Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Broskev

Zakázat přístup do jiných lokací - např. teleportem zpět

Recommended Posts

Cau, mám problém, dělám arathi lokaci a potřeboval bych zamezit hráčům, aby šli do jiných lokací, tak mě napadlo, jestli by v Core nešlo udělat to, že když přejdou do jiné lokace, tak je teleportnout o pár metrů do Arathi, nebo aspoň portnout na jedno určité místo, odkud nebude úniku a budou muset použít HS...ALe jelikož nejsem zdatný v C++, tak bych potřeboval poradit s kódem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalo by se použít něco jako takhle..Je to kdysi dávno co jsme to používali, takže si možná budeš muset přepsat proměnný. Zóny jde samozřejmě přepsat, přidat, nahradit.

 

if( !isGameMaster() && ( GetMap() ==571 && (newZone != 495 || newZone != 3537)))
{
    ChatHandler(_player).PSendSysMessage(LANG_ZAKAZANA_ZONA);  
    RemoveSpellCooldown(7355); // odstraní cooldown u HS
    CastSpell(this, 7355, true);   // cast HS, bez cooldownu (triggered).
}

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx vyzkouším +rep

btw koukám na to, když budu GM, tak mě to snad neportne ?

 

nn neportne to máš tady: !isGameMaster ... Musíš mít zapnuté GM, jinak tě to nepočítá jako GM, ale to asi víš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj mě to právě zarazilo že je tam ten gamemaster :D

a btw tohle se dává do SD2 ? nebo se to dává do nějakýho souboru cpp ?

Edited by Broskev

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj mě to právě zarazilo že je tam ten gamemaster :D

a btw tohle se dává do SD2 ? nebo se to dává do nějakýho souboru cpp ?

 

Pardon, to jsem zapoměl dopsat... /src/game/Player.cpp

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak mi to nefunguje, dal jsem to hned jako druhý skript a newzone=45 jsem dal jen arathi a můžu se pohybovat kdekoliv ,ikdyž mam GM off

, v čem jsem udělal chybu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak se omlouvám, zdrojáky se trošku změnily...Takže jsem to přepsal. Script je třeba vložit do:

 

void Player::UpdateZone(uint32 newZone, uint32 newArea)

 

if( !isGameMaster() && ( GetMapId() == 0 && (newZone == 45)))
{  
    RemoveSpellCooldown(7355); // odstraní HS cooldown
    CastSpell(this, 7355, true);   // zacastí HS
}

 

GetMapId == 0 // Nula je ID pro Eastern Kingdoms

newZone == 45 // 45 je ID Arathi Highlands

 

Otestováno na revizi 9430 ale mělo by to jet i na starších.

 

Zatím jsem smazal to upozornění který vypisovalo hráčovi hlášku např. "Byli jste v zakázané zóně", protože netuším, jak je to teď v mangosu, jestli chceš, můžu to ještě dopsat...

Jinak je tu menší problém..Odportuje tě to až za pár sekund (cca 5)..

Edited by Freestyler

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha. No já C++ zatím progressuju, takže tohle jsem nevěděl. Mohl by jsi sem hodit to co jsi napsal ty? Rád se poučím ;)

 

já mu napsal tohle:

//-------Only arathi--------
  if (!isGameMaster() && (GetMapId() != 0 || newZone != 45)){
      //definice
      IntervalTimer timer;
      std::string str;
      time_t current = timer.GetCurrent();
      time_t interval = timer.GetInterval();
      //nastavení intervalu na 1 sekundu
      timer.SetInterval(1000);
      str = "Jsi ve spatne zone, jdi zpet, nebo budes teleportovan!";
      WorldPacket data(SMSG_NOTIFICATION, (str.size()+1));
      data << str;
      GetSession()->SendPacket(&data);
      //10 sekund na vrácení do arathi
      for (int secCount = 0; secCount <= 10; secCount++){
        //pokud uběhlo 10 sekund a hráč stále neni v arathi -> teleport + notify
        if(secCount == 10 && GetZoneId() != 45){ 
           TeleportTo(0, -1628.0f, -3883.0f, 178.88f, 1.8);  
           str = "Byl jsi teleportovan ze zakazane zony";
           WorldPacket data(SMSG_NOTIFICATION, (str.size()+1));
           data << str;
           GetSession()->SendPacket(&data);
        }else if(current >= interval){
            timer.Reset();
            continue;
        }else secCount -= 1;
      }            
  }
//--------------------------

 

akorát mi tam nefungoval ten timer :D.. nemam momentálně po ruce nic na čem bych to ozkoušel, takže sem to psal "na slepo". :)

... udělam si tu server a zprovoznim timer, kdyžtak sem postnu jak to dopadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spichy ten pokus použití IntervalTimeru je opravdu nepoužitelný :P Aby jsi tyto časovače mohl použít musíš ten objekt mít uložen stálejším způsobem (uvnitř WorldSession/Player třídy) a odpočet zařídit úpravou některé z Update metod. Navíc místo IntervalTimer by bylo vhodnější využití "jednorázového" TimeTrackerSmall. Odpočítávat ve foru čas opravdu nejde, kdyby jsi tam vložil sleep, aby se to opravdu načetlo do deseti sekund tak jediné čeho dosáhneš bude 10 sec lag serveru. A místo tvorby paketu SMSG_NOTIFICATION bych spíše využil WorldSession::SendNotification a budeš mít jistotu, že při aktualizaci klienta bude struktura paketu vždy v pořádku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spichy ten pokus použití IntervalTimeru je opravdu nepoužitelný :P Aby jsi tyto časovače mohl použít musíš ten objekt mít uložen stálejším způsobem (uvnitř WorldSession/Player třídy) a odpočet zařídit úpravou některé z Update metod. Navíc místo

....

 

aha, já jsem používal takhle timer, když sem si upravoval TriniChat.. když použiju příkaz tak mělo vypsat 10 zpráv za sebou... flood, protože to poslalo moc rychle a Q bot mi irc bota vykopnul, tak jsem použil timer timhle způsobem, aby poslal jednu zprávu za 2 sekundy (v cyklu for) a šlo mi to, tak jsem myslel, že pujde i tu :P

 

           for (uint64 i=0; i < result->GetRowCount(); i++)
           {
...
               time_t interval = m_timer.GetInterval();
               time_t current = m_timer.GetCurrent();
               if (current >= interval)
               {
                   Send_IRCA(ChanOrPM(CD)," "+MakeMsg("[%u]%s %s %s \xF \x3\x31\x30\x2", rank, barva, PlName.c_str(), Time.c_str())+" ", true, CD->TYPE);
                   m_timer.SetCurrent((time_t)2000);
               }
               result->NextRow();

           }
...

 

.. ale je fakt, že m_timer.SetInterval(..) jsem měl v konstruktoru třídy a definici m_timer v *.h

Edited by Spichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

toto už funguje i s delayem

diff -r 9ad0aaf0b0bb src/game/Player.h
--- a/src/game/Player.h	Sun Feb 14 06:05:41 2010 -0700
+++ b/src/game/Player.h	Wed Feb 24 01:00:22 2010 +0100
@@ -2469,6 +2470,10 @@
        uint32 m_zoneUpdateTimer;
        uint32 m_areaUpdateId;

+	uint32 m_mimoZonuTimer;
+	bool m_mimoZonu;
+
        uint32 m_deathTimer;
        time_t m_deathExpireTime;
diff -r 9ad0aaf0b0bb src/game/Player.cpp
--- a/src/game/Player.cpp	Sun Feb 14 06:05:41 2010 -0700
+++ b/src/game/Player.cpp	Wed Feb 24 01:02:11 2010 +0100
@@ -501,6 +501,8 @@

    for (int i = 0; i < MAX_POWERS; ++i)
        m_powerFraction[i] = 0;
+
+    m_mimoZonu = false;
}

Player::~Player ()
@@ -1398,7 +1400,20 @@
        else
            m_deathTimer -= p_time;
    }
-
+//---------- only arathi -----------
+    if(m_mimoZonu){
+	if (m_mimoZonuTimer == 0){
+	  if(GetZoneId() != 45){
+	    TeleportTo(0, -1628.0f, -3883.0f, 178.88f, 1.8); 
+            GetSession()->SendNotification("Byl jsi teleportovan ze zakazane zony");
+	  }
+	  m_mimoZonu = false;
+	}else m_mimoZonuTimer -= 1;
+    }
+//---------------------------------
    UpdateEnchantTime(p_time);
    UpdateHomebindTime(p_time);

@@ -6734,6 +6749,17 @@
    if (GetGroup())
        SetGroupUpdateFlag(GROUP_UPDATE_FLAG_ZONE);

+//-------Only arathi--------
+   if (!isGameMaster() && (GetMapId() != 0 || newZone != 45)){
+       GetSession()->SendNotification("Jsi ve spatne zone, jdi zpet, nebo budes teleportovan!");
+       m_mimoZonuTimer = 100;
+       m_mimoZonu = true;
+   }
+//--------------------------
+
    UpdateZoneDependentAuras(newZone);
}

Edited by Spichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×