Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Wolf Officious

[ScriptDev2] Portovací GameObjecty

Recommended Posts

SD2 r.1679 (není podmínkou)

Každý ať si upraví podle svého. Hlavně upravte pozice, jméno scriptu atd. GameObject který používá tento script, ve hře funguje jako portál.

 

/*******************
* WLK WLEZLEY 2010 *
********************
FileName:		teleport_test.cpp
SDName:			gotel_test
*/

#include "precompiled.h"

bool GOHello_tele_test(Player* pPlayer, GameObject* pGo)
{
   pPlayer->TeleportTo(13, 0.0f, 0.0f, -420.0f, 0.0f);  // (mapa, float X, float Y, float Z, float orientace)
   return true;
}

void AddSC_gotel_test()
{
   Script* newscript;

   newscript = new Script;
   newscript->Name = "gotel_test";  // script name
   newscript->pGOHello = &GOHello_tele_test;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

 

Příklady port-GO scriptů pro ulduar:

 

Ulduar / The Antechamber:

/*******************
* WLK WLEZLEY 2010 *
********************
FileName:		teleport_ulduar_ante.cpp
SDName:			gotel_ulduar_ante
*/

#include "precompiled.h"

bool GOHello_tele_uld_ante(Player* pPlayer, GameObject* pGo)
{
   pPlayer->TeleportTo(603, 1498.3f, -24.0f, 421.8f, 6.2f);
   return true;
}

void AddSC_gotel_ulduar_ante()
{
   Script* newscript;

   newscript = new Script;
   newscript->Name = "gotel_ulduar_ante";
   newscript->pGOHello = &GOHello_tele_uld_ante;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

Ulduar / EXIT:

/*******************
* WLK WLEZLEY 2010 *
********************
FileName:		teleport_ulduar_exit.cpp
SDName:			gotel_ulduar_exit
*/

#include "precompiled.h"

bool GOHello_tele_uld_exit(Player* pPlayer, GameObject* pGo)
{
   pPlayer->TeleportTo(603, -736.0f, -90.1f, 429.9f, 0.7f);
   return true;
}

void AddSC_gotel_ulduar_exit()
{
   Script* newscript;

   newscript = new Script;
   newscript->Name = "gotel_ulduar_exit";
   newscript->pGOHello = &GOHello_tele_uld_exit;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

Jedná se o jednoůčelové scripty. Jsou velice primitivní ale pro každou pozici je potřeba jeden. Nebo si můžete dopsat podmínky k ověřování entry GObj., pak by se to dalo všechno nacpat do jednoho scriptu. Nevýhodou je, že by to bylo vázaný na entry gameobjectu. Ale dost už bylo keců. Snad to nějaký začínající scripter využije.

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sice pro Mangos ale +1, i když to azse dopadne tak že to nikdo nevyužije, bo lamy nebudou vědět co s tím :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sice pro Mangos ale +1, i když to azse dopadne tak že to nikdo nevyužije, bo lamy nebudou vědět co s tím :)

No su jedna s těch lam a měl bych dotaz ;) Stáhl jsem si originál mangos source kódy, v kterých by měla být i script dev2, zkompiloval jsem vytvořil adresář pro mangos, kde jsou Vmapy, DBC, atp. A zajímalo by mě jak teď mám ten script dev použít v praxi, kde mám nahrát scripty pro něj atp., nebo potřebuju ještě něco k tomu? díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No su jedna s těch lam a měl bych dotaz ;) Stáhl jsem si originál mangos source kódy, v kterých by měla být i script dev2, zkompiloval jsem vytvořil adresář pro mangos, kde jsou Vmapy, DBC, atp. A zajímalo by mě jak teď mám ten script dev použít v praxi, kde mám nahrát scripty pro něj atp., nebo potřebuju ještě něco k tomu? díky.

 

Takže. ScriptDev2 běžně součástí source MaNGOSu není. Ovšem pokud jsi pan "Lam" ( :) ) a nevíš jak si přítomnost ScriptDev2 ověřít, můžeš se kouknout jakou velikost má soubor MangosScript.dll po zkompilování (mimojiné.. víš že SD2 se ve win kompiluje zvlášť, ne? V linuxu musíš patchnout soubory přiloženým patchem, nebo upravit ručně (nějaké soubory s příponou .am a configure.ac). Pokud bude jeho velikost v řádech kB, SD2 tam nemáš. Běžně bývá kolem 1.8 MB (+/- cihla) :D .

 

Nebo se koukni u zdrojáku do složky \src\bindings\ScriptDev2\ a jestli jí tam vůbec nemáš, tak si stáhni SD2, dej ho do tý složky ke zdrojáku "\src\bindings\ScriptDev2\" a musíš ho zkompilovat (pozor na režim "debug"! pokud jsi MaNGOS rovnou kompiloval na "release" a "debug" jsi nikdy nekompiloval)..

 

Další věc. Script musíš do projekru ScrptDev2 přidat. Když budeš hledat zde na WS, určitě něco najdeš. Pokud ne, hledej jinde. Můj čas se blíží, takže musím jít pomáhat zas jinam a jinak. :ermm::lol:

 

Snad jen velice stručně. ScriptDev2 je projekt v C++, který se váže s projektem MaNGOSu tak, že vytváří již miňovanou dynamickou knihovnu dll (jen ve win!!). Scripty přidáváš do projektu scriptdev2. Po přidání scriptů musíš znovu kompilovat projekt ScriptDev2. Pokud je kompilace úspěšná, vytvoří ti to nové soubory MangosScript.dll, *.obj, *.lib...

 

Zásadní pravidlo. Vždy přidáváme vlastní scripty do složky "custom" v projektu (na disku vždy vytváříme nové scripty v adresáři "\scriptdev2\scripts\custom"), je to přehlednější a v případě přechodu na novější SD2 je to docela potřeba.

 

Dál:

1. Najdi si ve složce "system" v projektu SD2 soubor: ScriptLoader.cpp

2. Vyhledej text // custom

3. A přidej NAPŘÍKLAD řádky v podobném tvaru:

extern void AddSC_gotel_test();
extern void AddSC_gotel_ulduar_ante();
extern void AddSC_gotel_ulduar_exit();

..přičemž například void AddSC_gotel_ulduar_ante() je obsažen i v souboru scriptu, jen před to připíšeš extern

4. Opět vyhledej text // custom ale tentokrát bude někde za půlkou souboru.

5. a hned za to přidáš NAPŘÍKLAD (už jenom):

    //custom
   AddSC_gotel_test();
   AddSC_gotel_ulduar_ante();
   AddSC_gotel_ulduar_exit();

(to // custom jsem tam nechal schválně, pro představu) :)

 

Píšu to ve spěchu, tak si vyhrazuji právo fatálních chyb v textu i smyslu vět. :D

 

Čao..

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolf +1 dobrá práca, pekne spísane myslím že mu to pomôže..

Dal si mu pred nos tanier :) z velkou porciou ;)

Edited by Dendoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolf +1 dobrá práca, pekne spísane myslím že mu to pomôže..

Dal si mu pred nos tanier :) z velkou porciou ;)

Hojte pls de do toho jednoho objectu pridat vic portu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim

Zacal som pracovat s ScriptDev2, nejake jednoduche skripty svoje uz mam aj zasebou. Skript viem uz aj vytvorim, zkompilovat vlozit ho na server proste v pohode vsetko, ale mam stale jeden problem ktoremu nerozumiem. Ked si vytvorim nejaky skript, napr nejakeho moba ktory nieco casti na nahodny target s ktorym pride do combatu a bla bla atd.. tak tento skript si skompilujem vlozim do hry, a teraz nastava ten moj problem ze kde tu mobku najdem. Alebo kde sa ten skript v tej hre bude nachadzat, ako to miesto urcim a tak. Dufam ze ma rozumiete.

Lebo ja si zapnem hru uz aj s mojim novym scriptom som napr niekde v stormwinde a ok teraz co, kde je ten moj script ktory som si napisal. Cez tento problem sa stale nemozem dostat.

Za vsetky rady vopred Dakujem :)

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim

Zacal som pracovat s ScriptDev2, nejake jednoduche skripty svoje uz mam aj zasebou. Skript viem uz aj vytvorim, zkompilovat vlozit ho na server proste v pohode vsetko, ale mam stale jeden problem ktoremu nerozumiem. Ked si vytvorim nejaky skript, napr nejakeho moba ktory nieco casti na nahodny target s ktorym pride do combatu a bla bla atd.. tak tento skript si skompilujem vlozim do hry, a teraz nastava ten moj problem ze kde tu mobku najdem. Alebo kde sa ten skript v tej hre bude nachadzat, ako to miesto urcim a tak. Dufam ze ma rozumiete.

Lebo ja si zapnem hru uz aj s mojim novym scriptom som napr niekde v stormwinde a ok teraz co, kde je ten moj script ktory som si napisal. Cez tento problem sa stale nemozem dostat.

Za vsetky rady vopred Dakujem :)

Obávám se, že sis spletl téma. Tohle mi sem nedávej. Pouze k věci a né keci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×