Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Eessencia

[ScriptDev2] Různé scripty

Recommended Posts

V SD2 si dělám různé scripty, které mě napadnou, takže sem do tohodle topiku budu postovat vše, co bude fungovat a mohlo by se to hodit

- vše je řešeno tou nejjednoduší, za to funkční cestou, postupem času to tu budu doplňovat

 

1. Výměna Arena Pointů za Honory a Honorů za Arena Pointy

 

 

#include "precompiled.h"

bool GossipHello_Changer(Player *player, Creature *_Creature)
{
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 2, "Honory za Arena pointy"    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 2, "Areny pointy za Honory"    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);
player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
return true;
}
void SendDefaultMenu_Changer(Player *player, Creature *_Creature, uint32 action )
{
switch(action)
{
case 1: //ARENA
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 1, "5000 HonorP za 250 ArenaP"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 10);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 1, "10000 HonorP za 500 ArenaP"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 11);
player->ADD_GOSSIP_ITEM( 1, "20000 HonorP za 1000 ArenaP"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 12);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 6, "<- [Zpet do MENU]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;
case 2: //HONOR
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 1, "250 ArenaP za 5000 HonorP"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 20);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 1, "500 ArenaP za 10000 HonorP"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 21);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 1, "1000 ArenaP za 20000 HonorP"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 22);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 6, "<- [Zpet do MENU]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;
//================================ARENAPOINTS===================================
case 10:
if (player->GetHonorPoints() < 5000)
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else 
{
player->ModifyHonorPoints(-5000);
player->ModifyArenaPoints(+250);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 11:
if (player->GetHonorPoints() < 10000)
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else 
{
player->ModifyHonorPoints(-10000);
player->ModifyArenaPoints(+500);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 12:
if (player->GetHonorPoints() < 20000)
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else 
{
player->ModifyHonorPoints(-20000);
player->ModifyArenaPoints(+1000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
//================================ARENAPOINTS===================================
//================================HONORPOINTS===================================
case 20:
if (player->GetArenaPoints() < 250)
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else 
{
player->ModifyArenaPoints(-250);
player->ModifyHonorPoints(+5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 21:
if (player->GetArenaPoints() < 500)
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else 
{
player->ModifyArenaPoints(-500);
player->ModifyHonorPoints(+10000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 22:
if (player->GetArenaPoints() < 1000)
{
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
else 
{
player->ModifyArenaPoints(-1000);
player->ModifyHonorPoints(+20000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
//================================HONORPOINTS===================================
//==================================MAINMENU====================================
case 5000: // <- [Main Menu]
   GossipHello_Changer(player, _Creature);
break;
}
}
bool GossipSelect_Changer(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action)
{
   // Main menu
   if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
   SendDefaultMenu_Changer( player, _Creature, action );
   return true;
}
//==================================MAINMENU====================================
//==================================Script======================================
void AddSC_Changer()
{   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name="Changer";
   newscript->pGossipHello = &GossipHello_Changer;
   newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_Changer;
   newscript->pItemHello = NULL;
   newscript->pGOHello = NULL;
   newscript->pAreaTrigger = NULL;
   newscript->pItemQuestAccept = NULL;
   newscript->pGOQuestAccept = NULL;
   newscript->pGOChooseReward = NULL;
   newscript->RegisterSelf();   }
//==================================Script======================================

 

 

 

2. Heal hráče, pokud se k NPC přiblíží na 25y

 

#include "precompiled.h"

struct MANGOS_DLL_DECL shop_heal_auraAI : public ScriptedAI
{
   shop_heal_auraAI(Creature* c) : ScriptedAI(c) { Reset(); }

   uint32 casovac1;

   void Reset()
   {
       casovac1 = 0;
   }

   void Aggro(Unit *who) { }
   void AttackStart(Unit* who) { }

   void MoveInLineOfSight(Unit *who)
   {
       if (who->GetTypeId() != TYPEID_PLAYER || !m_creature->IsWithinDistInMap(who, 25.0f) || !m_creature->IsWithinLOSInMap(who))
           return;

       Player* player = (Player*)who;

       if(casovac1 == 0)
       {
           player->SetHealth(player->GetMaxHealth());
           casovac1 = 5000;
       }
   }

   void UpdateAI(const uint32 diff)
   {
       if(casovac1 > 0)
       {
           if(casovac1 <= diff)
               casovac1 = 0;
           else
               casovac1 -= diff;
       }
   }
};

CreatureAI* GetAI_shop_heal_aura(Creature *_Creature)
{
   return new shop_heal_auraAI (_Creature);
}

void AddSC_shop_heal_aura()
{
   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "shop_heal_aura";
   newscript->GetAI = &GetAI_shop_heal_aura;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

 

3. Jednoduché mluvící NPC

 

#include "precompiled.h"
#define SAY_INTRO -1009999 // ID textu

struct MANGOS_DLL_DECL npc_marcusjonathanAI : public ScriptedAI
{
npc_marcusjonathanAI(Creature*c) : ScriptedAI(c) {Reset();}

	uint32 Intro_Timer;

	void Reset()
	{
		Intro_Timer = 60000; // Reset odpočtu 60 sekund
	}

	void UpdateAI(const uint32 diff)
	{
		if (Intro_Timer < diff)
			{
				DoScriptText(SAY_INTRO, m_creature);
				Intro_Timer = 60000; // hodnota se vrátí na 60 sec a začne nový odpočet
			}
		else (Intro_Timer -= diff);
	}
};

CreatureAI* GetAI_npc_marcusjonathan(Creature *_Creature)
{
	return new npc_marcusjonathanAI (_Creature);
}

void AddSC_npc_marcusjonathan()
{
Script *newscript;
newscript = new Script;
newscript->Name = "npc_marcusjonathan";
newscript->GetAI = &GetAI_npc_marcusjonathan;
newscript->RegisterSelf();
}

scriptdev database

insert  into `script_texts` values 
(-1009999,'VAS TEXT',NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,0,0,0,1,'npc_marcusjonathan');

 

 

Edited by NecroVisioN
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×