Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Roleplayer

Scripting

Recommended Posts

Ahoj napsal sem script podle navodu na WS a nevím co dál poradí mi někdo?

#include "General_Marcus_Jonathan.h"
#include "ScriptPCH.h"
#define Thunderclap 8078
#define HolyLight 48782
#define Blizzard 10
#define GeMaJo 466
struct boss_GeMaJo : public BossAI
{
   boss_GeMaJo(Creature* c) : BossAI(c, GeMaJo)
   {}

   //nyní si nadefinujeme timery, vpodstatě jsou to neoznačené čisla (uint32) max 32-bitové
   uint32 t_holylight;
   uint32 t_thunderclap;
uint32 t_blizzard;

   //teď reset, což znamená, že když se dostane do kombatu, tak aby se nejdřív resetovaly všechny věci (aby hned nekastil všechny spely... a rovnou si nadefinujeme, co kdy má kastit ( v milisekundách 1 sekunda = 1000 milisekund)
   void Reset()
   {
   t_holylight = 10000;
   t_thunderclap = 3000;
t_blizzard = 2000;
   }
   // teď můžeme udělat, co udělá naše NPC když se dostane do kombatu ?  nic mě nenapadá 
   void EnterCombat(Unit * target)
   {
   me->MonsterYell("For The Ali!",LANG_UNIVERSAL,NULL);
   }

   // nebo, když někoho zabije co udělá, nic mě nenapadá 
   void KilledUnit(Unit * victim)
   {
   me->MonsterYell("Kdo další chce okusit hňěv aliance ?!",LANG_UNIVERSAL,NULL);
   }

   // nebo, když zmře, nic mě nenapadá 
   void JustDied(Unit * killer)
   {
   me->MonsterYell("Ale né Arthasi dokonč co sem začal!!!",LANG_UNIVERSAL,NULL);
   }

   // a nakonec zprovoznit ty timery, to uiDiff je takovej timer, kterej je napsanej v configách jako MapUpdateInterval
   void UpdateAI(const uint32 uiDiff)
   {
       if (!UpdateVictim())
           return; 
// musíme vytvořit podmínku, že pokud je náš timer menší nebo se rovná uiDiff tak se daná věc provede
       if(t_holylight <= uiDiff)
       {
           DoCast(me, HolyLight, false);
           //to znamená že, DoCast - Casti, "me" je cíl, což znamená nasebe, HolyLight je ID toho spelu a false to je jestli je to triggered
           // a znovu nastavíme odpočítávání timeru
           t_holylight = 10000;
           // a nebo pokud není náš timer mentší nebo se rovná uiDiff tak budeme odpočítávat
       }else
            t_holylight -= uiDiff;

       // a to samé s druhým spelem ( me->getVictim() znamená že to použije na cíl (na co právě utočí))
       if(t_thunderclap <= uiDiff)
       {
           DoCast(me->getVictim(), Thunderclap, false);
           t_thunderclap = 3000;
       }else
           t_thunderclap -= uiDiff;

	// a to samé s druhým spelem ( me->getVictim() znamená že to použije na cíl (na co právě utočí))
       if(t_blizzard <= uiDiff)
       {
           DoCast(me->getVictim(), Blizzard, false);
           t_blizzard = 2000;
       }else
           t_blizzard -= uiDiff;

       // a nakonec aby potom normálně útočil
       DoMeleeAttackIfReady();
   } // tady tou závorkou zavíráme UpdateAI
}; // a tadytou celou strukturu

//nyní zaregistrovat NPC 
CreatureAI* GetAI_boss_GeMaJo(Creature* c)
{
   return new boss_GeMaJo (c);
}
// a registrace scriptu
void AddSC_boss_GeMaJo()
{
   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "boss_GeMaJo"; // to boss_GeMaJo budeme potřebovat do databáze
   newscript->GetAI = &GetAI_boss_GeMaJo;
   newscript->RegisterSelf();
}

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebude to fungovat, tc změnila coding system.

EDIT: spelly asi jo ale určitě nebude mluvit

Edited by raxume

Share this post


Link to post
Share on other sites
/*
* RESCRIPTED FOR "new" TC SCRIPT SYSTEM
* by Wolf Officious (c)2011
*
* ScriptName: boss_gemajo
*/

#include "ScriptPCH.h"

enum Spells
{
   SPELL_HOLYLIGHT   = 48782,
   SPELL_THUNDERCLAP = 8078,
   SPELL_BLIZZARD    = 10
};

class boss_GeMaJo : public CreatureScript
{
public:
   boss_GeMaJo() : CreatureScript("boss_gemajo") {}

   struct boss_GeMaJoAI : public ScriptedAI
   {
       boss_GeMaJoAI(Creature* c) : ScriptedAI(c) {}

       uint32 m_uiHolyLightTimer;
       uint32 m_uiThunderclapTimer;
       uint32 m_uiBlizzardTimer;

       void Reset()
       {
           m_uiHolyLightTimer   = 10000;   // 10 seconds
           m_uiThunderclapTimer = 3000;    //  3 seconds
           m_uiBlizzardTimer    = 2000;    //  2 seconds
       }

       void EnterCombat(Unit * target)
       {
           me->MonsterYell("For the Alliance!", LANG_UNIVERSAL, NULL);
       }

       void KilledUnit(Unit * victim)
       {
           me->MonsterYell("Kdo dalsi chce okusit hnev Alliance?", LANG_UNIVERSAL, NULL);
       }

       void JustDied(Unit * killer)
       {
           me->MonsterYell("Ale ne! Arthasi, dokonej co sem zapocal!", LANG_UNIVERSAL, NULL);
       }

       void UpdateAI(const uint32 uiDiff)
       {
           // Holy Light timer (buff)
           if(m_uiHolyLightTimer <= uiDiff)
           {
               DoCast(me, SPELL_HOLYLIGHT, false);
               m_uiHolyLightTimer = 10000;
           }
           else
               m_uiHolyLightTimer -= uiDiff;

           // Return since we have no target
           if (!UpdateVictim())
               return;

           // Thunderclap timer (attack)
           if(m_uiThunderclapTimer <= uiDiff)
           {
               DoCast(me->getVictim(), SPELL_THUNDERCLAP, false);
               m_uiThunderclapTimer = 3000;
           }
           else
               m_uiThunderclapTimer -= uiDiff;

           // Blizzard timer (attack)
           if(m_uiBlizzardTimer <= uiDiff)
           {
               DoCast(me->getVictim(), SPELL_BLIZZARD, false);
               m_uiBlizzardTimer = 2000;
           }
           else
               m_uiBlizzardTimer -= uiDiff;

           DoMeleeAttackIfReady();
       }
   };

   CreatureAI* GetAI(Creature* c) const
   {
       return new boss_GeMaJoAI(c);
   }
};

void AddSC_boss_GeMaJo()
{
   new boss_GeMaJo();
}

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky moc maš za +1.

EDIT: Tak mužu scriptovat Skyfire taky ne?

EDIT2:

Pokud něco z těch základních šablon na AI nezměnili, tak ano.

dobře vyzkouším to

Edited by Roleplayer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×