Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Huno

C++ Ressovanie

Recommended Posts

Pokusam sa spravit ressovanie sa na mieste v danych lokaciach.

 

Player.cpp

void Player::RepopAtGraveyard()
{	
GetZoneId();
float poziciaX = GetPositionX();
float poziciaY = GetPositionY();
float poziciaZ = GetPositionZ();
int mapaG = GetMapId();
switch(GetZoneId()){
case 2037:
			if (GetTeam() == ALLIANCE)
			{
			TeleportTo(0, 3499.737305f, -2105.440430f, 131.407608f, 2.456074f);
			ResurrectPlayer(0.5f);
			}
			else if (GetTeam() == HORDE)
			{
			TeleportTo(0, 3431.395264f, -1982.528687f, 131.407211f, 5.576421f);
		        ResurrectPlayer(0.5f);
			}
			break;
case 11: case 33: case 440: TeleportTo(mapaG, poziciaX, poziciaY, poziciaZ, 1.0f); ResurrectPlayer(0.5f); break;
default: break;
                           }
   // note: this can be called also when the player is alive
   // for example from WorldSession::HandleMovementOpcodes
...
...
...
}

 

2037 je lokacia QuelThalasu (script od Smrtokvitek80), to funguje

 

Lokacie 11,33,440 su Gurubashi Arena, Wetlands a Tanaris a tam to uz nejde. Ked dam release spirit tak ma to hodi k Spirit healerovi a hned na mieste ma ozivi (nemusim nanho klikat atd), takze cast

ResurrectPlayer(0.5f) funguje

 

Nema niekto nejaky napad? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ressovanim na miste, to myslis primo ze das Release spirit a pak jen odkliknes a hned te to resne? To by potom melo jit jen smazanim spirit healeru ze hry. Jsou ulozeni v nejake tabulce, ale to at hodi nekdo jiny, nemam pristup k zadne DB momentalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten druhý teleportto smaž, je zbytečný. A jinak si v tom switchi změn breaky na return (ale break nech u default!). Problém je v tom, že ty klidně necháš zbytek té metody RepopAtGraveyard provést a tam tě to přesune na hřbitov.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dik, idem to poskusat :)

 

GetZoneId();
switch(GetZoneId()){
case 2037:
			if (GetTeam() == ALLIANCE)
			{
			TeleportTo(0, 3499.737305f, -2105.440430f, 131.407608f, 2.456074f);
			ResurrectPlayer(0.5f);
			}
			else if (GetTeam() == HORDE)
			{
			TeleportTo(0, 3431.395264f, -1982.528687f, 131.407211f, 5.576421f);
			ResurrectPlayer(0.5f);
			}
			return;
case 11: case 33: case 440:ResurrectPlayer(0.5f); return;
default: break;
}

 

A stale ma to portne prec. hmmmm

Edited by Huno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele a co prohodit Ress a teleport -> nejdriv ressnout a pak odportit to uz by se do toho andelove hrabat nemuseli ne? (S TC sem amater tak sry kdyz to bude blbost :D)

        float poziciaX = GetPositionX();
       float poziciaY = GetPositionY();
       float poziciaZ = GetPositionZ();
       int mapaG = GetMapId();
GetZoneId();
switch(GetZoneId()){
case 2037:
			if (GetTeam() == ALLIANCE)
			{
			TeleportTo(0, 3499.737305f, -2105.440430f, 131.407608f, 2.456074f);
			ResurrectPlayer(0.5f);
			}
			else if (GetTeam() == HORDE)
			{
			TeleportTo(0, 3431.395264f, -1982.528687f, 131.407211f, 5.576421f);
			ResurrectPlayer(0.5f);
			}
			return;
case 11: case 33: case 440:ResurrectPlayer(0.5f);TeleportTo(mapaG, poziciaX, poziciaY, poziciaZ, 1.0f); return;
default: break;
}

 

pripadne pokud te na tom miste instante resne spirit healer tak te to pak odpori na to misto kam melo puvodne? O.o

Edited by Kumiko
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele a co prohodit Ress a teleport -> nejdriv ressnout a pak odportit to uz by se do toho andelove hrabat nemuseli ne? (S TC sem amater tak sry kdyz to bude blbost :D)

 

...

 

pripadne pokud te na tom miste instante resne spirit healer tak te to pak odpori na to misto kam melo puvodne? O.o

 

Skusal som to aj tak a stale ma to portne k tomu Spirit Healerovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skusal som to aj tak a stale ma to portne k tomu Spirit Healerovi.

 

Hm nerobí to náhodou ten teleport?

 

Takýto syntax musí mať "TeleportTo". Pri každej jednej suradnici X,Y,Z,O musí byť "f"

 

TeleportTo(Mapa, Xf, Yf, Zf, Of);

 

Tvoj "TeleportTo" vyzerá takto

 

TeleportTo(mapaG, poziciaX, poziciaY, poziciaZ, 1.0f);

 

Pri vytiahnutí súradnic cez get vytiahne súradnicu napr "1.5554" a vloži ju tam, ale bez toho "f".

 

Možno to je tým, možno hovorím zle neviem :) A možno to práve preto neodportuje tam kde má, keďže ma zlý syntax.

Share this post


Link to post
Share on other sites

float poziciaX = GetPositionX();

f is for float. :-P

 

Dobre povedal som že to nevie, fail no. Aj som si myslel ale tak treba sa občas aj strapniť :ermm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

  GetZoneId();
switch(GetZoneId()){
case 2037:
			if (GetTeam() == ALLIANCE)
			{
			TeleportTo(0, 3499.737305f, -2105.440430f, 131.407608f, 2.456074f);
			ResurrectPlayer(0.5f);
			}
			else if (GetTeam() == HORDE)
			{
			TeleportTo(0, 3431.395264f, -1982.528687f, 131.407211f, 5.576421f);
			ResurrectPlayer(0.5f);
			}
			return;
case 11: case 33: case 440: ResurrectPlayer(0.5f);
return;
default: break;
}

 

takto mi to uz funguje :) dik vsetkym za help. Idem si to este rozvit aby to fungovalo len na nejake casti uzemia na danej zone :)

 

Neviem kde presne bol problem ale musel som spravit najprv make clean a cele nanovo skompilovat aby to fungovalo (len cez make / make install to neslo <_< )

Edited by Huno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×