Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
misisnik

Pro MaNGOS bez Arena patche

Recommended Posts

Připojení do fronty na battleground

 

Pro MaNGOS bez Arena patche

 

A PROBLEM JE ŽE NEVIM NA JAKEJ ŘADEK DO MÁM DÁT , TALK KDYBY JSTE NEKDO NAPSAL BYL BYCH VÁM VDĚČNÝ ...

 

Hlavička Chat.h:

 

bool HandleBgCommand(const char* args);

 

Chat.cpp:

 

{ "bg",      SEC_PLAYER,  &ChatHandler::HandleBgCommand,       "", NULL },

 

Level0.cpp:

 

bool ChatHandler::HandleBgCommand(const char* args)
{
   if (!*args)
       return false;

   uint8 bgTypeId = 0;

   if (stricmp(args, "wsg") == 0) { bgTypeId = 2; }
   else if (stricmp(args, "ab" ) == 0) { bgTypeId = 3; }
   else if (stricmp(args, "eye") == 0) { bgTypeId = 7; }

   if (bgTypeId >= MAX_BATTLEGROUND_TYPES || !bgTypeId)
       return false;

   Player* me = m_session->GetPlayer();

   if (me->InBattleGround() || !me->CanJoinToBattleground())
       return false;

   BattleGround *bg = sBattleGroundMgr.GetBattleGround(bgTypeId);
   if (!bg)
       return false;

   if (me->InBattleGroundQueueForBattleGroundType(bgTypeId))
       return false;

   uint32 queueSlot = me->AddBattleGroundQueueId(bgTypeId);
   if (queueSlot == PLAYER_MAX_BATTLEGROUND_QUEUES)
       return false;

   me->SetBattleGroundEntryPoint(me->GetMapId(), me->GetPositionX(), me->GetPositionY(), me->GetPositionZ(), me->GetOrientation());

   WorldPacket data;
   sBattleGroundMgr.BuildBattleGroundStatusPacket(&data, bg, me->GetTeam(), queueSlot, STATUS_WAIT_QUEUE, 0, 0);
   m_session->SendPacket(&data);

   sBattleGroundMgr.m_BattleGroundQueues[bgTypeId].AddPlayer(me, bgTypeId);
   return true;
}

 

Předem všem děkuji za odpoved

Edited by misisnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno přečetl jsem si ale našel jsem jenom kam to mam dat ale na jaký řádek , to jsem nenasel ..

 

 

edit : možná myslíš tohle ?? : Hlavička Chat.h:

Edited by misisnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
mno přečetl jsem si ale našel jsem jenom kam to mam dat ale na jaký řádek , to jsem nenasel ..

edit : možná myslíš tohle ?? : Hlavička Chat.h:

 

Mám na mysli tu část "vytvoření vlastního příkazu"

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha ok diky zkusim to , dystak napisu a jeste pls jak mam k tomu skompilovat sd2 a kde ho stahnu diky a sorryze ut otravuju

 

edit : jo ajeste , nejak sem to nepochopil z toho vytvoreni vlastniho prikazu neni mozne ze to tam dam nejak spatne ??

Edited by misisnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
aha ok diky zkusim to , dystak napisu a jeste pls jak mam k tomu skompilovat sd2 a kde ho stahnu diky a sorryze ut otravuju

 

wiki - mangos. návod najdeš na jejich fóru kdesi pod general help / questions by noobs / installation...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ale nevim kam to mam dat .. ten patch kdys neni arena patch to horni jak jsem psal proto jsem sem dal ty soubory ktere se maji opravit a byl bych rat kdyby me to nekdo upravil a hodi lto sem .. diky

 

edit pls ja to potřebuju tak kdyby mel nekdo cas a upravil to a postnul to sem diky

soubory.rar

Edited by misisnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ale nevim kam to mam dat .. ten patch kdys neni arena patch to horni jak jsem psal proto jsem sem dal ty soubory ktere se maji opravit a byl bych rat kdyby me to nekdo upravil a hodi lto sem .. diky

 

edit pls ja to potřebuju tak kdyby mel nekdo cas a upravil to a postnul to sem diky

 

 

 

Jaj přesně tohle bych potřeboval mame upně stejný problém , jak vidíte jsem tu nový a nnic jeste neznam , tak bych potreboval pomoct aby ty soubory nekdo upravil , určitě to udělá radost i nekomu jinému a vám to zabere chvilku času předem děkuji .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cau , zeptal jsem se method-mana jestli mi to neudela a rkl z to tam ma bluma jaksi spatne napsalne tak pls blubu jetli by mi to neupravil nbo nekoho jineho diky

 

 

 

edit: http://www.wiki.wowresource.eu/index.php/Modifikace_MaNGOSe tady z toho vychazim z toho navodu ... ale i method man to zikal ze je to navod nic ze se podle neho neda orientovat ze je spatne napsanej ..

Edited by misisnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

tím chces říct že Já a Method-man je blb ??

 

edit : a kdys ty tomu rozumis proc nam to uz davno neudelas ??

Edited by misisnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
tím chces říct že Já a Method-man je blb ??

 

edit : a kdys ty tomu rozumis proc nam to uz davno neudelas ??

 

Ty a blb ? Prosím tě, jak tě to vůbec mohlo napadnout...

 

Protože od toho tu je návod, pokud nechápeš konkrétní část, můžeš se zeptat, ale já ti nehodlám to dělat nebo vysvětlovat celý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blubo chci abys to udelal ,, tobe to zabere jenom par minut max 5

A ja se priznam ze sem asi blb protoze tomu celemu nechapu bo nevim co na jaky radek mam dat ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlovám se ale nechci zakladat new topic kdys mam hotovou kompilaci mangosu soubory jsem dal do slozky a k tomu jsem si stahl ze svn sd2 ktere jsem pridal do slozky uz skopilovanym mangosem a chtel sem kompilovat sd2 ... ale nevim kam ji mam dat bo kdys sem zacal kompilovat naplsalo to hned error :

------ Build started: Project: ScriptDev2, Configuration: Release Win32 ------
Extracting SVN Revision
Systém nemůže nalézt uvedenou cestu.
Project : error PRJ0019: A tool returned an error code from "Extracting SVN Revision"
Build log was saved at "file://c:\hotov kompil\ScripDev2\VC90\ScriptDev2__Win32_Release\BuildLog.htm"
ScriptDev2 - 1 error(s), 0 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dělal jsem to přesně tak jak jsi psal ten navod novej ale přesto mě tam nalitlo tohle :

 

edit zapomel sem obrazek :D

 

post-4155-1223820015_thumb.jpg

Edited by misisnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg ty to nechápeš ? A bLuma se tady tak snaží... Otevři si v texťáku soubor Level10.cpp a podívej se jestli tam máš řádek #include Battleground.h .... Jestli ne tak ho tam přidej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno abych řekl pravdu bluma :D včera sem na tom dělal celý den a dneska celé ráno a stejne m to nejde :( tak prosíím , kdyby jsi mi ty soubory upravil , protože ja su nechapavej jak .. XXX :D předem diky ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děláno pro revizi 6766, absolutně neřeším otázky aplikace patche nebo konfliktů. stáhněte si stejnou revizi zdrojáků... zbylé dvě úpravy, co jsou na wiki jsou to samé jako bg příkaz, to už vám dělat nebudu. kdo se zeptá, jak se aplikuje patch, odpoveď nedostane -> wiki.

 

http://filebeam.com/3a8fade9c076658d9041c81505e51bbb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×