Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Zachy

[C++] JAIL pro ascent

Recommended Posts

Netřeba popisovat, jak script aktivovat, ne :)

 

VERZE 1.

JAIL.CPP by ACDB

 /* Jail Handler
By: ACDB (lilnate22)
GNuGpLv3
*/ 
#include "StdAfx.h"
#include "Setup.h"

#ifdef WIN32
#pragma warning(disable:4305)        // warning C4305: 'argument' : truncation from 'double' to 'float'
#endif
void Jailsystem (Player* plr){

    static QueryResult * check=NULL;
    check=WorldDatabase.Query("SELECT `jailed` FROM `Jail` WHERE `GUID`='%i'", plr->GetGUIDLow());
    if(!check)
    {return;}
    
    float x = plr->GetPositionX();
    float y = plr->GetPositionY();
    float z = plr->GetPositionZ();
    float o = plr->GetOrientation();
    float mapid=plr->GetMapId();
    GameObject *go = plr->GetMapMgr()->CreateGameObject();
    GameObjectInfo* goi = GameObjectNameStorage.LookupEntry(502077);
    go->CreateFromProto(502077,mapid,x,y,z,o);
    GOSpawn * gs = new GOSpawn;
    gs->entry = go->GetEntry();
    gs->facing = go->GetOrientation();
    gs->faction = go->GetUInt32Value(GAMEOBJECT_FACTION);
    gs->flags = go->GetUInt32Value(GAMEOBJECT_FLAGS);
    gs->id = objmgr.GenerateGameObjectSpawnID();
    gs->o = go->GetFloatValue(GAMEOBJECT_ROTATION);
    gs->o1 = go->GetFloatValue(GAMEOBJECT_ROTATION_01);
    gs->o2 = go->GetFloatValue(GAMEOBJECT_ROTATION_02);
    gs->o3 = go->GetFloatValue(GAMEOBJECT_ROTATION_03);
    gs->scale = go->GetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X);
    gs->x = go->GetPositionX();
    gs->y = go->GetPositionY();
    gs->z = go->GetPositionZ();
    gs->state = go->GetUInt32Value(GAMEOBJECT_STATE);
    gs->stateNpcLink = 0;
//    delete GOspawn;
    
    delete go;
    delete goi;
    delete gs;}
    void SetupBJailSystem(ScriptMgr* mgr){
    mgr->register_hook(SERVER_HOOK_EVENT_ON_ENTER_WORLD, Jailsystem);
}
    /*SQL
    CREATE TABLE `Jail` (
  `id` int(11) NOT NULL auto_increment,
  `jailed` int(11) NOT NULL,
  `GUID` int(11) NOT NULL,
   UNIQUE KEY `id` (`id`)
) ENGINE=MyISAM AUTO_INCREMENT=24 DEFAULT CHARSET=latin1 COLLATE=latin1_general_ci;
*/

 

VERZE 2.

JAILCOMMAND.PATCH by AspireDev [ .jailplayer <plrname> ]

Index: Chat.cpp
===================================================================
--- Chat.cpp    (revision 103)
+++ Chat.cpp    (working copy)
@@ -447,6 +447,7 @@

    static ChatCommand commandTable[] = {
        //{ "renameguild", 'a', &ChatHandler::HandleRenameGuildCommand, "Renames a guild.", NULL, 0, 0, 0 },
+        { "jailplayer", 'b', &ChatHandler::HandleJailPlayerCommand, "Send a player to the jail", NULL, 0, 0, 0},
        { "masssummon", 'z', &ChatHandler::HandleMassSummonCommand, ".masssummon - Summons all players.", NULL, 0, 0, 0},
        { "commands",    '0', &ChatHandler::HandleCommandsCommand,        "Shows Commands",                 NULL, 0, 0, 0},
        { "help",        '0', &ChatHandler::HandleHelpCommand,            "Shows help for command",         NULL, 0, 0, 0},
Index: Chat.h
===================================================================
--- Chat.h    (revision 103)
+++ Chat.h    (working copy)
@@ -301,6 +301,7 @@
    bool HandleListAIAgentCommand(const char* args, WorldSession *m_session);

    // Level 3 commands
+    bool HandleJailPlayerCommand(const char* args, WorldSession *m_session);
    bool HandleMassSummonCommand(const char* args, WorldSession *m_session);
    bool HandleWorldPortCommand(const char* args, WorldSession *m_session);
    bool HandleMoveCommand(const char* args, WorldSession *m_session);
Index: Level3.cpp
===================================================================
--- Level3.cpp    (revision 103)
+++ Level3.cpp    (working copy)
@@ -25,6 +25,67 @@
#include "ObjectMgr.h"
#include "Master.h"

+bool ChatHandler::HandleJailPlayerCommand(const char* args, WorldSession *m_session)
+{
+    if(!*args)
+        return false;
+    char * pCharacter = (char*)args;
+    char * pDuration = strchr(pCharacter, ' ');
+    PlayerInfo * pInfo = NULL;
+    if(pDuration == NULL)
+        return false;
+
+    char * pReason = strchr(pDuration+1, ' ');
+    if(pReason == NULL)
+        return false;
+    *pDuration = 0;
+    ++pDuration;
+    *pReason = 0;
+    ++pReason;
+
+    int32 JailTime = GetTimePeriodFromString(pDuration);
+    if(JailTime < 1)
+        return false;
+
+    Player * pPlayer = objmgr.GetPlayer(pCharacter, false);
+    if(pPlayer == NULL)
+    {
+        pInfo = objmgr.GetPlayerInfoByName(pCharacter);
+        if(pInfo == NULL)
+        {
+            SystemMessage(m_session, "%s[ JailSystem ]: %sPlayer not found.", MSG_COLOR_RED, MSG_COLOR_WHITE);
+            return true;
+        }
+
+        CharacterDatabase.Execute("UPDATE characters SET positionX = '0', positionY = '0', positionZ = '0', mapId = '42' WHERE guid = '%u'",
+             pInfo->guid);
+        CharacterDatabase.Execute("UPDATE characters SET bindpositionX = '0', bindpositionY = '0', bindpositionZ = '0', bindmapId = '42' WHERE guid = '%u'",
+             pInfo->guid);
+        CharacterDatabase.Execute("DELETE FROM playeritems WHERE entry = '6948', guid = '%u'",
+             pInfo->guid);
+    }
+    else
+    {
+
+        if(pPlayer->getRace()== 10||pPlayer->getRace()== 2||pPlayer->getRace()== 6||pPlayer->getRace()== 8||pPlayer->getRace()== 5)
+        {pPlayer->SafeTeleport(42, 0, 4974, -9019, -65, 0);
+        pPlayer->SetBindPoint(4974, -9019, -65, 42, 0 );}
+        else
+        {pPlayer->SafeTeleport(42, 0, 4934, -9039, -126, 0);
+        pPlayer->SetBindPoint(4934, -9039, -126, 42, 0 );}
+        pPlayer->GetItemInterface()->RemoveItemAmt(6948, 1);
+    }
+        string escaped_reason = CharacterDatabase.EscapeString(string(pReason));
+        CharacterDatabase.Execute("REPLACE INTO jail VALUES ('%u', '%s', '%u')", pInfo->guid, escaped_reason.c_str(), JailTime ? JailTime+(uint32)UNIXTIME : 1);
+
+    sGMLog.writefromsession(m_session, "jailed %s", pCharacter);
+    char msg[200];
+    snprintf( msg, 200, "%s[ JailSystem ]:%s %s has been jailed. %sReason:%s %s.", MSG_COLOR_RED, MSG_COLOR_WHITE, pCharacter, MSG_COLOR_RED, MSG_COLOR_WHITE, pReason);
+    sWorld.SendWorldText( msg, NULL );
+    pPlayer->BroadcastMessage("%s[ JailSystem ]:%s You have been sent to the jail for %s. Reason: %s", MSG_COLOR_RED, MSG_COLOR_WHITE, JailTime ? ConvertTimeStampToString(JailTime).c_str() : "ever", pReason);
+
+}
+
bool ChatHandler::HandleWorldPortCommand(const char* args, WorldSession *m_session)
{
    float x, y, z;

Edited by Zachy

Share this post


Link to post
Share on other sites

já bych řekl že jo ale stejně mi to příjde takový trochu ulítlý spawnovat klec na místě s hráčem ^_^ není lepší používat mapu číslo 13 jako na wowemu (nebo kolik to bylo? takový 3 klece v sobě) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

proc me pripada jail na mangosu lepsi ? Takhle se da hearthstonem nebo blinkem nebo shadowstepem nebo unstuckem dostat ven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som si to spravil lepsie.....

V Old Ironforge co je tam taka plosinka tu som obklucil tymy zabranami co su v naxxe take zelene tekutiny zo stropu.... +ked tam nekoho davam tka mu zoberem HS a ak je to mag etak aj BLINK ..... pokial pouzije nejaky teleport ci portal tak ho postihne este tvrdsi trest :) ... a mate vybavene... inac neda sa nejak naprogramovat jeden prikaz kery by to secko udelal?

Share this post


Link to post
Share on other sites
proc me pripada jail na mangosu lepsi ? Takhle se da hearthstonem nebo blinkem nebo shadowstepem nebo unstuckem dostat ven..

 

Tohle není žádný oficiální script to je pouze výmysl maníka co dělá fun scripty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×