     

    Předem děkuji.

    • Upvote 1
    • Downvote 1

  11. Hra a auto je uplně něco jiného. Auto nikdy nezkopíruješ. A hra nikdy nezpůsobí určitě škodu např 3 miliónů. Ty sis také někdy stáhnul film ne ? Určitě nechodíš pro každý film po videopůjčovny nebo do kina .. Tím filmem ublížíš výrobcům stejně jako tou hrou. Navíc, kdyby to výrobcům stále nevynášelo, nedělali by to.

×