Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Zachy

[LUA] Sunwell Plateu - Blizzlike script's

Recommended Posts

Předem, než začnu něco psát, tu máte návod, jak na LUA scripty

Najdete tu tyto scripty :

*Brutallus.lua

*EredarTwins.lua

*Felmyst.lua

 

 

Brutallus.lua

function Enrage(pUnit, Event)
pUnit:CastSpell(26662) --Berserk is the spell used by him.
end

function Stomp(pUnit, Event) --Nvm.
stomptarget=pUnit:GetMainTank();
pUnit:FullCastSpellOnTarget(45185, stomptarget)
stomptarget:RemoveAura(46394) --Removes the burn debuff.    
end

function Burn(pUnit, Event)
pUnit:CastSpellOnTarget(46394, pUnit:GetRandomPlayer(0))    
end

--function Meteor_Slash(pUnit, Event)
--pUnit:FullCastSpell(45150) --Commented out until someone tests to see if it splits the damage.
--end

function Combat_Talk(pUnit, Event)
Choice=math.random(1, 3)
if Choice==1 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Bring the fight to me!")
end    
if Choice==2 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Another day, another glorious battle!")
end
if Choice==3 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I live for this!")
end    
end

function Brut_OnCombat(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Ahh! More lambs to the slaughter!")
pUnit:RegisterEvent("Combat_Talk", 30000, 0)
--pUnit:RegisterEvent("Meteor_Slash", 60000, 0) --Commented out until someone tests to see if it splits the damage.
pUnit:RegisterEvent("Burn", 70000, 0)
pUnit:RegisterEvent("Stomp", 45000, 0) --Adjusted the timer to make a bit more sense.
pUnit:RegisterEvent("Enrage", 360000, 1)
end

function Brut_OnLeaveCombat(pUnit, Event)
pUnit:RemoveEvents()    
end

function Brut_OnKilledTarget (pUnit, Event)
Choice=math.random(1, 3)
if Choice==1 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Perish, insect!")    
elseif Choice==2 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "You are meat!")
elseif Choice==3 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Too easy!")    
end
end

function Brut_OnDied(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Gah! Well done... Now... this gets... interesting... ")
pUnit:RemoveEvents()    
end

RegisterUnitEvent(24882, 1, "Brut_OnCombat")
RegisterUnitEvent(24882, 2, "Brut_OnLeaveCombat")
RegisterUnitEvent(24882, 3, "Brut_OnKilledTarget")
RegisterUnitEvent(24882, 4, "Brut_OnDied")

 

EredarTwins.lua

function Shadow_Fury(pUnit, Event)
pUnit:CastSpell(45270)    
end

function Confounding_Blow(pUnit, Event)
pUnit:CastSpellOnTarget(45256, pUnitGetRandomTarget(0))    
end

function Shadow_Nova(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Shadow to the aid of fire!") 
pUnit:FullCastSpell(45329)    
end

function Dark_Strike(pUnit, Event)
pUnit:CastSpellOnTarget(45271, pUnit:GetRandomTarget(0))    
end

function Shadow_Blades(pUnit, Event)
pUnit:CastSpellOnTarget(45248, pUnit:GetMainTank())
pUnit:RegisterEvent(Dark_Strike,1000,1)
end

function Dark_Touched(pUnit, Event)
pUnit:CastSpellOnTarget(45347, pUnit:GetRandomTarget(0))    
end

function Lady_OnCombat(pUnit, Event)
pUnit:RegisterEvent("Confounding_Blow",30000,0)
pUnit:RegisterEvent("Shadow_Nova",35000,0)
pUnit:RegisterEvent("Shadow_Blades",15000,0)
pUnit:RegisterEvent("Dark_Touched",25000,0)
end

function Lady_OnLeaveCombat(pUnit, Event)
pUnit:RemoveEvents()    
end

function Lady_OnKilledTarget(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Shadows, engulf!")    
end

function Lady_OnDied(pUnit, Event)
pUnit:RemoveEvents()    
end

--Grand Warlock Alythess

function Flame_Sear(pUnit, Event)
pUnit:CastSpellOnTarget(46771, pUnit:GetRandomTarget(0))
pUnit:CastSpellOnTarget(46771, pUnit:GetRandomTarget(0))
pUnit:CastSpellOnTarget(46771, pUnit:GetRandomTarget(0))
end

function Conflagration(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Fire to the aid of shadow!")
pUnit:FullCastSpellOnTarget(45342, pUnit:GetMainTank())    
end

function Flame_Touched(pUnit, Event)
pUnit:CastSpellOnTarget(45348, pUnit:GetRandomTarget(0))    
end

function Pyrogenics(pUnit, Event)
pUnit:CastSpell(45230)    
end

function Warlock_OnCombat(pUnit, Event)
pUnit:RegisterEvent("Flame_Touched",15000,0)
pUnit:RegisterEvent("Pyrogenics",1000,1)
pUnit:RegisterEvent("Flame_Sear",20000,0)
pUnit:RegisterEvent("Conflagration",20000,0)
end

function Warlock_OnLeaveCombat(pUnit, Event)
pUnit:RemoveEvents()    
end

function Warlock_OnKilledTarget(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Fire, consume!")    
end

function Warlock_OnDied(pUnit, Event)
pUnit:RemoveEvents()    
end


RegisterUnitEvent(25165, 1, "Lady_OnCombat")
RegisterUnitEvent(25165, 2, "Lady_OnLeaveCombat")
RegisterUnitEvent(25165, 3, "Lady_OnKilledTarget")
RegisterUnitEvent(25165, 4, "Lady_OnDied")
RegisterUnitEvent(25166, 1, "Warlock_OnCombat")
RegisterUnitEvent(25166, 2, "Warlock_OnleaveCombat")
RegisterUnitEvent(25166, 3, "Warlock_OnKilledTarget")
RegisterUnitEvent(25166, 4, "Warlock_OnDied")

 

Felmyst.lua

function Fel_Cleave(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I am stronger than ever before!")
pUnit:CastSpellOnTarget(31345, pUnit:GetMainTank())
end

function Fel_Corrosion(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I am stronger than ever before!")
pUnit:FullCastSpellOnTarget(45866, pUnit:GetMainTank())
end

function Fel_NoxiousFumes(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I am stronger than ever before!")
pUnit:FullCastSpell(45738)
end

function Fel_GasNova(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I am stronger than ever before!")
pUnit:FullCastSpell(45855)
end

function Fel_Encapsulate(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I am stronger than ever before!")
pUnit:CastSpellOnTarget(45665, pUnit:GetRandomTarget(0))
end

function Fel_OnCombat(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Glory to Kil'jaeden! Death to all who oppose!")
pUnit:RegisterEvent("Fel_Cleave",20000,0)
pUnit:RegisterEvent("Fel_Corrosion",36000,0)
pUnit:RegisterEvent("Fel_NoxiousFumes",27000,0)
pUnit:RegisterEvent("Fel_GasNova",30000,0)
pUnit:RegisterEvent("Fel_Encapsulate",45000,0)
--pUnit:RegisterEvent("Phaze2",75000,1)
end

function Fel_OnLeaveCombat(pUnit, Event)
pUnit:RemoveEvents()
end

function Fel_OnKilledTarget(pUnit, Event)
Choice=math.random(1,2)
if Choice==1 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I kill for the master!")
elseif Choice==2 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "The end has come!")
end
end

function Fel_OnDied(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Kil'jaeden... will... prevail...")
pUnit:RemoveEvents()
end


--Phaze2 (about 75seconds) SHIT and i know its not strung together

function Phaze2(pUnit, Event)
--pUnit:Emote(?????)
end


function Fel_DemonicVapor(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I am stronger than ever before!")
pUnit:CastSpell(45402)
pUnit:SpawnCreature(30170, x-1, y, z, o, 14, o)
pUnit:SpawnCreature(30170, x+1, y, z, o, 14, o)
pUnit:SpawnCreature(30170, x, y-1, z, o, 14, o)
pUnit:SpawnCreature(30170, x, y+1, z, o, 14, o)
pUnit:SpawnCreature(30170, x-3, y, z, o, 14, o)
pUnit:SpawnCreature(30170, x+3, y, z, o, 14, o)
x = pUnit:GetX()
y = pUnit:GetY()
z = pUnit:GetZ()
o = pUnit:GetO()
end

function Fel_GreenVapor(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I am stronger than ever before!")
--pUnit:CastSpell(?????)
end

RegisterUnitEvent(25038, 1, "Fel_OnCombat")
RegisterUnitEvent(25038, 2, "Fel_OnLeaveCombat")
RegisterUnitEvent(25038, 3, "Fel_OnKilledTarget")
RegisterUnitEvent(25038, 4, "Fel_OnDied")



--First Boss forgot the name
--You want it more blizz like do it urself

--Phaze1
function Kel_SpectralExhaustion(pUnit, Event)
pUnit:CastSpell(44867)    
end

function Kel_SpectralRealm(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I will purge you!")
pUnit:CastSpellOnTarget(46021, pUnit:GetRandomPlayer(0))
pUnit:RegisterEvent("Kel_SpectralExhaustion",60000,1)
end

function Kel_SpectralBlast(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Your pain has only begun!")
pUnit:CastSpellOnTarget(44866, pUnit:GetMainTank())
pUnit:RegisterEvent("Kel_SpectralRealm",1000,1)
end

function Kel_WildMagic(pUnit, Event)
Choice=math.random(1,6)
if Choice==1 then
pUnit:CastSpell(44978)
elseif Choice==2 then
pUnit:CastSpell(45001)
elseif Choice==3 then
pUnit:CastSpell(45002)
elseif Choice==4 then
pUnit:CastSpell(45004)
elseif Choice==5 then
pUnit:CastSpell(45006)
elseif Choice==6 then
pUnit:castSpell(45010)    
end
end

function Kel_FrostBreath(pUnit)
pUnit:FullCastSpell(44799)    
end

function Kel_ArcaneBuffet(pUnit, Event)
pUnit:CastSpell(45018)
end

function Kel_OnCombat(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "No longer will I be a slave to Malygos! Challenge me and you will be destroyed!")
pUnit:RegisterEvent("Kel_ArcaneBuffet",5000,0)
pUnit:RegisterEvent("Kel_FrostBreath",35000,0)
pUnit:RegisterEvent("Kel_WildMagic",20000,0)
pUnit:RegisterEvent("Kel_SpectralBlast",30000,0)
pUnit:RegisterEvent("Kel_SpectralExhaustion",replaceme,0)
end

function Kel_OnLeaveCombat(pUnit, Event)
pUnit:RemoveEvents()    
end

function Kel_OnKilledTarget(pUnit, Event)
Choice=math.random(1,2)
if Choice==1 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "In the name of Kil'jaeden!")
elseif Choice==2 then
pUnit:SencChatMessage(12, 0, "You were warned!")
end    
end

function Kel_OnDied(pUnit, Event)
pUnit:RemoveEvents()    
end

--Phaze2
function Sath_Curse(pUnit, Event)
if Choice==1 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Your misery is my delight!")
elseif Choice==2 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, " will watch you bleed!")
end
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "real message goes here")
pUnit:CastSpellOnTarget(45034, pUnit:GetRandomPlayer(0))    
end

function Sath_ShadowBoltVolley(pUnit, Event)
Choice=math.random(1,2)
if Choice == 1 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Your misery is my delight!")
elseif Choice == 2 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, " will watch you bleed!")
end
pUnit:CastSpellOnTarget(38840, pUnit:GetRandomPlayer(0))
end

function Sath_CorruptingStrike(pUnit, Event)
if Choice == 1 and then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Your misery is my delight!")
elseif Choice == 2 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, " will watch you bleed!")
end
pUnit:CastSpellOnTarget(45029, pUnit:GetRandomPlayer(0))    
end

function Sath_OnCombat(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Gyahaha... There will be no reprieve. My work here is nearly finished.")
pUnit:RegisterEvent("Sath_Curse",35000,0)
pUnit:RegisterEvent("ShadowBoltVolley",10000,0)
pUnit:RegisterEvent("Sath_CorruptingStrike",25000,0)
end

function Sath_OnLeaveCombat(pUnit, Event)
pUnit:RemoveEvents()    
end

function Sath_OnKilledTarget(pUnit, Event)
Choice=math.random
if Choice==1 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Pitious mortal!")
elseif Choice==2 then
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "Haven't you heard? I always win!")    
end
end

function Sath_OnDied(pUnit, Event)
pUnit:SendChatMessage(12, 0, "I'm... never on... the losing... side...")
pUnit:RemoveEvents()    
end

RegisterUnitEvent(24850, 1, "Kel_OnCombat")
RegisterUnitEvent(24850, 2, "Kel_OnLeaveCombat")
RegisterUnitEvent(24850, 3, "Kel_OnKilledTarget")
RegisterUnitEvent(24850, 4, "Kel_OnDied")
RegisterUnitEvent(24892, 1, "Sath_OnCombat")
RegisterUnitEvent(24892, 2, "Sath_OnLeaveCombat")
RegisterUnitEvent(24892, 3, "Sath_OnKilledTarget")
RegisterUnitEvent(24892, 4, "Sath_OnDied")

Share this post


Link to post
Share on other sites

function Burn(pUnit, Event)

pUnit:CastSpellOnTarget(46394, pUnit:GetRandomPlayer(0))

end

 

Nemyslim si, že může castit Burn na někoho, kdo ho má už. Dle toho co jsem viděl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lua na ascentu tyhle funkce nepodporuje tusim, lip to pujde pres C++ ale na to si chvili pockame ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co tak PlaySoundToSet(); ?

vsak o com to je ked nebudu hraci pocut zvuky a vykriky bossov....

 

sT@N

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×