Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
MartasPayne

Arthas v TBC

Recommended Posts

Teoreticky by to mělo jít. Musíš vytáhnout určitá data toho modelu, například pomocí programu ,,MyWarcraftStudio'' . Model uložíš v původním formátu, což je .MPQ a poté ho vložíš do složky /data , která se nachází v kořenovém adresáři herního klienta. ( Tedy mělo by to na tento způsob fungovat )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak už se mi povedlo udělat balíček s modelem Arthase ale mám jiný problém... Nevím pod jakým číslem modelu ho pak najdu ve hře... A hlavně jakým číslem ho mám zapsat do databáze.. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak už se mi povedlo udělat balíček s modelem Arthase ale mám jiný problém... Nevím pod jakým číslem modelu ho pak najdu ve hře... A hlavně jakým číslem ho mám zapsat do databáze.. :mellow:

 

No tak v prvni rade sis mel zjistit id arthase a az pak si udelat balicek rekl bych ze ma mit stejny id jako ve wotlk + pokud chces aby se lidem zobrazil taky musi si ten balicek hodit do data taky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musíte si importnout *.M2 soubor do nového *.MPQ a pak ještě si v DBC z Wotlk najít Arthase a přidat ho do DBC v TBC to dát i do klienta i na server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že by nebylo dobré ho ještě zatežovat s databasi, dejme tomu, že modify morph, by mělo stačit, jak řekl zachy vytahnes z wotlk, das do normal wowka, a pote jeste vložit do DBC na serveru.. a máš to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok balíček mám, model_id arthase v wotlk je 21976, ale teď bude problém s tou dbc protože s tím si vůbec nevím rady :unsure:

DBC tools ahod tam to ID arthase

Share this post


Link to post
Share on other sites
DBC tools ahod tam to ID arthase

 

A jakej soubor *.dbc to přesně je? :unsure: sry že pořád tak prudim ale já to enchci pos*at :mellow:

 

/edit: Našel jsem tohle:

 

V CreatureModelData.dbc z WOTLK:

 

2615,2,"Creature\Arthas\Arthas.mdx",0.000000,1,1.000000,1,1,18.000000,12.000000,1.000000,0.000000,0,0,2479,0.6

1100,2.031000,1.036183,-0.633083,-0.563277,-0.012354,0.351918,0.560140,1.994441,1.000000,

 

Edited by MartasPayne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já myslím že by to jít mohlo ale určitě to bude o dost těší... Jinak myslim že s timhle jsem na to přišel pokud to je jen tahle tabulka CreatureModelData.dbc tak bude stačit tenhle řádek překopírovat do tý normální... <_< Jenže mám asi 3 BDC editory a žádnej mi nedovolí udělat novej řádek, jen upravovat... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

co takhle jednoduše upravit nějaký existující model na straně klienta? Něco na způsob nude patche...ten sice upravuje jen textury, ale princip by mohl být podobný, ne? ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vytvoř si MPQ souubor a tam přidej Creature\Arthas\Arthas.m2 z Wotlk. Ulož ho jako Patch-3.MPQ. Dále si otevři CreatureDisplayInfo.dbc z TBC a přidej tam další řádek a vlož tam tyto data :

2615,2,"Creature\Arthas\Arthas.mdx",0.000000,1,1.000000,1,1,18.000000,12.000000,1.000000,0.000000,0,0,2479,0.6
1100,2.031000,1.036183,-0.633083,-0.563277,-0.012354,0.351918,0.560140,1.994441,1.000000

Toto DBC dej do toho MPQ do správné složky. a do Mangos/DBC a MPQ do WoW/Data u všech hráčů.

Edited by Nerosan

Share this post


Link to post
Share on other sites

(((Vytvoř si MPQ souubor a tam přidej Creature\Arthas\Arthas.m2 z Wotlk. Ulož ho jako Patch-3.MPQ. Dále si otevři CreatureDisplayInfo.dbc z TBC a přidej tam další řádek a vlož tam tyto data :

KÓD

2615,2,"Creature\Arthas\Arthas.mdx",0.000000,1,1.000000,1,1,18.000000,12.000000,1.000000,0.000000,0,0,2479,0.6

1100,2.031000,1.036183,-0.633083,-0.563277,-0.012354,0.351918,0.560140,1.994441,1.000000

 

Toto DBC dej do toho MPQ do správné složky. a do Mangos/DBC a MPQ do WoW/Data u všech hráčů.)))

 

Čau,ja to podle tebe zkoušel a když chci zapnout server tak mi to piše :This application has requested,the runtime to terminate it in ...... Pls nevíš čím to je? stačilo by mě abych mohl morph arthase, ale kdyz dam npc add id lich kinga co tam psal tak me to hodi nejakou malou vzducholod (area 52 nebo tak neco) docela rad bych ho ta mel toho Arthase,pls pisni na mail [email protected] předem díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pls nemohl by sem někdo hodit to CreatureDisplayInfo.dbc na filebeam pls pls, jen abych to nahral, ja s tim tu nervim a nejde mi to, uz fakt nwm co s tim, moc bych to ocenil kdyby to sem nekdo hodil, proste uz upravenej DBC abych to tam jen hodil a hotovo, moc bych to ocenil.Předem moc díky jestli to sem někdo hodí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×