Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
msholto

bg sota ... addaura help + creature respawn

Recommended Posts

Zdravím ... už dlhší čas sa trápim nad opravou bg sota ... presnejšie mám už asi všetko, len dve veci nemám:

1. Ako asi viete ... tie delá sa môžu hýbať a to je pekná chyba :) no tak som myslel, že by som im pridal auru aby sa nemohli hýbať ... lenže ... zasekol som sa na targete príkazu :

 

GetBGCreature(BG_SA_GUN_1)->AddAura(SPELL_AURA_MOD_ROOT, TU MA BYT TARGET);

 

neviem, ako to mám spraviť aby tú auru malo to delo ... neviem aký target tam mám dať ...

 

2.

V bg sú aj tanky ... nastavil som, že keď sa zajmú tie vlajky, tanky, ktoré sú na štartovacej lokácii(ak v nich nikto nie je )sa deletnú a znovu spawnú pred tými workshopmi(ktoré sa získali získaním vlajky) ... v podstate sa len prenesú :) no ale naprd je ... že ak deffenderi zničia všetky tanky tak sa attackeri možu akurát tak viete čo :) tak som myslel, že keď sa tank zničí tak sa hneď alebo po minúte, dvoch znovu spawne(neviem ako je to na ofiku, ak viete niečo viac, tak sa možte podeliť :) ) no lenže stále neviem, ako to mám nastaviť, aby sa respawnovali ... skúšal som

getBGCreature(BG_SA_DEMOLISHER_1)->getRespawnTime(1)

 

ale nešlo ...

 

za pomoc vopred ďakujem ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na offiku jsou ještě i miny které pokládáš u brány, ale to s tím respawnem netuším... ještě se mi nestalo že by defendeři zničili všechny tanky před tím, než attackeři obsadí alespoň jeden workshop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuším je na offiku respawn 1min ale jistě to nevím moc na offíku PvP já nerad :D More PvE :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo co se týče těch děl tak jak psal overy, my jsme to taky řešili nastavením speed 0 :)

 

Edit: Co se týče ofiku, tak tam je to tak, že jakmile zničí všechny tanky spawnou se u workshopu goblini, na který když klikneš, tak se zpátky spawne tank, aspoň myslím.

 

Ještě si tam dodej teleporty před brány a ty miny k lodím. A co se týše demolisheru, tak ty by než připlujou lodě neměly jít nakliknout. :)

 

To Nex: Klasický respawn je 5m tuším, ale zničené tanky znovu získáš u workshopu.

Edited by Cäsh(co)
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paráda ... milujem vás :-D :-D ... ten respawn nejako vyriešim ... ja sa nevzdám ... :-D

 

 

mimochodom ... mohli by ste mi dať id na tie porty(odhadujem, že sú to také ako sú vo wg :) ... ale to nie je taký problém, ako tie míny ... mohli by ste prosím dať viac info? lebo ja na ofiku nehrám, takže neviem ako to tam je + id ak by ste boli takí dobrí ... budem vám vďačný ... dosť mi to uľahčíte :) predsalen v c++ začínam, takže to mám dosť ťažké :-) ešte raz díki :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pochybuju, že trinitycore je udělalo, jinak by tam už byli zakomponované, jsou to ty samé co jsou v IoC, máš je před bránou vlevo na takovém betonu, když na něj klikneš, tak tě teleportuje za bránu na schody. V SD2 to máš udělaný hned. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pochybuju, že trinitycore je udělalo, jinak by tam už byli zakomponované, jsou to ty samé co jsou v IoC, máš je před bránou vlevo na takovém betonu, když na něj klikneš, tak tě teleportuje za bránu na schody. V SD2 to máš udělaný hned. :)

 

paráda ... SD2 nie je problém ... to dám xD horšie je, že práve teraz neviem čo je loC xDDD ... možno viem ale nemám na pamäti ... a prosím ťa tie míny majú nejaké id? lebo kukám wowhead.com a tam som to nevidel :)

 

EDIT: isle of conquest? :)

Edited by msholto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej ... takže ten pohyb vežičiek vyriešený a aj respawn KONEČNE! vyriešený :-D teoreticky by sa to mohlo spustit len nemám tie porty a míny ... tie porty dúfam nejako dám len tie míny nemôžem nikde nájsť ... nevie o tom niekto niečo? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hledal jsem ty objekty pro bomby ze soty, ale marně, budu muset hledat usilovněji. Ty bomby jsou ale úplně blbě, když je vezmeš má ti naskočit buff co nejde sundat dokud ji nevybouchneš, nebo tě nezabijou, nebo nevyhodíš, aby každý věděl, že máš tu bombu, taky mají po zabití zmizet z batohu a spawnout se vedle tebe, při výbuchu mají udělat efekt výbuchu a napsat kolik to ubralo (1000), nic z toho nedělají... Já ještě dodělám workshopy a pak se na to mrknu a uvidím jestli to nějak upravím. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobre ... som tu znovu ... už len neviem ako mám nastaviť aby bola flag po zajati attackermi nekliknutelná ... skúšal som

 

getBGObject(flag)->setflag(flag, 4);

 

ale nejde ... toto je posledná vec, ktorú neviem vyriešiť ... za pomoc ďakujem ...

 

//EDIT ... vyriešené ... aj tak díkes za všetko :)

Edited by msholto

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ... tak mám už všetko okrem mín ... spravil som si aj porterov len ... keď na to deffender klikne tak ho to portne ale len raz ... potom sa už kliknúť nedá ... neviem či je problém v db ... skúšal som meniť tú kolonku open v gameObject template lenže ... ja neviem aké číslo čo znamená, pretože v lock.dbc tam je tak veľké prd len čísla, čísla, čísla a žiaden popis ... neviete niekto čo s tým? aby sa na to dalo neustále klikať?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dej sem script jaký máš pro teleporty...

 

no tu sú ... len je to dosť amatérske ... tak ale celkom funguje ... len sa bojím, že keby boli tie bg dve tak ho to môže portnúť do druhého

 

pridal som to do jednej funkcie, kde je script na titan relic

 

 

void BattleGroundSA::EventPlayerUsedGO(Player* Source, GameObject* object)
{
   if (object->GetEntry() == BG_SA_ObjEntries[bG_SA_TITAN_RELIC])
   {
       if (Source->GetTeamId() == attackers)
       {
           if (status == BG_SA_ROUND_ONE)
           {
               RoundScores[0].winner = attackers;
               RoundScores[0].time = TotalTime;
               attackers = (attackers == TEAM_ALLIANCE) ? TEAM_HORDE : TEAM_ALLIANCE;
               status = BG_SA_SECOND_WARMUP;
               TotalTime = 0;
               ToggleTimer();
               ResetObjs();
           }
           else if (status == BG_SA_ROUND_TWO)
           {
               RoundScores[1].winner = attackers;
               RoundScores[1].time = TotalTime;ToggleTimer();
               if (RoundScores[0].time == RoundScores[1].time)
                   EndBattleGround(NULL);
               else if (RoundScores[0].time < RoundScores[1].time)
                   EndBattleGround(RoundScores[0].winner == TEAM_ALLIANCE ? ALLIANCE : HORDE);
               else
                   EndBattleGround(RoundScores[1].winner == TEAM_ALLIANCE ? ALLIANCE : HORDE);
           }
       }
   }
    if(object->GetEntry() == BG_SA_ObjEntries[bG_SA_DEFENDER_PORTAL_1])
{	
	if(Source->GetTeamId() != attackers)
		Source->TeleportTo(607, 1440.561890, -241.189255, 35.264275, 0.958290, 0);
}
if(object->GetEntry() == BG_SA_ObjEntries[bG_SA_DEFENDER_PORTAL_2])
{	
	if(Source->GetTeamId() != attackers)
	Source->TeleportTo(607, 1388.902222, 103.421669, 34.491615, 5.435844, 0);
}
if(object->GetEntry() == BG_SA_ObjEntries[bG_SA_DEFENDER_PORTAL_3])
{	
	if(Source->GetTeamId() != attackers)
	Source->TeleportTo(607, 1227.651733, -235.413696, 60.027023, 0.444634, 0);
}
if(object->GetEntry() == BG_SA_ObjEntries[bG_SA_DEFENDER_PORTAL_4])
{	
	if(Source->GetTeamId() != attackers)
	Source->TeleportTo(607, 1193.797974, 70.278831, 58.047112, 5.761787, 0);
}
if(object->GetEntry() == BG_SA_ObjEntries[bG_SA_DEFENDER_PORTAL_5])
{	
	if(Source->GetTeamId() != attackers)
	Source->TeleportTo(607, 1043.180176, -88.063171, 87.113838, 0.044080, 0);
}
}

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo co se týče těch děl tak jak psal overy, my jsme to taky řešili nastavením speed 0 :)

Můžu se zeptat, kde se ta speed nastavuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můžu se zeptat, kde se ta speed nastavuje?

 

Co takhle logika?Creature_template

 

EDIT:možná i gameobject_template a některé z dat 0-24

Edited by Nex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co takhle logika?Creature_template

 

EDIT:možná i gameobject_template a některé z dat 0-24

asi ji postrádám ;) . Dík :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×