Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Daweo

Podmínka pro Loot.

Recommended Posts

Zdravím. Nejsem v C++ ještě tak zaběhly, a tak mám problém s podmínkou, která by mi zajistila, že se příkazy vykonají až poté, co hráč vylootuje herní objekt. Zkoušel jsem volání příkazů skrze OnLootStateChanged, při které se nevykoná žádný z příkazů, a pak skrze OnGossipHello, kde se zase příkazy vykonají nehledě na to, zdali už hráč truhlu vylootoval. Neznáte prosím někdo nějakou metodu, která zjišťuje zdali hráč dokončil loot? Respektive zdali se v objektu nachází ještě nějaké předměty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V metodě OnLootStateChanged musíš prověřovat lootera a jeho vztah k danému objektu (pokaždé, když se loot změní, takže opravdu pokaždé (i to, jestli se loot změnil)).

 

EDIT: Udělej to následovně (abys pochopil, jak to funguje). Vytvoř metodu OnLootStateChanged a nezapomeň na argumenty...

void OnLootStateChanged(GameObject* go, uint32 state, Unit* unit)

Následně si udělej výpis (třeba do chatu, nebo do konzole core) celočíselné hodnoty state. Unit je v tomto případě ten (hráč), který lootoval. Zjisti si jak ty staty pracují. Možná že state je počet itemů, který zbývají v objektu. Zkusil bych třeba něco jako...

if(state == 0)
{
   // zde bude kod pro situaci, kdy je loot gameobject prazdny
}

 

Nabízí se i možnost, že toto ještě TC nemá podchycený (neumí to). V tom případě máš mizivou šanci, že bys to realizoval. Tedy nic ve zlém, nechci tě podceňovat ani shazovat.

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za odpověď. Tuto metodu jsem zkoušel a co já vím, tak LootState má čtyři hodnoty. :)

GO_NOT_READY = 0,
GO_READY,
GO_ACTIVATED,
GO_JUST_DEACTIVATED

 

Zkusím na to kouknout ještě do větší hloubky. Ale každopádně děkuji... :)

 

EDIT: První nápad byl u toho, že jsem to chtěl udělat podle normálního nastavení truhel ve světě. Tam musí být nějaká podmínka na to, že když ji někdo lootne, tak se despawne a je neviditelná po dobu respawnu. No problém je v tom, že ještě nevím, kde tohle hledat. Nevíte respektive někdo o tom, kde je tohle nadefinováno?

 

EDIT2: Napadlo mě, jak to obejdu. :) Nastavím normální OnGossipHello() volání, pak hráč vycastí spell otevírání a následně funkcí Additem() nahradím loot (můžu to tak udělat jelikož šance na drop z truhly jsou 100%). Pak už budou následovat ostatní příkazy... Ale stejně to není ono...:/ Jo TC2 má své kouzlo...:D

Edited by Daweo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuji za odpověď. Tuto metodu jsem zkoušel a co já vím, tak LootState má čtyři hodnoty. :)

GO_NOT_READY = 0,
GO_READY,
GO_ACTIVATED,
GO_JUST_DEACTIVATED

 

Zkusím na to kouknout ještě do větší hloubky. Ale každopádně děkuji... :)

 

EDIT: První nápad byl u toho, že jsem to chtěl udělat podle normálního nastavení truhel ve světě. Tam musí být nějaká podmínka na to, že když ji někdo lootne, tak se despawne a je neviditelná po dobu respawnu. No problém je v tom, že ještě nevím, kde tohle hledat. Nevíte respektive někdo o tom, kde je tohle nadefinováno?

 

EDIT2: Napadlo mě, jak to obejdu. :) Nastavím normální OnGossipHello() volání, pak hráč vycastí spell otevírání a následně funkcí Additem() nahradím loot (můžu to tak udělat jelikož šance na drop z truhly jsou 100%). Pak už budou následovat ostatní příkazy... Ale stejně to není ono...:/ Jo TC2 má své kouzlo... :D

Ehm ehm additem myslis pridanie do inventara ? (Inventory is full ^^)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozřejmě by tam byla podmínka na zjištění místa... Zrovna s tímhle mám zkušenosti...;)

 

Vyřešeno! Problém byl v mé vlastní blbosti. S Programováním teprve začínám a samozřejmě jsem měl špatně volající funkci. No, ale mohlo by být pro někoho zajímavé, jak se mění lootstate při lootování. Takže tady... :)

Statusy jsou po sobě v následujícím pořadí
GO_ACTIVATED - Otevření truhly a vybrání itemů.
O_JUST_DEACTIVATED - Tabulka lootu je zavřená a objekt začíná mizet
GO_NOT_READY - Objekt čeká na respawn, je neviditelný (ne pro GM)
GO_READY - Objekt čeká na vylootování...

Edited by Wolf Officious
to není důvod k doublepostům

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×