Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
STONERSVK

Implentace Quest Tracking systemu do mangosu

Recommended Posts

Cleanup a update pro rev 9339++,thx blizzy

pridane zaznamy pro tabulky

only for test ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

update znovu Aktualizace dat reupload upravy v samotnem patch tak i strukture tabulek pre samotny data unk2 a floorId

jestli ho budete aplikovat do jadra stary patch uplne revertnete a skompilujte ho znovu , pre existujici tabulky pouzite convector ,je pridanej v prvnim postu

 

update by blizzy thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre novši mang

 

autor blizzy editoval som ja

kto máte problem s crashom updatnite core pre crash fix s runtime

Author: Blizzy <[email protected]>  2010-03-10 04:56:19
Committer: Blizzy <[email protected]>  2010-03-10 04:56:19
Parent: 6486fa3ad2ab23852ccca67f99e33faffd3de644 ([9559] Update AiReaction enum.)
Branch: master
Follows: v0.16-dev1
Precedes:

   Improved quest POI's code now with db support Quest Tracking Feature is full working

---------------------------- src/game/ObjectMgr.cpp ----------------------------
index 7fea7af..69f18c6 100644
@@ -6507,8 +6507,8 @@ void ObjectMgr::LoadQuestPOI()

    uint32 count = 0;

-    //                                                0        1         2      3     4     5     6
-    QueryResult *result = WorldDatabase.Query("SELECT questId, objIndex, mapId, unk1, unk2, unk3, unk4 FROM quest_poi");
+    //                                                0        1         2      3       4        5     6
+    QueryResult *result = WorldDatabase.Query("SELECT questId, objIndex, mapId, areaId, floorId, unk3, unk4 FROM quest_poi");

    if(!result)
    {
@@ -6531,14 +6531,14 @@ void ObjectMgr::LoadQuestPOI()
        uint32 questId  = fields[0].GetUInt32();
        int32 objIndex  = fields[1].GetInt32();
        uint32 mapId    = fields[2].GetUInt32();
-        uint32 unk1     = fields[3].GetUInt32();
-        uint32 unk2     = fields[4].GetUInt32();
+        uint32 areaId   = fields[3].GetUInt32();
+        uint32 floorId  = fields[4].GetUInt32();
        uint32 unk3     = fields[5].GetUInt32();
        uint32 unk4     = fields[6].GetUInt32();

-        QuestPOI POI(objIndex, mapId, unk1, unk2, unk3, unk4);
+        QuestPOI POI(objIndex, mapId, areaId, floorId, unk3, unk4);

-        QueryResult *points = WorldDatabase.PQuery("SELECT x, y FROM quest_poi_points WHERE questId='%u' AND objIndex='%i'", questId, objIndex);
+        QueryResult *points = WorldDatabase.PQuery("SELECT x, y FROM quest_poi_points WHERE questId='%u' AND poiId='%i'", questId, poiId);

        if(points)
        {

----------------------------- src/game/ObjectMgr.h -----------------------------
index e565570..6431ce1 100644
@@ -262,14 +262,14 @@ struct QuestPOI
{
    int32 ObjectiveIndex;
    uint32 MapId;
-    uint32 Unk1;
-    uint32 Unk2;
+    uint32 AreaId;
+    uint32 FloorId;
    uint32 Unk3;
    uint32 Unk4;
    std::vector<QuestPOIPoint> points;

-    QuestPOI() : ObjectiveIndex(0), MapId(0), Unk1(0), Unk2(0), Unk3(0), Unk4(0) {}
-    QuestPOI(int32 objIndex, uint32 mapId, uint32 unk1, uint32 unk2, uint32 unk3, uint32 unk4) : ObjectiveIndex(objIndex), MapId(mapId), Unk1(unk1), Unk2(unk2), Unk3(unk3), Unk4(unk4) {}
+    QuestPOI() : ObjectiveIndex(0), MapId(0), AreaId(0), FloorId(0), Unk3(0), Unk4(0) {}
+    QuestPOI(int32 objIndex, uint32 mapId, uint32 areaId, uint32 floorId, uint32 unk3, uint32 unk4) : ObjectiveIndex(objIndex), MapId(mapId), AreaId(areaId), FloorId(floorId), Unk3(unk3), Unk4(unk4) {}
};

typedef std::vector<QuestPOI> QuestPOIVector;

-------------------------- src/game/QueryHandler.cpp --------------------------
index 5e3f8c8..f6def70 100644
@@ -485,7 +485,7 @@ void WorldSession::HandleQueryQuestsCompleted( WorldPacket & /*recv_data */)
    SendPacket(&data);
}

-void WorldSession::HandleQuestPOIQuery(WorldPacket& recv_data)
+void WorldSession::HandleQuestPOIQuery( WorldPacket & recv_data )
{
    uint32 count;
    recv_data >> count;                                     // quest count, max=25
@@ -524,12 +524,12 @@ void WorldSession::HandleQuestPOIQuery(WorldPacket& recv_data)
                for(QuestPOIVector::const_iterator itr = POI->begin(); itr != POI->end(); ++itr)
                {
                    data << uint32(index);                  // POI index
-                    data << int32(itr->ObjectiveIndex);     // objective index
-                    data << uint32(itr->MapId);             // mapid
-                    data << uint32(itr->Unk1);              // unknown
-                    data << uint32(itr->Unk2);              // unknown
-                    data << uint32(itr->Unk3);              // unknown
-                    data << uint32(itr->Unk4);              // unknown
+                    data << int32(itr->ObjectiveIndex);     // Objective index
+                    data << uint32(itr->MapId);             // Mapid
+                    data << uint32(itr->AreaId);            // WorldMapArea index
+                    data << uint32(itr->FloorId);           // Floor
+                    data << uint32(itr->Unk3);              // Unknown
+                    data << uint32(itr->Unk4);              // Unknown
                    data << uint32(itr->points.size());     // POI points count

                    for(std::vector<QuestPOIPoint>::const_iterator itr2 = itr->points.begin(); itr2 != itr->points.end(); ++itr2)
@@ -553,7 +553,6 @@ void WorldSession::HandleQuestPOIQuery(WorldPacket& recv_data)
        }
    }

-    data.hexlike();
    SendPacket(&data);
}

 

 

 

 

dáta pre DB použíte z prvého postu od stonera

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×