Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
pendialek

[php - mysql] Zjištění levelu hráče

Recommended Posts

Uz kdysi jsem tu daval svuj kompletni php script na vypis guild a jejich clenu. Tedka bych ho docela rad doplnil o zobrazeni levelu clenu, ale vubec netusim jak to z dabaze dostat.

patch 2.1.3

 

pls poradte pokud vite

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uz kdysi jsem tu daval svuj kompletni php script na vypis guild a jejich clenu. Tedka bych ho docela rad doplnil o zobrazeni levelu clenu, ale vubec netusim jak to z dabaze dostat.

patch 2.1.3

 

pls poradte pokud vite

 

Dříve to byla 35. položka v character.data, nevím jestli to ještě platí. Musíš otestovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onehdá jsem to na svém serveru sepisoval formou návodu:

 

Řekněme, že potřebujeme vypsat jména všech online hráčů.

 

Zavoláme povel:

SELECT name FROM `character` WHERE online=1

 

Pokud chceme, ale načíst také ke každé postavě např. level, tak to už je problém, protože level není uveden v samostatném sloupci.

Pak nestačí:

SELECT name, level FROM `character` WHERE online=1

 

ale je potřeba provést načtení ze sloupce data, ve kterém je okolo 1400 položek různých významů oddělených mezerou.

 

Ze sloupce data lze údaj vytáhnout pomocí PHP což ukazuje symbolicky příklad:

$Result = $Database->query('SELECT name, data FROM `character` WHERE online=1');
$Row = $Result->fetch_array();
$Data = $Row['data'];
$DataItems = explode(' ', $Data);
$Level = $DataItems[34];

 

Vhodnější způsob je však načíst tyto data s použitím SQL funkce na vybrání jedné položky s určitým indexem. K tomu slouží SQL funkce SUBSTRING_INDEX a příkaz pak vypadá nějak takto:

SELECT SUBSTRING_INDEX(SUBSTRING_INDEX(data," ", 35), " ", -1)*1 as level FROM `character` WHERE online=1

nebo s přetypováním z řetězce na číslo:

SELECT CAST(SUBSTRING_INDEX(SUBSTRING_INDEX(data," ", 35), " ", -1) AS UNSIGNED) as level FROM `character` WHERE online=1

Číslo 35 zde udává index položky v poli, která v sobě nese údaj o levelu.

 

Díky tomu, že je zpracováno vybrání položky už na straně serveru, tak je dále možné použít údaj pro vyhledávání.

Např. vypsat postavy seřazené podle levelu.

SELECT SUBSTRING_INDEX(SUBSTRING_INDEX(data," ", 35), " ", -1)*1 as level FROM `character` WHERE online=1 ORDER BY level

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi je to trapny dotaz a mel jsem se zeptat driv :whistling:

PHP zpusob principiene chapu, ale je me jasne, ze se timto postupem nacita cele pole data a tim zbytecne mnozstvi dat

 

jak pomoci SQL vyberu vice informaci o postave + level??

napr. jmeno, class, race, level

Share this post


Link to post
Share on other sites

jmeno, race, class máš přímo jako sloupečky v `character` tabulce a level zde máš ukázan jak načíst.

SELECT `name`,`class`,`race`,CAST(SUBSTRING_INDEX(SUBSTRING_INDEX(data," ", 35), " ", -1) AS UNSIGNED) as level FROM `character` WHERE online=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha dik moc, nebylo me jasny to kombinovani

 

ale tedka sem lustil jeden stahnutej vypis online hracu a oni tam barbari maji ten php zpusob nacitani celyho sloupce data

Share this post


Link to post
Share on other sites
a porad je. btw. kdybys nevedel tak to je v tabulce character, sloupci data a tam 35th cislo :)

 

Lidi není nebo nemá někdo nějakej seznam kde by bylo popsáno co které číslo (pozice) znamená ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lidi není nebo nemá někdo nějakej seznam kde by bylo popsáno co které číslo (pozice) znamená ?

 

Tyhle údaje najdeš ve zdrojových kódech v souboru src/game/UpdateFields.h. Ale některé položky se tam přepočítávají z počátečních indexů.

 

Nedávno jsem si to přepočítával pro verzi 2.1.3. Při čtení z databáze je však potřeba k těm číslům přičíst jedničku. Pak třeba

UNIT_FIELD_LEVEL je místo 34 přes databázi index 35.

 

Plný seznam je zde:

OBJECT_FIELD_GUID 0

OBJECT_FIELD_TYPE 2

OBJECT_FIELD_ENTRY 3

OBJECT_FIELD_SCALE_X 4

OBJECT_FIELD_PADDING 5

OBJECT_END 6

ITEM_FIELD_OWNER 6

ITEM_FIELD_CONTAINED 8

ITEM_FIELD_CREATOR 10

ITEM_FIELD_GIFTCREATOR 12

ITEM_FIELD_STACK_COUNT 14

ITEM_FIELD_DURATION 15

ITEM_FIELD_SPELL_CHARGES 16

ITEM_FIELD_FLAGS 21

ITEM_FIELD_ENCHANTMENT 22

ITEM_FIELD_PROPERTY_SEED 55

ITEM_FIELD_SUFFIX_FACTOR 55

ITEM_FIELD_RANDOM_PROPERTIES_ID 56

ITEM_FIELD_ITEM_TEXT_ID 57

ITEM_FIELD_DURABILITY 58

ITEM_FIELD_MAXDURABILITY 59

ITEM_END 60

CONTAINER_FIELD_NUM_SLOTS 60

CONTAINER_ALIGN_PAD 61

CONTAINER_FIELD_SLOT_1 62

CONTAINER_END 134

UNIT_FIELD_CHARM 6

UNIT_FIELD_SUMMON 8

UNIT_FIELD_CHARMEDBY 10

UNIT_FIELD_SUMMONEDBY 12

UNIT_FIELD_CREATEDBY 14

UNIT_FIELD_TARGET 16

UNIT_FIELD_PERSUADED 18

UNIT_FIELD_CHANNEL_OBJECT 20

UNIT_FIELD_HEALTH 22

UNIT_FIELD_POWER1 23

UNIT_FIELD_POWER2 24

UNIT_FIELD_POWER3 25

UNIT_FIELD_POWER4 26

UNIT_FIELD_POWER5 27

UNIT_FIELD_MAXHEALTH 28

UNIT_FIELD_MAXPOWER1 29

UNIT_FIELD_MAXPOWER2 30

UNIT_FIELD_MAXPOWER3 31

UNIT_FIELD_MAXPOWER4 32

UNIT_FIELD_MAXPOWER5 33

UNIT_FIELD_LEVEL 34

UNIT_FIELD_FACTIONTEMPLATE 35

UNIT_FIELD_BYTES_0 36

UNIT_VIRTUAL_ITEM_SLOT_DISPLAY 37

UNIT_VIRTUAL_ITEM_INFO 40

UNIT_FIELD_FLAGS 46

UNIT_FIELD_FLAGS_2 47

UNIT_FIELD_AURA 48

UNIT_FIELD_AURAFLAGS 104

UNIT_FIELD_AURALEVELS 111

UNIT_FIELD_AURAAPPLICATIONS 125

UNIT_FIELD_AURASTATE 139

UNIT_FIELD_BASEATTACKTIME 140

UNIT_FIELD_OFFHANDATTACKTIME 141

UNIT_FIELD_RANGEDATTACKTIME 142

UNIT_FIELD_BOUNDINGRADIUS 143

UNIT_FIELD_COMBATREACH 144

UNIT_FIELD_DISPLAYID 145

UNIT_FIELD_NATIVEDISPLAYID 146

UNIT_FIELD_MOUNTDISPLAYID 147

UNIT_FIELD_MINDAMAGE 148

UNIT_FIELD_MAXDAMAGE 149

UNIT_FIELD_MINOFFHANDDAMAGE 150

UNIT_FIELD_MAXOFFHANDDAMAGE 151

UNIT_FIELD_BYTES_1 152

UNIT_FIELD_PETNUMBER 153

UNIT_FIELD_PET_NAME_TIMESTAMP 154

UNIT_FIELD_PETEXPERIENCE 155

UNIT_FIELD_PETNEXTLEVELEXP 156

UNIT_DYNAMIC_FLAGS 157

UNIT_CHANNEL_SPELL 158

UNIT_MOD_CAST_SPEED 159

UNIT_CREATED_BY_SPELL 160

UNIT_NPC_FLAGS 161

UNIT_NPC_EMOTESTATE 162

UNIT_TRAINING_POINTS 163

UNIT_FIELD_STAT0 164

UNIT_FIELD_STAT1 165

UNIT_FIELD_STAT2 166

UNIT_FIELD_STAT3 167

UNIT_FIELD_STAT4 168

UNIT_FIELD_POSSTAT0 169

UNIT_FIELD_POSSTAT1 170

UNIT_FIELD_POSSTAT2 171

UNIT_FIELD_POSSTAT3 172

UNIT_FIELD_POSSTAT4 173

UNIT_FIELD_NEGSTAT0 174

UNIT_FIELD_NEGSTAT1 175

UNIT_FIELD_NEGSTAT2 176

UNIT_FIELD_NEGSTAT3 177

UNIT_FIELD_NEGSTAT4 178

UNIT_FIELD_RESISTANCES 179

UNIT_FIELD_RESISTANCEBUFFMODSPOSITIVE 186

UNIT_FIELD_RESISTANCEBUFFMODSNEGATIVE 193

UNIT_FIELD_BASE_MANA 200

UNIT_FIELD_BASE_HEALTH 201

UNIT_FIELD_BYTES_2 202

UNIT_FIELD_ATTACK_POWER 203

UNIT_FIELD_ATTACK_POWER_MODS 204

UNIT_FIELD_ATTACK_POWER_MULTIPLIER 205

UNIT_FIELD_RANGED_ATTACK_POWER 206

UNIT_FIELD_RANGED_ATTACK_POWER_MODS 207

UNIT_FIELD_RANGED_ATTACK_POWER_MULTIPLIER 208

UNIT_FIELD_MINRANGEDDAMAGE 209

UNIT_FIELD_MAXRANGEDDAMAGE 210

UNIT_FIELD_POWER_COST_MODIFIER 211

UNIT_FIELD_POWER_COST_MULTIPLIER 218

UNIT_FIELD_PADDING 225

UNIT_END 226

PLAYER_DUEL_ARBITER 226

PLAYER_FLAGS 228

PLAYER_GUILDID 229

PLAYER_GUILDRANK 230

PLAYER_BYTES 231

PLAYER_BYTES_2 232

PLAYER_BYTES_3 233

PLAYER_DUEL_TEAM 234

PLAYER_GUILD_TIMESTAMP 235

PLAYER_QUEST_LOG_1_1 236

PLAYER_QUEST_LOG_1_2 237

PLAYER_QUEST_LOG_2_1 239

PLAYER_QUEST_LOG_2_2 240

PLAYER_QUEST_LOG_3_1 242

PLAYER_QUEST_LOG_3_2 243

PLAYER_QUEST_LOG_4_1 245

PLAYER_QUEST_LOG_4_2 246

PLAYER_QUEST_LOG_5_1 248

PLAYER_QUEST_LOG_5_2 249

PLAYER_QUEST_LOG_6_1 251

PLAYER_QUEST_LOG_6_2 252

PLAYER_QUEST_LOG_7_1 254

PLAYER_QUEST_LOG_7_2 255

PLAYER_QUEST_LOG_8_1 257

PLAYER_QUEST_LOG_8_2 258

PLAYER_QUEST_LOG_9_1 260

PLAYER_QUEST_LOG_9_2 261

PLAYER_QUEST_LOG_10_1 263

PLAYER_QUEST_LOG_10_2 264

PLAYER_QUEST_LOG_11_1 266

PLAYER_QUEST_LOG_11_2 267

PLAYER_QUEST_LOG_12_1 269

PLAYER_QUEST_LOG_12_2 270

PLAYER_QUEST_LOG_13_1 272

PLAYER_QUEST_LOG_13_2 273

PLAYER_QUEST_LOG_14_1 275

PLAYER_QUEST_LOG_14_2 276

PLAYER_QUEST_LOG_15_1 278

PLAYER_QUEST_LOG_15_2 279

PLAYER_QUEST_LOG_16_1 281

PLAYER_QUEST_LOG_16_2 282

PLAYER_QUEST_LOG_17_1 284

PLAYER_QUEST_LOG_17_2 285

PLAYER_QUEST_LOG_18_1 287

PLAYER_QUEST_LOG_18_2 288

PLAYER_QUEST_LOG_19_1 290

PLAYER_QUEST_LOG_19_2 291

PLAYER_QUEST_LOG_20_1 293

PLAYER_QUEST_LOG_20_2 294

PLAYER_QUEST_LOG_21_1 296

PLAYER_QUEST_LOG_21_2 297

PLAYER_QUEST_LOG_22_1 299

PLAYER_QUEST_LOG_22_2 300

PLAYER_QUEST_LOG_23_1 302

PLAYER_QUEST_LOG_23_2 303

PLAYER_QUEST_LOG_24_1 305

PLAYER_QUEST_LOG_24_2 306

PLAYER_QUEST_LOG_25_1 308

PLAYER_QUEST_LOG_25_2 309

PLAYER_VISIBLE_ITEM_1_CREATOR 311

PLAYER_VISIBLE_ITEM_1_0 313

PLAYER_VISIBLE_ITEM_1_PROPERTIES 325

PLAYER_VISIBLE_ITEM_1_PAD 326

PLAYER_VISIBLE_ITEM_2_CREATOR 327

PLAYER_VISIBLE_ITEM_2_0 329

PLAYER_VISIBLE_ITEM_2_PROPERTIES 341

PLAYER_VISIBLE_ITEM_2_PAD 342

PLAYER_VISIBLE_ITEM_3_CREATOR 343

PLAYER_VISIBLE_ITEM_3_0 345

PLAYER_VISIBLE_ITEM_3_PROPERTIES 357

PLAYER_VISIBLE_ITEM_3_PAD 358

PLAYER_VISIBLE_ITEM_4_CREATOR 359

PLAYER_VISIBLE_ITEM_4_0 361

PLAYER_VISIBLE_ITEM_4_PROPERTIES 373

PLAYER_VISIBLE_ITEM_4_PAD 374

PLAYER_VISIBLE_ITEM_5_CREATOR 375

PLAYER_VISIBLE_ITEM_5_0 377

PLAYER_VISIBLE_ITEM_5_PROPERTIES 389

PLAYER_VISIBLE_ITEM_5_PAD 390

PLAYER_VISIBLE_ITEM_6_CREATOR 391

PLAYER_VISIBLE_ITEM_6_0 393

PLAYER_VISIBLE_ITEM_6_PROPERTIES 405

PLAYER_VISIBLE_ITEM_6_PAD 406

PLAYER_VISIBLE_ITEM_7_CREATOR 407

PLAYER_VISIBLE_ITEM_7_0 409

PLAYER_VISIBLE_ITEM_7_PROPERTIES 421

PLAYER_VISIBLE_ITEM_7_PAD 422

PLAYER_VISIBLE_ITEM_8_CREATOR 423

PLAYER_VISIBLE_ITEM_8_0 425

PLAYER_VISIBLE_ITEM_8_PROPERTIES 437

PLAYER_VISIBLE_ITEM_8_PAD 438

PLAYER_VISIBLE_ITEM_9_CREATOR 439

PLAYER_VISIBLE_ITEM_9_0 441

PLAYER_VISIBLE_ITEM_9_PROPERTIES 453

PLAYER_VISIBLE_ITEM_9_PAD 454

PLAYER_VISIBLE_ITEM_10_CREATOR 455

PLAYER_VISIBLE_ITEM_10_0 457

PLAYER_VISIBLE_ITEM_10_PROPERTIES 469

PLAYER_VISIBLE_ITEM_10_PAD 470

PLAYER_VISIBLE_ITEM_11_CREATOR 471

PLAYER_VISIBLE_ITEM_11_0 473

PLAYER_VISIBLE_ITEM_11_PROPERTIES 485

PLAYER_VISIBLE_ITEM_11_PAD 486

PLAYER_VISIBLE_ITEM_12_CREATOR 487

PLAYER_VISIBLE_ITEM_12_0 489

PLAYER_VISIBLE_ITEM_12_PROPERTIES 501

PLAYER_VISIBLE_ITEM_12_PAD 502

PLAYER_VISIBLE_ITEM_13_CREATOR 503

PLAYER_VISIBLE_ITEM_13_0 505

PLAYER_VISIBLE_ITEM_13_PROPERTIES 517

PLAYER_VISIBLE_ITEM_13_PAD 518

PLAYER_VISIBLE_ITEM_14_CREATOR 519

PLAYER_VISIBLE_ITEM_14_0 521

PLAYER_VISIBLE_ITEM_14_PROPERTIES 533

PLAYER_VISIBLE_ITEM_14_PAD 534

PLAYER_VISIBLE_ITEM_15_CREATOR 535

PLAYER_VISIBLE_ITEM_15_0 537

PLAYER_VISIBLE_ITEM_15_PROPERTIES 549

PLAYER_VISIBLE_ITEM_15_PAD 550

PLAYER_VISIBLE_ITEM_16_CREATOR 551

PLAYER_VISIBLE_ITEM_16_0 553

PLAYER_VISIBLE_ITEM_16_PROPERTIES 565

PLAYER_VISIBLE_ITEM_16_PAD 566

PLAYER_VISIBLE_ITEM_17_CREATOR 567

PLAYER_VISIBLE_ITEM_17_0 569

PLAYER_VISIBLE_ITEM_17_PROPERTIES 581

PLAYER_VISIBLE_ITEM_17_PAD 582

PLAYER_VISIBLE_ITEM_18_CREATOR 583

PLAYER_VISIBLE_ITEM_18_0 585

PLAYER_VISIBLE_ITEM_18_PROPERTIES 597

PLAYER_VISIBLE_ITEM_18_PAD 598

PLAYER_VISIBLE_ITEM_19_CREATOR 599

PLAYER_VISIBLE_ITEM_19_0 601

PLAYER_VISIBLE_ITEM_19_PROPERTIES 613

PLAYER_VISIBLE_ITEM_19_PAD 614

PLAYER_CHOSEN_TITLE 615

PLAYER_FIELD_INV_SLOT_HEAD 616

PLAYER_FIELD_PACK_SLOT_1 662

PLAYER_FIELD_BANK_SLOT_1 694

PLAYER_FIELD_BANKBAG_SLOT_1 750

PLAYER_FIELD_VENDORBUYBACK_SLOT_1 764

PLAYER_FIELD_KEYRING_SLOT_1 788

PLAYER_FARSIGHT 852

PLAYER__FIELD_KNOWN_TITLES 854

PLAYER_XP 856

PLAYER_NEXT_LEVEL_XP 857

PLAYER_SKILL_INFO_1_1 858

PLAYER_CHARACTER_POINTS1 1242

PLAYER_CHARACTER_POINTS2 1243

PLAYER_TRACK_CREATURES 1244

PLAYER_TRACK_RESOURCES 1245

PLAYER_BLOCK_PERCENTAGE 1246

PLAYER_DODGE_PERCENTAGE 1247

PLAYER_PARRY_PERCENTAGE 1248

PLAYER_CRIT_PERCENTAGE 1249

PLAYER_RANGED_CRIT_PERCENTAGE 1250

PLAYER_OFFHAND_CRIT_PERCENTAGE 1251

PLAYER_SPELL_CRIT_PERCENTAGE1 1252

PLAYER_HOLY_SPELL_CRIT_PERCENTAGE 1253

PLAYER_FIRE_SPELL_CRIT_PERCENTAGE 1254

PLAYER_NATURE_SPELL_CRIT_PERCENTAGE 1255

PLAYER_FROST_SPELL_CRIT_PERCENTAGE 1256

PLAYER_SHADOW_SPELL_CRIT_PERCENTAGE 1257

PLAYER_ARCANE_SPELL_CRIT_PERCENTAGE 1258

PLAYER_EXPLORED_ZONES_1 1259

PLAYER_REST_STATE_EXPERIENCE 1323

PLAYER_FIELD_COINAGE 1324

PLAYER_FIELD_MOD_DAMAGE_DONE_POS 1325

PLAYER_FIELD_MOD_DAMAGE_DONE_NEG 1332

PLAYER_FIELD_MOD_DAMAGE_DONE_PCT 1339

PLAYER_FIELD_MOD_HEALING_DONE_POS 1346

PLAYER_FIELD_MOD_TARGET_RESISTANCE 1347

PLAYER_FIELD_BYTES 1348

PLAYER_AMMO_ID 1349

PLAYER_SELF_RES_SPELL 1350

PLAYER_FIELD_PVP_MEDALS 1351

PLAYER_FIELD_BUYBACK_PRICE_1 1352

PLAYER_FIELD_BUYBACK_TIMESTAMP_1 1364

PLAYER_FIELD_KILLS 1376

PLAYER_FIELD_TODAY_CONTRIBUTION 1377

PLAYER_FIELD_YESTERDAY_CONTRIBUTION 1378

PLAYER_FIELD_LIFETIME_HONORBALE_KILLS 1379

PLAYER_FIELD_BYTES2 1380

PLAYER_FIELD_WATCHED_FACTION_INDEX 1381

PLAYER_FIELD_COMBAT_RATING_1 1382

PLAYER_FIELD_ALL_WEAPONS_SKILL_RATING 1382

PLAYER_FIELD_DEFENCE_RATING 1383

PLAYER_FIELD_DODGE_RATING 1384

PLAYER_FIELD_PARRY_RATING 1385

PLAYER_FIELD_BLOCK_RATING 1386

PLAYER_FIELD_MELEE_HIT_RATING 1387

PLAYER_FIELD_RANGED_HIT_RATING 1388

PLAYER_FIELD_SPELL_HIT_RATING 1389

PLAYER_FIELD_MELEE_CRIT_RATING 1390

PLAYER_FIELD_RANGED_CRIT_RATING 1391

PLAYER_FIELD_SPELL_CRIT_RATING 1392

PLAYER_FIELD_HIT_RATING 1393

PLAYER_FIELD_CRIT_RATING 1394

PLAYER_FIELD_UNK3_RATING 1395

PLAYER_FIELD_UNK4_RATING 1396

PLAYER_FIELD_UNK5_RATING 1397

PLAYER_FIELD_RESILIENCE_RATING 1398

PLAYER_FIELD_MELEE_HASTE_RATING 1399

PLAYER_FIELD_RANGED_HASTE_RATING 1401

PLAYER_FIELD_SPELL_HASTE_RATING 1402

PLAYER_FIELD_MELEE_WEAPON_SKILL_RATING 1403

PLAYER_FIELD_OFFHAND_WEAPON_SKILL_RATING 1404

PLAYER_FIELD_RANGED_WEAPON_SKILL_RATING 1405

PLAYER_FIELD_ARENA_TEAM_INFO_1_1 1405

PLAYER_FIELD_ARENA_TEAM_ID_2v2 1405

PLAYER_FIELD_ARENA_TEAM_ID_3v3 1410

PLAYER_FIELD_ARENA_TEAM_ID_5v5 1415

PLAYER_FIELD_HONOR_CURRENCY 1420

PLAYER_FIELD_ARENA_CURRENCY 1421

PLAYER_FIELD_MOD_MANA_REGEN 1422

PLAYER_FIELD_MOD_MANA_REGEN_INTERRUPT 1423

PLAYER_FIELD_MAX_LEVEL 1424

PLAYER_FIELD_DAILY_QUESTS_1 1425

PLAYER_FIELD_PADDING 1435

PLAYER_END 1436

OBJECT_FIELD_CREATED_BY 6

GAMEOBJECT_DISPLAYID 8

GAMEOBJECT_FLAGS 9

GAMEOBJECT_ROTATION 10

GAMEOBJECT_STATE 14

GAMEOBJECT_POS_X 15

GAMEOBJECT_POS_Y 16

GAMEOBJECT_POS_Z 17

GAMEOBJECT_FACING 18

GAMEOBJECT_DYN_FLAGS 19

GAMEOBJECT_FACTION 20

GAMEOBJECT_TYPE_ID 21

GAMEOBJECT_LEVEL 22

GAMEOBJECT_ARTKIT 23

GAMEOBJECT_ANIMPROGRESS 24

GAMEOBJECT_PADDING 25

GAMEOBJECT_END 26

DYNAMICOBJECT_CASTER 6

DYNAMICOBJECT_BYTES 8

DYNAMICOBJECT_SPELLID 9

DYNAMICOBJECT_RADIUS 10

DYNAMICOBJECT_POS_X 11

DYNAMICOBJECT_POS_Y 12

DYNAMICOBJECT_POS_Z 13

DYNAMICOBJECT_FACING 14

DYNAMICOBJECT_PAD 15

DYNAMICOBJECT_END 16

CORPSE_FIELD_OWNER 6

CORPSE_FIELD_FACING 8

CORPSE_FIELD_POS_X 9

CORPSE_FIELD_POS_Y 10

CORPSE_FIELD_POS_Z 11

CORPSE_FIELD_DISPLAY_ID 12

CORPSE_FIELD_ITEM 13

CORPSE_FIELD_BYTES_1 32

CORPSE_FIELD_BYTES_2 33

CORPSE_FIELD_GUILD 34

CORPSE_FIELD_FLAGS 35

CORPSE_FIELD_DYNAMIC_FLAGS 36

CORPSE_FIELD_PAD 37

CORPSE_END 38

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mel bych mensi dotaz, mam jinou strukturu dat a vim ktery cislo je honor, ale nechce se mi to pocitat, protoze bych mohl taky pocitat do 2500+ :teehee: . Nevite nekdo, jak zjistit, na ktere pozici je cislo "987654" ?

characters "data"

47 0 25 0 1065353216 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 100664839 10269 470 0 0 100 0 0 1300 10269 470 1000 0 100 0 3812 1300 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 255 35 0 0 0 8 0 0 1156454498 1156454498 1156454498 1053240066 1069547520 1563 1563 0 1130196407 1130261943 0 0 60928 0 0 0 0 0 0 1065353216 0 0 0 399 179 321 50 75 1125122048 1108869120 1120403456 0 0 0 0 0 0 0 4170 300 255 255 255 255 255 0 0 1132396544 1132396544 1132396544 1132396544 1132396544 0 0 0 0 0 0 0 0 7239 256 1543 0 0 169 0 0 1103701138 1104225426 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 8 0 0 100732162 33554437 0 0 0 12619 0 0 0 12778 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34652 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34657 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34655 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34650 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34651 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34656 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34648 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34653 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34649 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34658 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 38147 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 34659 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1524 1073741824 1512 1073741824 1520 1073741824 0 0 1528 1073741824 1526 1073741824 1518 1073741824 1532 1073741824 1522 1073741824 1530 1073741824 1510 1073741824 1514 1073741824 0 0 0 0 1516 1073741824 0 0 0 0 0 0 0 0 1535 1073741824 1537 1073741824 1539 1073741824 1541 1073741824 1508 1073741824 2414 1073741824 13995 1073741824 2475 1073741824 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 772 65537 0 770 65537 0 771 65537 0 415 65537 0 414 65537 0 413 65537 0 313 19661100 0 293 65537 0 98 19661100 0 95 83558611 0 162 83558511 0 55 83558411 0 129 19660801 0 172 83558401 0 44 83558401 0 43 83558401 0 136 83558401 0 762 9830550 0 118 83558401 0 760 65537 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 508 10 0 0 0 0 0 21 21 0 0 0 0 1084681910 1084681910 1084681910 1084681910 1084681910 1084681910 18 0 533856256 2097152 50331653 3766484992 5275656 524288 1835008 41943424 14516228 268435456 536870912 2147483648 0 557842432 0 0 128 262160 4096 16777216 525312 8 1556508 1610612736 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 134217728 80 0 0 0 0 0 0 0 0 536870912 0 0 0 16384 131072 0 0 0 0 32 0 0 0 0 0 0 1 0 268502016 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 16777216 0 0 0 0 0 0 0 0 33554432 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7921000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1065688760 1067869798 1067869798 1067869798 1067869798 1067869798 1067869798 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 987654 0 0 0 4294967295 0 0 0 0 0 13 13 13 43 43 43 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 987654 0 80 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 21 22 23 24 25 26 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 63

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar , pokud umis trochu php nabizi se reseni :

$data = "";
$arr = explode (" ",$data);
print_r($arr);

Ty tvoje data vlozis tak jak jsou do prom. $data a nechas vypsat , print_r ti vypise indexy v array (pozor prvni polozka ma index 0 , ne 1 jak to pocitaj lidi). Pro urychleni si to pak v prohlizeci najdi pres ctrl+f.

 

Jinak to tvoje cislo je na indexech : 1600 a 1648

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×