-
Announcements
-
Pravidlo pro postování v TTT
Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy. Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse. -
Seznam návodů a důležitých témat v této sekci
Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou. Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku. Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe Zálohování uživatelských dat Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik Kompilování - tvoření vlastních release (revizí) Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM. Díky a přeji hezký den na WoWResource Replik -
Příspěvky tam, kde nemají co dělat
Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem. -
Používání spoilerů
Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru. Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler] Ukázka:
-
Dejvor
-
Content count
414 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
2
Posts posted by Dejvor
-
-
Dovolím si obnoviť topic, som znovu voľný najbližšie dve mesiace nemám čo robiť.
Filipoliko, Bobisu:Pokiaľ sa to nerozbehne tak somnou nepočítajte, nerád pôsobim na servery ktorý ešte neexistuje nič v zlom :-)
Edit:Prosím moderátorov o premazanie Refreshov.
-
Hm, zaujímave.Tak prečo neodpovedáš, odpoveď približnú poznám, co GOOGLE dal že ?
Jaký post-hunt prosím tě?
-
Zdravím.
Příhlaška moc pěkná, je vidno že si dávaš záležet na vzhledu a gramatike příhlašky.Přeju ti teda mnoho zdaru při hledani postu.
Jinak, neměl si delat pro Hosingu na Wotlk & Tbc realme ?
-
Nevím čím to je, ale nějak se mi nepozdáva že umíš v tomhle věku Angličtinu, Nemčinu, Slovenčinu+rodný jazyk Češtinu.
Ps: Wie geht es dir, wo wohns du und du lebst zwischen den Mitgliedstaaten EU ? nechci machrovat
Nemachruju.Ješte sem nezačal
-
Nevím důvod to sem davat.To že si někdo myslí že nefunguje oficialni OC Db tak to asi něco udelal špatne, tudiš mě fácha vpohode.Ale když si to myslíš tak budiš.A kdyžtak tak už sem dávam celou DB ne jen World...
Skodinek2: KLIK
A prosím tě, začni používat ROZUM a Hledat, a nájdeš to co vždy hledáš,v tomto prípade Teleportera(Je to C++ tele)
-
-
Jasné že je to pravda, ale pokuď si správne nastavíš commandy tak daný člověk nemá šanci supportnout nic, tudiš nebude mít příkaz .add apod.
Edit:Derethusi, solídne si to posthuntíš, nádhera
-
Dobrý den.
Příhlaška vypadá pěkne, ovšem zdá se mi už nějaká umela, když si kouknete pár desítek topiců zpät tak zistíte že je to rovnaký styl prihlašky všude.Ale jinak Vám přeju hodně zdaru.
-
[Free]WoW Web
in Web
Dobre, chyba je vtom že niekto je tak lenivý že to ajtak kupi, čo ty vieš.Ak chcete aby som to zmazal tak to zmažem a pridám WoW Web Vždy mám nějaké ESO v rukáve
UPRAVENÝ prvý príspevok!
- 1
- 1
-
[Free]WoW Web
in Web
Nechci ti nic říkat, ale je to tam napsane že je to poupravena templatka.
Ps:Děkuju, Demo stáhnu zpät.
-
[Free]WoW Web
in Web
Dorbý den.
Dnes ráno som pekne vstal, zapol počítač a čo vidím?Nejde internet, tak som začal s údržbou počítača a po čase som sa začal nudiť.Tak som zavolal kamaráta, tak sme začali tvoriť nejaký web.Tudiš obaja potrebujeme peniaze tak sme azčali urpavovať jednu templatu.A vuala, Web je na svete.
Balíček obsahuje:
-HTML kód
-Css úpravu, štylistiku.
-Všechny obrázky, můžete si je poupravit dle vlastního stylu.
Co od Vás požadujeme?
-Zanecháte tam ten Copyrght který tam je.
-Ne(ukradnete) ten design.
-Zanecháte tam podobný styl který tam je.
Ukážka:
Password:blablabla
Tentokrát je to niečo jednoduché pre nováčikov.
Copyright 2011 | Designed and Coded by Dávid "Dejvor" Čuchráč
Děkujeme.
Můžete komentovat, +repkovat,-repkovat.Každá kritika je pro Nás nečim novým, čemu se ješte máme přiučit.
- 1
- 3
-
Nevím či má cenu robiť RP projekty, v poslednom čase je ich nejak priveľa nemyslíte?Radšej niečo originalnejšie by som zvolil.Hold je to váš projekt.
-
Nemáš zač jinak, co je to in-game developer? :DTo jako příjdeš pred Illidana a řekneš: ILLIDAN FIX TEĎ a on se už nebugne nebo jak to je ?
- 1
-
Dobrý den.
[C++] Tele,Train,SKill,Stuck NPC!
Testovano a plne funkční na 3.3.5a !
Znovu přichádzim s novým scriptem kterým je teď NPC které se Vám možna bude hodit.Celá práce není má, při scriptovaní mi pomáhal kamarád YXO který to už študuje na vysoké škole v Brne.Doufam že Vás to zaujme a případne to i využijete.
Co to dokáže?
#Teleportuje to hráče Aliance do hlavních míst: Stormwind,Ironforge, Darnasuss, Exodar
#Teleportuje to hráče Hordy do hlavních míst: Orgrimmar, Thunder Bluff, Undercity, Silvermoon
#Smaže -Resurrect Sickness
# Max SKill
# ALL CLASS TRAINER!
-Pro všechny Classy!
Samotný Script:
#include "ScriptedPch.h"
bool GossipHello_TeleNPC(Player *player, Creature *_Creature)
{
// Main Menu for Alliance
if ( player->GetTeam() == ALLIANCE )
{
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Stormwind" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 12);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ironforge" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 13);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Darnassus" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 14);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Exodar" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 15);
}
else // Main Menu for Horde
{
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Orgrimmar" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 16);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thunder Bluff" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 17);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Undercity" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 18);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Silvermoon" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 19);
}
player->ADD_GOSSIP_ITEM(10, "Remove Resurrect Sickness" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 20 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(0 , "Class Trainer" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(8 , "Max Weapon Skill" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 21 );
player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
return true;
}
void SendDefaultMenu_TeleNPC(Player *player, Creature *_Creature, uint32 action )
{
// Not allow in combat
if(!player->getAttackers().empty())
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
_Creature->MonsterSay("You are in combat!", LANG_UNIVERSAL, NULL);
return;
}
switch(action)
{
case 1:
player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Warrior Spells" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Death Knight Spells" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 3 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Druid Spells" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Hunter Spells" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Mage Spells" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 6 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Paladin Spells" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 7 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Priest Spells" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 8 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Rogue Spells" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 9 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Shaman Spells" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 10 );
player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Warlock Spells" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 11 );
player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;
case 2: //Warrior Spells
if ( player->getClass() == 1 )
{
player->learnSpellHighRank(2457);
player->learnSpellHighRank(1715);
player->learnSpellHighRank(2687);
player->learnSpellHighRank(71);
player->learnSpellHighRank(355);
player->learnSpellHighRank(7384);
player->learnSpellHighRank(72);
player->learnSpellHighRank(694);
player->learnSpellHighRank(2565);
player->learnSpellHighRank(676);
player->learnSpellHighRank(20230);
player->learnSpellHighRank(12678);
player->learnSpellHighRank(5246);
player->learnSpellHighRank(1161);
player->learnSpellHighRank(871);
player->learnSpellHighRank(2458);
player->learnSpellHighRank(20252);
player->learnSpellHighRank(18449);
player->learnSpellHighRank(1680);
player->learnSpellHighRank(6552);
player->learnSpellHighRank(11578);
player->learnSpellHighRank(1719);
player->learnSpellHighRank(34428);
player->learnSpellHighRank(23920);
player->learnSpellHighRank(3411);
player->learnSpellHighRank(55694);
player->learnSpellHighRank(47450);
player->learnSpellHighRank(47465);
player->learnSpellHighRank(47520);
player->learnSpellHighRank(47467);
player->learnSpellHighRank(47436);
player->learnSpellHighRank(47502);
player->learnSpellHighRank(47437);
player->learnSpellHighRank(47475);
player->learnSpellHighRank(47440);
player->learnSpellHighRank(47471);
player->learnSpellHighRank(57755);
player->learnSpellHighRank(57823);
player->learnSpellHighRank(47488);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
case 3: //Death Knight Spells
if ( player->getClass() == 6 )
{
player->learnSpellHighRank(48778);
player->learnSpellHighRank(48266);
player->learnSpellHighRank(50977);
player->learnSpellHighRank(49576);
player->learnSpellHighRank(49142);
player->learnSpellHighRank(46584);
player->learnSpellHighRank(48263);
player->learnSpellHighRank(48528);
player->learnSpellHighRank(45524);
player->learnSpellHighRank(3714);
player->learnSpellHighRank(48792);
player->learnSpellHighRank(45529);
player->learnSpellHighRank(56222);
player->learnSpellHighRank(48743);
player->learnSpellHighRank(56815);
player->learnSpellHighRank(48707);
player->learnSpellHighRank(48265);
player->learnSpellHighRank(41999);
player->learnSpellHighRank(47568);
player->learnSpellHighRank(57623);
player->learnSpellHighRank(49941);
player->learnSpellHighRank(49909);
player->learnSpellHighRank(51429);
player->learnSpellHighRank(49916);
player->learnSpellHighRank(42650);
player->learnSpellHighRank(49930);
player->learnSpellHighRank(49938);
player->learnSpellHighRank(49895);
player->learnSpellHighRank(49924);
player->learnSpellHighRank(49921);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
case 4: // Druid Spells
if ( player->getClass() == 11 )
{
player->learnSpellHighRank(5487);
player->learnSpellHighRank(6795);
player->learnSpellHighRank(18960);
player->learnSpellHighRank(5229);
player->learnSpellHighRank(8946);
player->learnSpellHighRank(1066);
player->learnSpellHighRank(768);
player->learnSpellHighRank(2782);
player->learnSpellHighRank(2893);
player->learnSpellHighRank(5209);
player->learnSpellHighRank(783);
player->learnSpellHighRank(5225);
player->learnSpellHighRank(22842);
player->learnSpellHighRank(9634);
player->learnSpellHighRank(20719);
player->learnSpellHighRank(29166);
player->learnSpellHighRank(22812);
player->learnSpellHighRank(8983);
player->learnSpellHighRank(18658);
player->learnSpellHighRank(9913);
player->learnSpellHighRank(33357);
player->learnSpellHighRank(33786);
player->learnSpellHighRank(26995);
player->learnSpellHighRank(40120);
player->learnSpellHighRank(62078);
player->learnSpellHighRank(49802);
player->learnSpellHighRank(53307);
player->learnSpellHighRank(52610);
player->learnSpellHighRank(48575);
player->learnSpellHighRank(48476);
player->learnSpellHighRank(48560);
player->learnSpellHighRank(49803);
player->learnSpellHighRank(48443);
player->learnSpellHighRank(48562);
player->learnSpellHighRank(53308);
player->learnSpellHighRank(48577);
player->learnSpellHighRank(53312);
player->learnSpellHighRank(48574);
player->learnSpellHighRank(48465);
player->learnSpellHighRank(48570);
player->learnSpellHighRank(48378);
player->learnSpellHighRank(48480);
player->learnSpellHighRank(48579);
player->learnSpellHighRank(48477);
player->learnSpellHighRank(50213);
player->learnSpellHighRank(48461);
player->learnSpellHighRank(48470);
player->learnSpellHighRank(48467);
player->learnSpellHighRank(48568);
player->learnSpellHighRank(48451);
player->learnSpellHighRank(48469);
player->learnSpellHighRank(48463);
player->learnSpellHighRank(48441);
player->learnSpellHighRank(50763);
player->learnSpellHighRank(49800);
player->learnSpellHighRank(48572);
player->learnSpellHighRank(48447);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
case 5: //Hunter Spells
if ( player->getClass() == 3 )
{
player->learnSpellHighRank(75);
player->learnSpellHighRank(1494);
player->learnSpellHighRank(13163);
player->learnSpellHighRank(5116);
player->learnSpellHighRank(883);
player->learnSpellHighRank(2641);
player->learnSpellHighRank(6991);
player->learnSpellHighRank(982);
player->learnSpellHighRank(1515);
player->learnSpellHighRank(19883);
player->learnSpellHighRank(20736);
player->learnSpellHighRank(2974);
player->learnSpellHighRank(6197);
player->learnSpellHighRank(1002);
player->learnSpellHighRank(19884);
player->learnSpellHighRank(5118);
player->learnSpellHighRank(34074);
player->learnSpellHighRank(781);
player->learnSpellHighRank(3043);
player->learnSpellHighRank(1462);
player->learnSpellHighRank(19885);
player->learnSpellHighRank(3045);
player->learnSpellHighRank(19880);
player->learnSpellHighRank(13809);
player->learnSpellHighRank(13161);
player->learnSpellHighRank(5384);
player->learnSpellHighRank(1543);
player->learnSpellHighRank(19878);
player->learnSpellHighRank(3034);
player->learnSpellHighRank(13159);
player->learnSpellHighRank(19882);
player->learnSpellHighRank(14327);
player->learnSpellHighRank(19879);
player->learnSpellHighRank(19263);
player->learnSpellHighRank(14311);
player->learnSpellHighRank(19801);
player->learnSpellHighRank(34026);
player->learnSpellHighRank(27044);
player->learnSpellHighRank(34600);
player->learnSpellHighRank(34477);
player->learnSpellHighRank(53271);
player->learnSpellHighRank(49071);
player->learnSpellHighRank(53338);
player->learnSpellHighRank(49067);
player->learnSpellHighRank(48996);
player->learnSpellHighRank(49052);
player->learnSpellHighRank(49056);
player->learnSpellHighRank(49045);
player->learnSpellHighRank(49001);
player->learnSpellHighRank(61847);
player->learnSpellHighRank(60192);
player->learnSpellHighRank(61006);
player->learnSpellHighRank(48990);
player->learnSpellHighRank(53339);
player->learnSpellHighRank(49048);
player->learnSpellHighRank(58434);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
case 6: // Mage Spells
if ( player->getClass() == 8 )
{
player->learnSpellHighRank(130);
player->learnSpellHighRank(475);
player->learnSpellHighRank(1953);
player->learnSpellHighRank(12051);
player->learnSpellHighRank(7301);
player->learnSpellHighRank(32271);
player->learnSpellHighRank(3562);
player->learnSpellHighRank(3567);
player->learnSpellHighRank(32272);
player->learnSpellHighRank(3561);
player->learnSpellHighRank(3563);
player->learnSpellHighRank(2139);
player->learnSpellHighRank(45438);
player->learnSpellHighRank(3565);
player->learnSpellHighRank(3566);
player->learnSpellHighRank(32266);
player->learnSpellHighRank(11416);
player->learnSpellHighRank(11417);
player->learnSpellHighRank(32267);
player->learnSpellHighRank(10059);
player->learnSpellHighRank(11418);
player->learnSpellHighRank(11419);
player->learnSpellHighRank(11420);
player->learnSpellHighRank(12826);
player->learnSpellHighRank(66);
player->learnSpellHighRank(30449);
player->learnSpellHighRank(53140);
player->learnSpellHighRank(42917);
player->learnSpellHighRank(43015);
player->learnSpellHighRank(43017);
player->learnSpellHighRank(42985);
player->learnSpellHighRank(43010);
player->learnSpellHighRank(42833);
player->learnSpellHighRank(42914);
player->learnSpellHighRank(42859);
player->learnSpellHighRank(42846);
player->learnSpellHighRank(43012);
player->learnSpellHighRank(42842);
player->learnSpellHighRank(43008);
player->learnSpellHighRank(43024);
player->learnSpellHighRank(43020);
player->learnSpellHighRank(43046);
player->learnSpellHighRank(42897);
player->learnSpellHighRank(43002);
player->learnSpellHighRank(42921);
player->learnSpellHighRank(42940);
player->learnSpellHighRank(42956);
player->learnSpellHighRank(61316);
player->learnSpellHighRank(61024);
player->learnSpellHighRank(42973);
player->learnSpellHighRank(47610);
player->learnSpellHighRank(58659);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
case 7: // Paladin Spells
if ( player->getClass() == 2 )
{
player->learnSpellHighRank(21084);
player->learnSpellHighRank(20271);
player->learnSpellHighRank(498);
player->learnSpellHighRank(1152);
player->learnSpellHighRank(53408);
player->learnSpellHighRank(31789);
player->learnSpellHighRank(62124);
player->learnSpellHighRank(25780);
player->learnSpellHighRank(1044);
player->learnSpellHighRank(5502);
player->learnSpellHighRank(19746);
player->learnSpellHighRank(20164);
player->learnSpellHighRank(10326);
player->learnSpellHighRank(1038);
player->learnSpellHighRank(53407);
player->learnSpellHighRank(19752);
player->learnSpellHighRank(20165);
player->learnSpellHighRank(642);
player->learnSpellHighRank(10278);
player->learnSpellHighRank(20166);
player->learnSpellHighRank(4987);
player->learnSpellHighRank(6940);
player->learnSpellHighRank(10308);
player->learnSpellHighRank(23214);
player->learnSpellHighRank(25898);
player->learnSpellHighRank(25899);
player->learnSpellHighRank(34767);
player->learnSpellHighRank(32223);
player->learnSpellHighRank(31892);
player->learnSpellHighRank(31801);
player->learnSpellHighRank(53736);
player->learnSpellHighRank(53720);
player->learnSpellHighRank(33776);
player->learnSpellHighRank(31884);
player->learnSpellHighRank(54428);
player->learnSpellHighRank(54043);
player->learnSpellHighRank(48943);
player->learnSpellHighRank(48936);
player->learnSpellHighRank(48945);
player->learnSpellHighRank(48938);
player->learnSpellHighRank(48947);
player->learnSpellHighRank(48817);
player->learnSpellHighRank(48788);
player->learnSpellHighRank(48932);
player->learnSpellHighRank(48942);
player->learnSpellHighRank(48801);
player->learnSpellHighRank(48785);
player->learnSpellHighRank(48934);
player->learnSpellHighRank(48950);
player->learnSpellHighRank(48819);
player->learnSpellHighRank(48806);
player->learnSpellHighRank(48782);
player->learnSpellHighRank(53601);
player->learnSpellHighRank(61411);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
case 8: // Priest Spells
if ( player->getClass() == 5 )
{
player->learnSpellHighRank(586);
player->learnSpellHighRank(2053);
player->learnSpellHighRank(528);
player->learnSpellHighRank(6346);
player->learnSpellHighRank(453);
player->learnSpellHighRank(8129);
player->learnSpellHighRank(605);
player->learnSpellHighRank(552);
player->learnSpellHighRank(6064);
player->learnSpellHighRank(1706);
player->learnSpellHighRank(988);
player->learnSpellHighRank(10909);
player->learnSpellHighRank(10890);
player->learnSpellHighRank(60931);
player->learnSpellHighRank(10955);
player->learnSpellHighRank(34433);
player->learnSpellHighRank(32375);
player->learnSpellHighRank(48072);
player->learnSpellHighRank(48169);
player->learnSpellHighRank(48168);
player->learnSpellHighRank(48170);
player->learnSpellHighRank(48120);
player->learnSpellHighRank(48063);
player->learnSpellHighRank(48135);
player->learnSpellHighRank(48171);
player->learnSpellHighRank(48300);
player->learnSpellHighRank(48071);
player->learnSpellHighRank(48127);
player->learnSpellHighRank(48113);
player->learnSpellHighRank(48123);
player->learnSpellHighRank(48173);
player->learnSpellHighRank(47951);
player->learnSpellHighRank(48073);
player->learnSpellHighRank(48078);
player->learnSpellHighRank(48087);
player->learnSpellHighRank(53023);
player->learnSpellHighRank(48161);
player->learnSpellHighRank(48066);
player->learnSpellHighRank(48162);
player->learnSpellHighRank(48074);
player->learnSpellHighRank(48068);
player->learnSpellHighRank(48158);
player->learnSpellHighRank(48125);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
case 9: // Rogue Spells
if ( player->getClass() == 4 )
{
player->learnSpellHighRank(921);
player->learnSpellHighRank(1776);
player->learnSpellHighRank(1766);
player->learnSpellHighRank(1804);
player->learnSpellHighRank(51722);
player->learnSpellHighRank(1725);
player->learnSpellHighRank(2836);
player->learnSpellHighRank(1833);
player->learnSpellHighRank(1842);
player->learnSpellHighRank(2094);
player->learnSpellHighRank(1860);
player->learnSpellHighRank(6774);
player->learnSpellHighRank(26669);
player->learnSpellHighRank(8643);
player->learnSpellHighRank(11305);
player->learnSpellHighRank(1787);
player->learnSpellHighRank(26889);
player->learnSpellHighRank(31224);
player->learnSpellHighRank(5938);
player->learnSpellHighRank(51724);
player->learnSpellHighRank(57934);
player->learnSpellHighRank(48674);
player->learnSpellHighRank(48669);
player->learnSpellHighRank(48659);
player->learnSpellHighRank(48668);
player->learnSpellHighRank(48672);
player->learnSpellHighRank(48691);
player->learnSpellHighRank(48657);
player->learnSpellHighRank(57993);
player->learnSpellHighRank(51723);
player->learnSpellHighRank(48676);
player->learnSpellHighRank(48638);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
case 10: // Shaman Spells
if ( player->getClass() == 7 )
{
player->learnSpellHighRank(30671);
player->learnSpellHighRank(2484);
player->learnSpellHighRank(526);
player->learnSpellHighRank(57994);
player->learnSpellHighRank(8143);
player->learnSpellHighRank(2645);
player->learnSpellHighRank(2870);
player->learnSpellHighRank(8166);
player->learnSpellHighRank(131);
player->learnSpellHighRank(10399);
player->learnSpellHighRank(6196);
player->learnSpellHighRank(546);
player->learnSpellHighRank(556);
player->learnSpellHighRank(8177);
player->learnSpellHighRank(20608);
player->learnSpellHighRank(36936);
player->learnSpellHighRank(8012);
player->learnSpellHighRank(8512);
player->learnSpellHighRank(6495);
player->learnSpellHighRank(8170);
player->learnSpellHighRank(3738);
player->learnSpellHighRank(2062);
player->learnSpellHighRank(2894);
player->learnSpellHighRank(2825);
player->learnSpellHighRank(57960);
player->learnSpellHighRank(49276);
player->learnSpellHighRank(49236);
player->learnSpellHighRank(58734);
player->learnSpellHighRank(58582);
player->learnSpellHighRank(58753);
player->learnSpellHighRank(49231);
player->learnSpellHighRank(49238);
player->learnSpellHighRank(49277);
player->learnSpellHighRank(55459);
player->learnSpellHighRank(49271);
player->learnSpellHighRank(49284);
player->learnSpellHighRank(51994);
player->learnSpellHighRank(61657);
player->learnSpellHighRank(58739);
player->learnSpellHighRank(49233);
player->learnSpellHighRank(58656);
player->learnSpellHighRank(58790);
player->learnSpellHighRank(58745);
player->learnSpellHighRank(58796);
player->learnSpellHighRank(58757);
player->learnSpellHighRank(49273);
player->learnSpellHighRank(51514);
player->learnSpellHighRank(60043);
player->learnSpellHighRank(49281);
player->learnSpellHighRank(58774);
player->learnSpellHighRank(58749);
player->learnSpellHighRank(58704);
player->learnSpellHighRank(58643);
player->learnSpellHighRank(58804);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
case 11: // Warlock Spells
if ( player->getClass() == 9 )
{
player->learnSpellHighRank(59671);
player->learnSpellHighRank(688);
player->learnSpellHighRank(696);
player->learnSpellHighRank(697);
player->learnSpellHighRank(5697);
player->learnSpellHighRank(698);
player->learnSpellHighRank(712);
player->learnSpellHighRank(126);
player->learnSpellHighRank(5138);
player->learnSpellHighRank(5500);
player->learnSpellHighRank(132);
player->learnSpellHighRank(691);
player->learnSpellHighRank(18647);
player->learnSpellHighRank(11719);
player->learnSpellHighRank(1122);
player->learnSpellHighRank(17928);
player->learnSpellHighRank(6215);
player->learnSpellHighRank(18540);
player->learnSpellHighRank(23161);
player->learnSpellHighRank(29858);
player->learnSpellHighRank(50511);
player->learnSpellHighRank(61191);
player->learnSpellHighRank(47884);
player->learnSpellHighRank(47856);
player->learnSpellHighRank(47813);
player->learnSpellHighRank(47855);
player->learnSpellHighRank(47888);
player->learnSpellHighRank(47865);
player->learnSpellHighRank(47860);
player->learnSpellHighRank(47857);
player->learnSpellHighRank(47823);
player->learnSpellHighRank(47891);
player->learnSpellHighRank(47878);
player->learnSpellHighRank(47864);
player->learnSpellHighRank(57595);
player->learnSpellHighRank(47893);
player->learnSpellHighRank(47820);
player->learnSpellHighRank(47815);
player->learnSpellHighRank(47809);
player->learnSpellHighRank(60220);
player->learnSpellHighRank(47867);
player->learnSpellHighRank(47889);
player->learnSpellHighRank(48018);
player->learnSpellHighRank(47811);
player->learnSpellHighRank(47838);
player->learnSpellHighRank(57946);
player->learnSpellHighRank(58887);
player->learnSpellHighRank(47836);
player->learnSpellHighRank(61290);
player->learnSpellHighRank(47825);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
case 21: // Update Skill to Max for Level
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->UpdateSkillsToMaxSkillsForLevel();
break;
case 14: // Teleport to Darnassus
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, 9947.52f, 2482.73f, 1316.21f, 0.0f);
break;
// Teleport to Stormwind
case 12:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -8960.14f, 516.266f, 96.3568f, 0.0f);
break;
// Teleport to Undercity
case 18:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, 1819.71f, 238.79f, 60.5321f, 0.0f);
break;
// Teleport to Orgrimmar
case 16:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, 1552.5f, -4420.66f, 8.94802f, 0.0f);
break;
// Teleport to Exodar
case 15:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, -4073.03f, -12020.4f, -1.47f, 0.0f);
break;
// Teleport to Silvermoon
case 19:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(530, 9338.74f, -7277.27f, 13.7895f, 0.0f);
break;
// Teleport to Ironforge
case 13:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(0, -4924.07f, -951.95f, 501.55f, 5.40f);
break;
// Teleport to Thunder Bluff
case 17:
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
player->TeleportTo(1, -1290.0f, 147.033997f, 129.682007f, 4.919000f);
break;
case 20: //Remove Res Sickness
if(!player->HasAura(15007,0))
{
_Creature->MonsterWhisper("You don't have resurrection sickness.", player->GetGUID());
GossipHello_TeleNPC(player, _Creature);
return;
}
_Creature->CastSpell(player,38588,false); // Healing effect
player->RemoveAurasDueToSpell(15007);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
break;
} // end of switch
} //end of function
bool GossipSelect_TeleNPC(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action)
{
// Main menu
if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
SendDefaultMenu_TeleNPC( player, _Creature, action );
return true;
}
void AddSC_telenpc()
{
Script *newscript;
newscript = new Script;
newscript->Name="telenpc";
newscript->pGossipHello = &GossipHello_TeleNPC;
newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_TeleNPC;
newscript->pItemHello = NULL;
newscript->pGOHello = NULL;
newscript->pAreaTrigger = NULL;
newscript->pItemQuestAccept = NULL;
newscript->pGOQuestAccept = NULL;
newscript->pGOChooseReward = NULL;
}
Děkuju za pozornost a přeju příjemny podvečer.
Váš TuRtLE Dejvor
Ps: +rep neuškodí jo
- 4
- 2
-
AK hľadáš GIT tak
neviem či to je to čo hľadáš, nikdy som to nepoužíval, netuším načo to je takže keď to nieje to pravé orechové ktoré hľadáš tak to tak nechaj.
-
Já ho chci taky, sorry za OT!Jinak by mě ješte zaujímalo odkud bereš ty "menu" také šumivé jakkeby
-
Jasně, ďekuju za hodnoceni.Jinak od tebe se ješte můžu něco přiučit
-
Nick?
Pane B1, tu Rayen
-
Tak jo.Uvolňuju PSD, nezdá se mi že by to nekdo chtel, vím, moc sem nevydržel Ale peníze nepotřebuju teď takže upravuju první post!
Ospravedlňujem sa za DOUBLE POST!
- 8
-
Pekne pekne.Jak už som písal, škoda toho že to skončilo.Gj Jacku.
-
Odnekud te znám, ovšem nevím si spomenout.Jinak ti přeju hodne zdaru pri hledáni.Najít kvalitní "džob" není sranda,znám to.
-
Dobře, pokusim se.Jinak konečne nejaké kladné hodnocení Fakt Dekuju.
- 8
-
Ej dig more, už znaš po Vychodňarsky ? Šikovný chlapec
TU MR.ŠMOLKO !
-
Hodně šikovní chalani, to žebych oprášil wowko?Uvidíme, možná zajdu.
Nabízím web layout včetně nakódování
in Web
Posted · Edited by Dejvor · Report reply
Jak říka "Jack" je to pěkné, jednoduché.No vadí mi to pozadí, je také ohrané.Ale kdybych měl projekt tak bych ho koupil.
Ps:To nad SlideShowom je mi nejaké povedomé.