Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
StormDance

Debug area

Recommended Posts

Ahoj, jsem docela zkušený in-game developer, ale co se týče debugů, sem úplně levej... mohl by někdo poradit jak debugovat určité místo?

Př. Letím v Stranglethorn vale, dostanu se nad místo na moři a spadne server... a mám to takhle na více místech. Poraďte prosím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

na to ze ses tak skusenej developer jak tady pises by si sem mohl hodit nejaky log serveru co do nej zapise konzole pri padu

co ty na to ;) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, jsem já to ale kus vola :-) V tomhle logu sem se hrabal strašně dlouho, ale já sem prostě tupej...

 

 

 

 

>> Revision: OregonCore Rev: 670 Hash: 05870089b997 (Win32,little-endian)

Date 1:7:2011. Time 11:56

//=====================================================

*** Hardware ***

Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz

Number Of Processors: 2

Physical Memory: 523756 KB (Available: 203892 KB)

Commit Charge Limit: 1278140 KB

 

*** Operation System ***

Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 (Version 5.1, Build 2600)

 

//=====================================================

Exception code: C0000005 ACCESS_VIOLATION

Fault address: 0CCBD079 01:000EC079 C:\Documents and Settings\Ivan.RI-DOLL8MCQJSDL\Plocha\Win32_Release\OregonScript.dll

 

Registers:

EAX:03F41B48

EBX:00000000

ECX:00000000

EDX:00000000

ESI:106DE338

EDI:106DE338

CS:EIP:001B:0CCBD079

SS:ESP:0023:0CEBF93C EBP:0CEBF984

DS:0023 ES:0023 FS:003B GS:0000

Flags:00010246

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

0CCBD079 00000000 ?isWorldBoss@Creature@@QBE_NXZ+16E9

006F71E1 00000000 Creature::Update+3F1

0047C481 00000000 Oregon::o

[12:38:28] >> bjectUpdater::Visit+B1

0047C3C2 00000000 VisitorHelper<Oregon::ObjectUpdater,Creature>+12

0047BFD0 00000000 VisitorHelper<Oregon::ObjectUpdater,Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > >+10

0047BBD3 00000000 VisitorHelper<Oregon::ObjectUpdater,GameObject,TypeList<Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > >+23

0047B490 00000000 VisitorHelper<Oregon::ObjectUpdater,TypeList<GameObject,TypeList<Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > > >+10

00476100 00000000 Map::Visit<Oregon::ObjectUpdater,TypeMapContainer<TypeList<GameObject,TypeList<Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > > > >+B0

0047072D 00000000 Cell::Visit<Oregon::ObjectUpdater,TypeMapContainer<TypeList<GameObject,TypeList<Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > > > >+4D

00457C41 00000000 Map::Update+5D1

008A11C1 00000000 MapUpdateRequest::call+21

0092A0DB 00000000 DelayExecutor::svc+4B

1006EA2C 00000000 ?svc_run@ACE_Task_Base@@SAKPA

[12:38:28] >> X@Z+2C

1006EF77 00000000 ?invoke@ACE_Thread_Adapter@@UAEKXZ+87

785434C7 00000000 _endthreadex+D8

7C80B729 00000000 GetModuleFileNameA+1BA

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

7C90E514 00000000 KiFastSystemCallRet+0

7C802542 00000000 WaitForSingleObject+12

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

7C90E514 00000000 KiFastSystemCallRet+0

7C802542 00000000 WaitForSingleObject+12

10049FCD 00000000 ?cond_wait@ACE_OS@@YAHPAVACE_cond_t@@PAU_RTL_CRITICAL_SECTION@@@Z+3D

8B000000 FFFFFFFF 0000:00000000

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

7C90E514 00000000 KiFastSystemCallRet+0

7C802542 00000000 WaitForSingleObject+12

10049FCD 00000000 ?cond_wait@ACE_OS@@YAHPAVACE_cond_t@@PAU_RTL_CRITICAL_SECTION@@@Z+3D

8B000000 FFFFFFFF 0000:00000000

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

7C90E514 00000000 KiFastSystemCallRet+0

7C802542 00000000 WaitForSingleObject+12

10049FCD 00000000 ?cond_wait@ACE_OS@@YAHPAVACE_cond_t@@PAU

[12:38:28] >> _RTL_CRITICAL_SECTION@@@Z+3D

8B000000 FFFFFFFF 0000:00000000

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

7C90E514 00000000 KiFastSystemCallRet+0

0CEBE974 00000000 0000:00000000

FF50D845 FFFFFFFF 0000:00000000

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

7C90E514 00000000 KiFastSystemCallRet+0

7C802542 00000000 WaitForSingleObject+12

10049FCD 00000000 ?cond_wait@ACE_OS@@YAHPAVACE_cond_t@@PAU_RTL_CRITICAL_SECTION@@@Z+3D

8B000000 FFFFFFFF 0000:00000000

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

7C90E514 00000000 KiFastSystemCallRet+0

7C872A51 00000000 GetConsoleInputWaitHandle+318

7C872B98 00000000 ReadConsoleA+3B

7C8018B7 00000000 ReadFile+A5

78588ED9 00000000 _wsopen_s+228

7858935D 00000000 _read+C0

7854EFD2 00000000 _filbuf+7D

7854E671 00000000 fgets+109

00410FAC 00000000 CliRunnable::run+BC

009228F9 00000000 ACE_Based::Thread::ThreadTask+19

1004D4A4 00000000 ?invoke@ACE_OS_Thread_Adapter@@UAEKXZ+74

78543433 00000000 _endthr

[12:38:28] >> eadex+44

785434C7 00000000 _endthreadex+D8

7C80B729 00000000 GetModuleFileNameA+1BA

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

7C90E514 00000000 KiFastSystemCallRet+0

7C802455 00000000 Sleep+F

00922AE0 00000000 ACE_Based::Thread::Sleep+30

0042C9DB 00000000 RARunnable::run+22B

009228F9 00000000 ACE_Based::Thread::ThreadTask+19

1004D4A4 00000000 ?invoke@ACE_OS_Thread_Adapter@@UAEKXZ+74

78543433 00000000 _endthreadex+44

785434C7 00000000 _endthreadex+D8

7C80B729 00000000 GetModuleFileNameA+1BA

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

7C90E514 00000000 KiFastSystemCallRet+0

71A35FA7 00000000 0001:00004FA7 C:\WINDOWS\system32\MSWSOCK.dll

71A9314F 00000000 select+A7

1000F836 00000000 ?wait_for_multiple_events@?$ACE_Select_Reactor_T@V?$ACE_Reactor_Token_T@VACE_Token@@@@@@MAEHAAVACE_Select_Reactor_Handle_Set@@PAVACE_Time_Value@@@Z+136

FFFFFFFF FFFFFFFF 0000:00000000

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

7C90E514 00000000 KiFastSyst

[12:38:28] >> emCallRet+0

71A35FA7 00000000 0001:00004FA7 C:\WINDOWS\system32\MSWSOCK.dll

71A9314F 00000000 select+A7

1000F836 00000000 ?wait_for_multiple_events@?$ACE_Select_Reactor_T@V?$ACE_Reactor_Token_T@VACE_Token@@@@@@MAEHAAVACE_Select_Reactor_Handle_Set@@PAVACE_Time_Value@@@Z+136

FFFFFFFF FFFFFFFF 0000:00000000

========================

Local Variables And Parameters

 

Call stack:

Address Frame Function SourceFile

0CCBD079 00000000 ?isWorldBoss@Creature@@QBE_NXZ+16E9

 

006F71E1 00000000 Creature::Update+3F1

Local <user defined> 'this'

punting on symbol diff

 

0047C481 00000000 Oregon::ObjectUpdater::Visit+B1

Local <user defined> 'iter'

Local <user defined> 'this'

Local <user defined> 'm'

 

0047C3C2 00000000 VisitorHelper<Oregon::ObjectUpdater,Creature>+12

Local <user defined> 'v'

Local <user defined> 'c'

 

0047BFD0 00000000 VisitorHelper<Oregon::ObjectUpdater,Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > >+10

Local <user defined> 'v'

Local <user defined> 'c'

 

004

>> 7BBD3 00000000 VisitorHelper<Oregon::ObjectUpdater,GameObject,TypeList<Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > >+23

Local <user defined> 'v'

Local <user defined> 'c'

 

0047B490 00000000 VisitorHelper<Oregon::ObjectUpdater,TypeList<GameObject,TypeList<Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > > >+10

Local <user defined> 'v'

Local <user defined> 'c'

 

00476100 00000000 Map::Visit<Oregon::ObjectUpdater,TypeMapContainer<TypeList<GameObject,TypeList<Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > > > >+B0

Local <user defined> 'this'

Local <user defined> 'cell'

Local <user defined> 'visitor'

Local <user defined> 'cell_y'

Local <user defined> 'x'

Local <user defined> 'y'

Local <user defined> 'cell_x'

 

0047072D 00000000 Cell::Visit<Oregon::ObjectUpdater,TypeMapContainer<TypeList<GameObject,TypeList<Creature,TypeList<DynamicObject,TypeList<Corpse,TypeNull> > > > > >+4D

Local <user defined> 'this'

Local <user defined> 'standing_cell

>> '

Local <user defined> 'visitor'

Local <user defined> 'm'

Local <user defined> 'begin_cell'

punting on symbol district

Local <user defined> 'end_cell'

 

00457C41 00000000 Map::Update+5D1

Local <user defined> 'cell'

Local <user defined> 'pair'

punting on symbol cell_id

punting on symbol y

punting on symbol x

Local <user defined> 'plr'

Local <user defined> 'area'

Local <user defined> 'begin_cell'

Local <user defined> 'standing_cell'

Local <user defined> 'end_cell'

Local <user defined> 'this'

Local <user defined> 't_diff'

Local <user defined> 'updater'

Local <user defined> 'world_object_update'

Local <user defined> 'grid_object_update'

 

008A11C1 00000000 MapUpdateRequest::call+21

Local <user defined> 'this'

 

0092A0DB 00000000 DelayExecutor::svc+4B

Local <user defined> 'rq'

Local <user defined> 'this'

 

1006EA2C 00000000 ?svc_run@ACE_Task_Base@@SAKPAX@Z+2C

 

1006EF77 00000000 ?invoke@ACE_Thread_Adapter@@UAEKXZ+87

 

785434C7 00000000 _endthreadex+D8

 

7C80B729 00000000

[12:38:28] >> GetModuleFileNameA+1BA

 

========================

Global Variables

<user defined> '?getVictim@Unit@@QBEPAV1@XZ'

<user defined> '?GetHealth@Unit@@QBEIXZ'

<user defined> '?GetUInt32Value@Object@@QBEABIG@Z'

<user defined> '?GetMaxHealth@Unit@@QBEIXZ'

<user defined> '?CanEnter@Map@@UAE_NPAVPlayer@@@Z'

<user defined> '?CanAIAttack@UnitAI@@UBE_NPBVUnit@@@Z'

<user defined> '?InitializeAI@UnitAI@@UAEXXZ'

<user defined> '?isDead@Unit@@QBE_NXZ'

<user defined> '?GetData@ZoneScript@@UAEII@Z'

<user defined> '?GetData@UnitAI@@UAEII@Z'

<user defined> '?SetData64@ZoneScript@@UAEXI_K@Z'

<user defined> '?PassengerBoarded@CreatureAI@@UAEXPAVUnit@@C_N@Z'

<user defined> '??1CreatureAI@@UAE@XZ'

<user defined> '?isThreatListEmpty@ThreatManager@@QAE_NXZ'

<user defined> '?empty@ThreatContainer@@QAE_NXZ'

<user defined> '?isInCombat@Unit@@QBE_NXZ'

<user defined> '?HasFlag@Object@@QBE_NGI@Z'

<user defined> '?getThreatManager@Unit@@QAEAAVThreatManager@@XZ'

EXW4ReactStates@@@Z'

<user defined> '?HasReactState@Creature@@QBE_NW4ReactStates@@@Z'

<user defined> '?DoCast@UnitAI@@QAEXPAVUnit@@I_N@Z'

<user defined> '?hasUnitState@Unit@@QBE_NI@Z'

<user defined> '?setFaction@Unit@@QAEXI@Z'

<user defined> '?AI@Creature@@QAEPAVCreatureAI@@XZ'

<user defined> '?isAttackReady@Unit@@QBE_NW4WeaponAttackType@@@Z'

<user defined> '?isAlive@Unit@@QBE_NXZ'

<user defined> '?GetCreatureInfo@Creature@@QBEPBUCreatureInfo@@XZ'

<user defined> '?GetEntry@Object@@QBEIXZ'

<user defined> '?Clear@MotionMaster@@QAEX_N@Z'

<user defined> '?GetMotionMaster@Unit@@QAEPAVMotionMaster@@XZ'

<user defined> '?GetGUID@Object@@QBEAB_KXZ'

<user defined> '?GetTypeId@Object@@QBEEXZ'

<user defined> '?GetUInt64Value@Object@@QBEAB_KG@Z'

<user defined> '?GetTeam@Player@@QBEIXZ'

<user defined> '?getType@UnitBaseEvent@@QBEIXZ'

<user defined> '?getCurrentVictim@ThreatManager@@QAEPAVHostileReference@@XZ'

<user defined> '?Fetch@QueryResult@@QBEPAVField@@XZ'

<user defined> '?IsDunge

[12:38:28] >> on@Map@@QBE_NXZ'

<user defined> '?GetPositionX@WorldObject@@QBEMXZ'

<user defined> '?GetPositionY@WorldObject@@QBEMXZ'

<user defined> '?GetPositionZ@WorldObject@@QBEMXZ'

<user defined> '?GetOrientation@WorldObject@@QBEMXZ'

<user defined> '?IsWithinDistInMap@WorldObject@@QBE_NPBV1@M_N@Z'

<user defined> '?IsInMap@WorldObject@@QBE_NPBV1@@Z'

<user defined> '?GetMapId@WorldObject@@QBEIXZ'

<user defined> '?GetInstanceId@WorldObject@@QBEIXZ'

<user defined> '?GetMap@WorldObject@@QBEPAVMap@@XZ'

<user defined> '?MovementExpired@MotionMaster@@QAEX_N@Z'

<user defined> '?getFaction@Unit@@QBEIXZ'

<user defined> '?AddUnitMovementFlag@Unit@@QAEXI@Z'

<user defined> '?RemoveUnitMovementFlag@Unit@@QAEXI@Z'

<user defined> '?HasUnitMovementFlag@Unit@@QBEII@Z'

<user defined> '?GetFirstMember@Group@@QAEPAVGroupReference@@XZ'

<user defined> '?canFly@Creature@@QBE_NXZ'

<user defined> '?SetHomePosition@Creature@@QAEXMMMM@Z'

<user defined> '?GetHomePosition@Creature@@QAEXAAM000@Z'

<user defined> '?

[12:38:28] >> GetGroup@Player@@QBEPBVGroup@@XZ'

<user defined> '?GetGroup@Player@@QAEPAVGroup@@XZ'

<user defined> '?GetSessionDbLocaleIndex@WorldSession@@QBEHXZ'

<user defined> '?GetSession@Player@@QBEPAVWorldSession@@XZ'

<user defined> '?getLevel@Unit@@QBEIXZ'

<user defined> '?isVendor@Unit@@QBE_NXZ'

<user defined> '?isTrainer@Unit@@QBE_NXZ'

<user defined> '?isQuestGiver@Unit@@QBE_NXZ'

<user defined> '?GetMoney@Player@@QAEIXZ'

<user defined> '?ModifyMoney@Player@@QAEXH@Z'

<user defined> '?SetMoney@Player@@QAEXI@Z'

<user defined> '?Relocate@WorldObject@@QAEXMMM@Z'

<user defined> '?GetPosition@WorldObject@@QBEXAAM00@Z'

<user defined> '?setAttackTimer@Unit@@QAEXW4WeaponAttackType@@I@Z'

<user defined> '?getAttackerForHelper@Unit@@QAEPAV1@XZ'

<user defined> '?getRace@Unit@@QBEEXZ'

<user defined> '?GetByteValue@Object@@QBEEGE@Z'

<user defined> '?getClass@Unit@@QBEEXZ'

<user defined> '?HasAura@Unit@@QBE_NII@Z'

<user defined> '?SetInFront@Unit@@QAEXPBV1@@Z'

<user defined> '?SetOrientation@W

[12:38:28] >> orldObject@@QAEXM@Z'

<user defined> '?isPet@Creature@@QBE_NXZ'

<user defined> '?HasSpellCooldown@Player@@QBE_NI@Z'

<user defined> '?GetName@WorldObject@@QBEPBDXZ'

<user defined> '?GetMaxPower@Unit@@QBEIW4Powers@@@Z'

<user defined> '?GetGoType@GameObject@@QBE?AW4GameobjectTypes@@XZ'

<user defined> '?SetGoState@GameObject@@QAEXW4GOState@@@Z'

<user defined> '?SetCount@Item@@QAEXI@Z'

<user defined> '?GetAuraMaxDuration@Aura@@QBEHXZ'

<user defined> '?isInFlight@Unit@@QBE_NXZ'

<user defined> '?CanStoreNewItem@Player@@QBEEEEAAV?$vector@UItemPosCount@@V?$allocator@UItemPosCount@@@std@@@std@@IIPAI@Z'

<user defined> '?SetUnitMovementFlags@Unit@@QAEXI@Z'

<user defined> '?getUnitGuid@HostileReference@@QBE_KXZ'

<user defined> '?getThreatList@ThreatManager@@QAEAAV?$list@PAVHostileReference@@V?$allocator@PAVHostileReference@@@std@@@std@@XZ'

<user defined> '?SetName@WorldObject@@QAEXABV?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@@Z'

<user defined> '?GetCreatureEntry@ZoneScript@@

[12:38:28] >> UAEIIPBUCreatureData@@@Z'

<user defined> '?GetGameObjectEntry@ZoneScript@@UAEIII@Z'

<user defined> '??0InstanceData@@QAE@PAVMap@@@Z'

<user defined> '??0ZoneScript@@QAE@XZ'

<user defined> '?OnCreatureCreate@ZoneScript@@UAEXPAVCreature@@_N@Z'

<user defined> '?OnCreatureCreate@InstanceData@@EAEXPAVCreature@@I@Z'

<user defined> '?HandleUnused@Aura@@QAEX_N0@Z'

<user defined> '?HandleNoImmediateEffect@Aura@@QAEX_N0@Z'

<user defined> '?MovementInform@CreatureAI@@UAEXII@Z'

<user defined> '?HandleNULL@Aura@@QAEX_N0@Z'

<user defined> '?ProhibitSpellSchool@Unit@@UAEXW4SpellSchoolMask@@I@Z'

<user defined> '?OnGameObjectCreate@ZoneScript@@UAEXPAVGameObject@@_N@Z'

<user defined> '?ReceiveEmote@CreatureAI@@UAEXPAVPlayer@@I@Z'

<user defined> '?DamageTaken@CreatureAI@@UAEXPAVUnit@@AAI@Z'

<user defined> '?SpellHitTarget@CreatureAI@@UAEXPAVUnit@@PBUSpellEntry@@@Z'

<user defined> '?SetData@UnitAI@@UAEXII@Z'

<user defined> '?SetData@ZoneScript@@UAEXII@Z'

<user defined> '?ProcessEvent@ZoneScript@@

[12:38:28] >> UAEXPAVGameObject@@I@Z'

<user defined> '?SpellHit@CreatureAI@@UAEXPAVUnit@@PBUSpellEntry@@@Z'

<user defined> '?SetGUID@UnitAI@@UAEXAB_KH@Z'

<user defined> '??1InstanceData@@UAE@XZ'

<user defined> '?Load@InstanceData@@UAEXPBD@Z'

<user defined> '?GetSaveData@InstanceData@@UAE?AV?$basic_string@DU?$char_traits@D@std@@V?$allocator@D@2@@std@@XZ'

<user defined> '?OnGameObjectCreate@InstanceData@@UAEXPAVGameObject@@_N@Z'

<user defined> '?GetRawValue@ObjectGuid@@QBEAB_KXZ'

<user defined> '?GetGossipMenu@PlayerMenu@@QAEAAVGossipMenu@@XZ'

<user defined> '?getThreatList@ThreatContainer@@QAEAAV?$list@PAVHostileReference@@V?$allocator@PAVHostileReference@@@std@@@std@@XZ'

<user defined> '?GetMemberSlots@Group@@QBEABV?$list@UMemberSlot@Group@@V?$allocator@UMemberSlot@Group@@@std@@@std@@XZ'

<user defined> '?getPowerType@Unit@@QBE?AW4Powers@@XZ'

<user defined> '?addUnitState@Unit@@QAEXI@Z'

<user defined> '?GetId@Map@@QBEIXZ'

<user defined> '?GetInstanceId@Map@@QBEIXZ'

<user defined> '?getStandStat

[12:38:28] >> e@Unit@@QBEEXZ'

<user defined> '??1instance_blackfathom_deeps@@UAE@XZ'

<user defined> '?getFirst@?$GridRefManager@V?$NGrid@$07VPlayer@@U?$TypeList@VPlayer@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VCorpse@@U?$TypeList@VDynamicObject@@VTypeNull@@@@@@@@@@U?$TypeList@VGameObject@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VDynamicObject@@U?$TypeList@VCorpse@@VTypeNull@@@@@@@@@@V?$SingleThreaded@VPlayer@@@Oregon@@@@@@QAEPAV?$GridReference@V?$NGrid@$07VPlayer@@U?$TypeList@VPlayer@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VCorpse@@U?$TypeList@VDynamicObject@@VTypeNull@@@@@@@@@@U?$TypeList@VGameObject@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VDynamicObject@@U?$TypeList@VCorpse@@VTypeNull@@@@@@@@@@V?$SingleThreaded@VPlayer@@@Oregon@@@@@@XZ'

<user defined> '?GetPlayers@Map@@QBEABVMapRefManager@@XZ'

<user defined> '?GetDisplayId@Unit@@QAEIXZ'

<user defined> '?getFirst@?$RefManager@V?$GridRefManager@V?$NGrid@$07VPlayer@@U?$TypeList@VPlayer@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VCorpse@@U?$TypeList@VDynamicObject@@VTypeNull@@@@@@@@@@U?$T

[12:38:28] >> ypeList@VGameObject@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VDynamicObject@@U?$TypeList@VCorpse@@VTypeNull@@@@@@@@@@V?$SingleThreaded@VPlayer@@@Oregon@@@@@@V?$NGrid@$07VPlayer@@U?$TypeList@VPlayer@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VCorpse@@U?$TypeList@VDynamicObject@@VTypeNull@@@@@@@@@@U?$TypeList@VGameObject@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VDynamicObject@@U?$TypeList@VCorpse@@VTypeNull@@@@@@@@@@V?$SingleThreaded@VPlayer@@@Oregon@@@@@@QAEPAV?$Reference@V?$GridRefManager@V?$NGrid@$07VPlayer@@U?$TypeList@VPlayer@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VCorpse@@U?$TypeList@VDynamicObject@@VTypeNull@@@@@@@@@@U?$TypeList@VGameObject@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VDynamicObject@@U?$TypeList@VCorpse@@VTypeNull@@@@@@@@@@V?$SingleThreaded@VPlayer@@@Oregon@@@@@@V?$NGrid@$07VPlayer@@U?$TypeList@VPlayer@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VCorpse@@U?$TypeList@VDynamicObject@@VTypeNull@@@@@@@@@@U?$TypeList@VGameObject@@U?$TypeList@VCreature@@U?$TypeList@VDynamicObject@@U?$TypeList@VCorpse@@VTypeNull@@@@@@@@@@V?$Single

>> Threaded@VPlayer@@@Oregon@@@@@@XZ'¨

 

Edited by Wardenicek
spoiler

Share this post


Link to post
Share on other sites

toto je log wow erroru on chcel log servera

ne to je log oregonu ...

 

 

a log primo co se pise v konzoli? co mas za revku, mas nejaek custom patche?

Edited by STONERSVK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napada me, ze server pada pri vstupu do urcite lokace v pripade, ze je tam spawnuty NPC s nejakym scriptname, ktery do te lokace nepatri (nektere to delaji, nektere ne). Zkus se zeptat GMek, jestli tam nekdo neco takovyho nespawnoval, pripadne pomoci SQL dotazu hledat v DB. Pokud tam neco takovyho je, je treba vyzkouset, jestli to ten server opravdu shazuje (nebo jestli to tam ma/nema byt) a pripadne smazat z DB a restartovat.

Pokud tohle neni tvuj pripad, tak se omlouvam za spam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne to robil na tej revke illidan ked som ho niekde spawnol tak si stiahni quice a pozri si creature loc kde je spawnuty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velký bordel (u nás na mangosu) dělají spawnuté bludičky (npc id 1). Mrkni se na ty, nevím proč, ale průkazně vyvolávají wow errory a také pády serveru, při vyšší koncentraci na jednom místě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, už to mám vyřešený, bylo to spawnutým bossem a scriptname, které se váže k jiné lokaci, a shazovalo tos erver, děkuji za pomoc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemáš zač :P jinak, co je to in-game developer? :DTo jako příjdeš pred Illidana a řekneš: ILLIDAN FIX TEĎ a on se už nebugne nebo jak to je ? :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×