Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Queltalas

[Mangos] Oficiální podpora 3.0.3

Recommended Posts

Developeři mangosu nám pod stromeček nadělili oficiální podporu patche 3.0.3. Citace z mangos fóra:

 

MaNGoS now supports the latest client version 3.0.3 build 9183. Enjoy it!

 

Please update yours dbc, maps and vmaps.

 

To convert your current characters and their items use following sql updates:

2008_12_22_18_characters_characters.sql
2008_12_22_19_characters_item_instance.sql

MERRY CHRISTMAS!

 

PS: 2.4.3 may continue to be be supported for some time. The "mangos-0.12" branch has been created for it where some fixes may be backported from master if we have time. To create and switch to a local branch named 243 that points to the mangos-0.12 remote branch, you may use the following command: git checkout -b 243 origin/mangos-0.12

 

Překlad:

MaNGoS nyní podporuje poslední verzi klienta - 3.0.3, build 9183. Vyzkoušej te ji!

 

Prosím, nahrajte nové dbc, mapy a vmapy!

 

Pro konvertování vašich postav a jejich itemů použijte následující sql updaty:

2008_12_22_18_characters_characters.sql
2008_12_22_19_characters_item_instance.sql

Veselé Vánoce!

 

2.4.3 bude ještě nějakou dobu podporována zároveň s patchem 3.0.3, tzn s přechodem spěchat nemusíte (navíc by se hodilo říct, že klient zatím při přihlášení odesílá blizzardu údaje s ip serveru na který se připojuje, což sice u nás není prakticky žádná hrozba, ale on to stejně někdo dřív nebo později obejde (by Axxxa)

 

Tak co? Kdy hodláte začít s podporou WotLKu na vašem serveru?

Edited by Queltalas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Důležitá je tahle větička -

PS: 2.4.3 may continue to be be supported for some time. The "mangos-0.12" branch has been created for it where some fixes may be backported from master if we have time. To create and switch to a local branch named 243 that points to the mangos-0.12 remote branch, you may use the following command: git checkout -b 243 origin/mangos-0.12

tzn, 2.4.3 bude ještě nějakou dobu podporována zároveň s patchem 3.0.3, tzn s přechodem spěchat nemusíte (navíc by se hodilo říct, že klient zatím při přihlášení odesílá blizzardu údaje s ip serveru na který se připojuje, což sice u nás není prakticky žádná hrozba, ale on to stejně někdo dřív nebo později obejde ;) ).

Edited by axxxa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Důležitá je tahle větička -

(navíc by se hodilo říct, že klient zatím při přihlášení odesílá blizzardu údaje s ip serveru na který se připojuje, což sice u nás není prakticky žádná hrozba, ale on to stejně někdo dřív nebo později obejde  ).

Tohle vis jiste? No.. asi nekdo casem udela nejakej launcher ci tam neco :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bych na wotlk spěchal jako ofikař musím říct že wotlk je zupa a na freečka by mělo jejt co nejdřive teda nevim jak a jestli a za jak dlho na freečkach budou fungovat ničitelný BG,full spawn nortrend atd... ale wotlk je suprový tak spěchejte....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hurá, no já se na WOTLK těším jako malej jarda, uspěchanej nebudu, počkám si na doladěný SD2 UDB + dopředělaný patche na WOTLK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

njn.. na PTR serverech uz se objevil novy patch - 3.0.8 ... a free jsou zatim na 3.0.3 ... ale to jsem nechtel rict - chtel jsem rict, ze ve wotlk jse snazi akorat o officialni podporovani wotlku, ale bugy zustavaji ( nemam pravdu? ). takze stejne jsou tam porad, ale to mi je jedno :P jdu uz parit wotlk na novy server dark demon, ktery uz pripravuji :)

 

edit: chyby

Edited by Wolfson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Charlie (14:19:12 12/12/2008)
Hello, I heart some things, that in new client version (3.0.3), wow look, where do you connect and then sending this info to blizzard.. Can it be true ?

TOM_RUS (14:20:46 12/12/2008)
not sure what it sending or requesting, but there's new connection for sure...

Charlie (14:21:10 12/12/2008)
so it can be true ?

TOM_RUS (14:21:36 12/12/2008)
it uses http protocol to connect to launcher website

 

KÓD
#include <windows.h>
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <stdio.h>

using namespace std;

bool FileExists( const char* FileName )
{
    if(FILE* fp = fopen( FileName, "rb" ))
    {
        fclose(fp);
        return true;
                
    }

    return false;
}

int main (void)
{  
    
    cout << "WoW Loader, © Charlie 2008" << endl;
    
    const string realmlist = "set realmlist localhost";
    
    const string blizz_scan = "eu.scan.worldofwarcraft.com";
    const string redir_ip = "127.0.0.1";
    
    static string langs[] = {"enGB", "enUS", "deDE", "esES", "frFR", "koKR", "zhCN", "zhTW", "enCN", "enTW", "esMX", "ruRU" };
    const int LANG_COUNT = 12;

    HKEY hKey;    
    DWORD buffersize = 1024;
    char* lpData = new char[buffersize];

    RegOpenKeyEx (HKEY_LOCAL_MACHINE,
    "Software\\Blizzard Entertainment\\World of Warcraft",NULL,KEY_READ,&hKey);
    
    RegQueryValueEx(hKey,"GamePath",NULL,NULL,(LPBYTE) lpData,&buffersize);
    
    cout << "Nacitam adresar hry z registru.." << endl;
    
    string game_path = lpData;
    
    size_t found = game_path.find_last_of("/\\");
    
    game_path = game_path.substr(0,found);
      
      RegCloseKey (hKey);
    delete lpData;
    
    string locale = "";
    string tmp = "";
    
    for (int i = 0; i < LANG_COUNT; i++)
    {
        
       tmp = game_path;
       tmp += "\\Data\\";
       tmp += langs[i];
       tmp += "\\locale-";
       tmp += langs[i];
       tmp += ".MPQ";

       if (FileExists(tmp.c_str()))
        {
           locale = langs[i];
        }
    }
    
    if(locale.empty())
     {
      cout << "Nenalezena spravna instalace WoW." << endl;
      system("pause");                
      return false;
     }
    
    string realmlist_path = game_path;
    realmlist_path += "\\data\\";
    realmlist_path += locale;
    realmlist_path += "\\realmlist.wtf";
        
    
    fstream fout(realmlist_path.c_str());
    fout << realmlist;
    fout.close();
    
    cout << "Nastavuji realmlist.." << realmlist_path << endl;


    // Get Windows dir
    char tmp1[MAX_PATH];
    GetWindowsDirectory(tmp1,MAX_PATH);
    
    string windows_folder = tmp1;
    
    string hosts_path = windows_folder += "\\system32";
    hosts_path += "\\drivers";
    hosts_path += "\\etc";
    hosts_path += "\\hosts";
    
    fstream fin(hosts_path.c_str());
    
    string hosts_obsah = "";
    string radek;
        
    while(!fin.eof())
     {
        getline(fin,radek);
                  
        if(radek.substr(0,1) != "#")
         {
             if((int)radek.find(blizz_scan) == -1)
             {
               hosts_obsah += radek;              
               hosts_obsah += "\n";                  
             }
                            
         }
         else
         {
                hosts_obsah += radek;
                hosts_obsah += "\n";    
            
         }
                    
                    
     }
    
    
     hosts_obsah += redir_ip;
     hosts_obsah += " ";
     hosts_obsah += blizz_scan;
     hosts_obsah += "\n";
    
    fin.close();
  
    cout << "Nastavuji hosts file.." << endl;
  
    ofstream out(hosts_path.c_str());
    out << hosts_obsah;
    out.close();
  
  
    cout << "Spoustim World of Warcraft" << endl;
    
    game_path += "\\wow.exe";
    
    system(game_path);
  
  
        system("pause");
    return true;
    
    

}

 

 

 

Melo by stacit nastavit const string blizz_scan na hostname, ktery blizzard pouziva pro prijimani techto informaci, nastavit realmlist a donutit vsecky hrace aby to pouzivali.

 

Btw. Warden se chova stokrat hur, ten posila pomalu i informace o textu v oknech v jinych aplikaci... http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4385050.stm

 

tak se tady mejte..

 

 

a abych si to neprivlastnoval... tohle pro vas vytvoril Charlie, takze 3x slava charliemu ( ale muzete i me :D )

P.S. a axxxa uz nemusi nic vymyslet :)

Edited by Wolfson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkoušel to někdo? :) Mě to nejde zkompilovat. Řádek

"Software\\Blizzard Entertainment\\World of Warcraft",NULL,KEY_READ,&hKey);

Share this post


Link to post
Share on other sites
Důležitá je tahle větička -

PS: 2.4.3 may continue to be be supported for some time. The "mangos-0.12" branch has been created for it where some fixes may be backported from master if we have time. To create and switch to a local branch named 243 that points to the mangos-0.12 remote branch, you may use the following command: git checkout -b 243 origin/mangos-0.12

tzn, 2.4.3 bude ještě nějakou dobu podporována zároveň s patchem 3.0.3, tzn s přechodem spěchat nemusíte (navíc by se hodilo říct, že klient zatím při přihlášení odesílá blizzardu údaje s ip serveru na který se připojuje, což sice u nás není prakticky žádná hrozba, ale on to stejně někdo dřív nebo později obejde ;) ).

 

To je pekne mne sa nepodarilo switchnut na 2.4.3, branches je prazdne. Pri git clone som ocakaval ze sa to sosne komplet, pri priamom stiahnuti to generuje error ze je to prilis vela suborov. Bohuzial som z tohto uz vypadol ... Ak viete ako na to rad sa necham poucit.

 

OT: 3.0.3 som v noci skompiloval a funguje ...

Edited by LaCosta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zkoušel to někdo? :) Mě to nejde zkompilovat. Řádek

"Software\\Blizzard Entertainment\\World of Warcraft",NULL,KEY_READ,&hKey);

 

Vynucené staré ascii winapi: http://pastebin.ca/1292152 / Unicode: http://pastebin.ca/1292156

 

Netestováno (pouze letmá zkouška - neumí si to vytvořit ten hosts soubor, seklo se mě to bez něj), kompilace jde..

Edited by bLuma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×