Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
charlie

[ScriptDev] GuildHouse

Recommended Posts

Pri vyrobe Guild House byl vetsinou nejvetsi problem v tom jak zajistit, aby se do guildy dostal jen jeji clen, no na scriptdev2 foru se objevil script, kterz vztvori NPC kterz umi :

 

promluvi s nim player.. script zjisti jakou ma guildu a podle toho ho portne na urcity misto.. Script je zatim dost nedokonaly, napr. pokud mate na serveru 10 guild, musite script upravit presne pro 10 guild. No zkuism trochu poupravit DB a script automatizovat. Stejne ale myslim ze by se nekomu mohl hodit.

 

Script :

 

#include "../sc_defines.h"

bool GossipHello_guildmaster(Player *player, Creature *_Creature)
{
    player->ADD_GOSSIP_ITEM( 4, "Take me to my guild headquarters", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1200);
    player->SEND_GOSSIP_MENU(40003,_Creature->GetGUID());

    return true;
}

bool GossipSelect_guildmaster(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action )
{
    if (action == GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1200)
    {
        if ( player->GetGuildId() == 1 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 2 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 3 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 4 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 5 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 6 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 7 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 8 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 9 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 10 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        else
        player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        _Creature->Say("You are not a guild member so you can't enter any guild headquarters.",LANG_UNIVERSAL, NULL);
    }

    return true;

}

void AddSC_guildmaster()
{
    Script *newscript;

    newscript = new Script;
    newscript->Name="guildmaster";
    newscript->pGossipHello          = &GossipHello_guildmaster;
    newscript->pGossipSelect         = &GossipSelect_guildmaster;
    m_scripts[nrscripts++] = newscript;
}

 

pak si vytvorite NPC se scriptem guildmaster a je to

 

A upravit souradnice do scriptu podle guildhouse.. cast IF

 

if ( player->GetGuildId() == 8 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

 

Popripadne odelat nejakou vetev programu (if) kdyz guilda s ID GetGuildId() nema GuildHouse.

Edited by charlie

Share this post


Link to post
Share on other sites

na tenhle script sem se dival taky. ale co kdyz bych treba chtel udelat GH primo v hlavnim meste. jak udelat pritup jen pro cleny guildy?

a nebo jak udelat guardy kteri by byli pratelsti jen pro urcitou guildu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jednoduse .. udelas nakej objekt, treba katedralu nebo cokoliv.. pak nak zadelas dvere aby se do ni dal dostat jen pres toho NPC mno a pak nastavis ve scriptu souradnice. Jestli ses podival na ty vetve tak tam mas vzdy

 

IF GUILDA_HRACE = NAKY_ID_V_DATABAZI

Hrace teleportovat do = MAPID,X,Y,Z,Orientace

 

no a pokud chces jen pro naky guildy tak ty vetve s ID tech guild ktery nechces proste odelas

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja nevidim zadnej problem v poctu guild.. pokazdy kdyz si nejaka guilda necha udělat G house tak tam vepíšeš její udaje a bude se tam moc portovat.. kdo guildu mit nebude nebo nebude mit GHouse ( nebude v souradnicich) tak pro nej bude platit konecna polozka else ..... joa btw oni uz dou v mangu stavet poradne Ghousy?.. ze to vzdy nejak neslo...

Edited by Balgor

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaky maj tylde objekty ID modelů?.. pac ja mam v db jen ty stary go z wowemu, který sou nefunkční

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak se tak divam na ten script... Nebylo by elegantnejsi kdyby se misto IF pouzival switch ? Bylo by to o dost prehlednejsi a opravila by se tak ta chybka ze se pri portovani na ten desaty guild house nezavre menu :-) To se sice neprojevi, pac ten dotycny hrac bude odportovan pryc, ale bylo by to tak lepsi :-)

 

Jinak pro ty "velky" objekty, ktery se delali za WoWEmu bezne... Tedka nejsou vicemene k dispozici kvuli tomu, ze je neobsahuje client... Presneji receno nejsou uvedeny v GameObjectDisplayInfo.dbc, ktre je ulozeno v MPQckach, ktere ma client ve slozce data...

 

Proste pokud neni v tomto souboru nalinkovane idcka obketu k souboru, ktery obsahuje model toho ci onoho objektu, tak ho client nezobrazi.

 

Problem je jen v tom, ze by se zrejme musel cracknout WoW.exe kvuli tomu, ze pri kazdem spusteni kontroluje sve MPQ soubory a pokud v nich najde nejake abnormality, tak se odmitne spustit.... Takze pokud se nekdo pokusi tento DBC soubor zeditovat, tak nebude moci pustit sveho WoW clienta, leda ze by mel crackly WoW.exe a nebo nejaky programek, ktery obejde toto zabezpeceni :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak se tak divam na ten script... Nebylo by elegantnejsi kdyby se misto IF pouzival switch ? Bylo by to o dost prehlednejsi a opravila by se tak ta chybka ze se pri portovani na ten desaty guild house nezavre menu :-) To se sice neprojevi, pac ten dotycny hrac bude odportovan pryc, ale bylo by to tak lepsi :-)

 

Jinak pro ty "velky" objekty, ktery se delali za WoWEmu bezne... Tedka nejsou vicemene k dispozici kvuli tomu, ze je neobsahuje client... Presneji receno nejsou uvedeny v GameObjectDisplayInfo.dbc, ktre je ulozeno v MPQckach, ktere ma client ve slozce data...

 

Proste pokud neni v tomto souboru nalinkovane idcka obketu k souboru, ktery obsahuje model toho ci onoho objektu, tak ho client nezobrazi.

 

Problem je jen v tom, ze by se zrejme musel cracknout WoW.exe kvuli tomu, ze pri kazdem spusteni kontroluje sve MPQ soubory a pokud v nich najde nejake abnormality, tak se odmitne spustit.... Takze pokud se nekdo pokusi tento DBC soubor zeditovat, tak nebude moci pustit sveho WoW clienta, leda ze by mel crackly WoW.exe a nebo nejaky programek, ktery obejde toto zabezpeceni :-)

 

SWITCH by byl lepsi.. tento script sem nedelal ja.. jen sem ho sem postnul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne to portacni NPC prijde takove kostrbate. Mnohem lepsi jsou portacni svitky, ktere nam na Czechdreamu nascriptoval Vlk.

Paklize si guilda zakoupi Guildhouse, nastavime v databazi souradnice, kam ma svitek portovat. Svitek se vaze na ID guildy, kazdy ho muze mit u sebe v batohu, takze se do Guild housu muze dostat v pohode odkudkoliv a nemusi bezet k portacnimu NPC. To uz si prece muze rovnou zabehnout do toho GH ;-)

Svitek nejde pouzit v Combatu, takze neni zneuzitelny v boji a slouzi v podstate jako druhy Hearthsotne. Pekna vymozenost pro vsechny, kteri maji na to, poridit si guild house :-)

(jen poznamka mimo tema, penize za guild house nejdou do kapsy GM, ale do frakcni pokladnice, z ktere pak frakce muze dokupovat guardy do mest a podobne)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemame vystavene domy, hraci si mohou zakoupit pouze uz stavajici domy. Napriklad Stormwind je uz skoro cely rozebran :-) Na serveru mame zhruba 90 guild z nichz neco pres 20 ma zakoupeny dum, pozemek ci hospodu, kam si prali umistit portacni svitek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele a jakym objectem zadelavate dveře? a stejně by se hodilo nějake NPC přátelské jen k té guildě, protože mag se problinkne přes zed i do ciziho GH ( teda pokud GH neni v hl. městě)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nemame vystavene domy, hraci si mohou zakoupit pouze uz stavajici domy. Napriklad Stormwind je uz skoro cely rozebran :-) Na serveru mame zhruba 90 guild z nichz neco pres 20 ma zakoupeny dum, pozemek ci hospodu, kam si prali umistit portacni svitek.

 

nechces se trochu pochlubit jak pracuji tvoje portacni svitky? s php si trochu rozumim, ale s scriptdev2 nehnu.

 

uz jsem tu jednou dotaz na portacni itemy mel a nikdo nevedl.

 

podel se pls :whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pls hele ako si POSTAVIM GUILD HOUSE PLS potřebuju to nutně!!!! ake ID nebo pls navod ako se staví??? ale na serveru mam malo cementu co mam dělat

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám ještě jeden dotaz... jak mam upravit ten script abych mnel pro treba guildu GM... a kdyz by k tomu npc vlitl člen guildy GM tak by mnel nabidku treba vsech tech GH?? jako ja vim ze je to zbytečny... ale kdyby takovy NPC stalo na GM islandu tak by to byla dobra vychitavka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pri vyrobe Guild House byl vetsinou nejvetsi problem v tom jak zajistit, aby se do guildy dostal jen jeji clen, no na scriptdev2 foru se objevil script, kterz vztvori NPC kterz umi :

 

promluvi s nim player.. script zjisti jakou ma guildu a podle toho ho portne na urcity misto.. Script je zatim dost nedokonaly, napr. pokud mate na serveru 10 guild, musite script upravit presne pro 10 guild. No zkuism trochu poupravit DB a script automatizovat. Stejne ale myslim ze by se nekomu mohl hodit.

 

Script :

 

#include "../sc_defines.h"

bool GossipHello_guildmaster(Player *player, Creature *_Creature)
{
    player->ADD_GOSSIP_ITEM( 4, "Take me to my guild headquarters", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1200);
    player->SEND_GOSSIP_MENU(40003,_Creature->GetGUID());

    return true;
}

bool GossipSelect_guildmaster(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action )
{
    if (action == GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1200)
    {
        if ( player->GetGuildId() == 1 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 2 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 3 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 4 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 5 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 6 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 7 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 8 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 9 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        if ( player->GetGuildId() == 10 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

        else
        player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
        _Creature->Say("You are not a guild member so you can't enter any guild headquarters.",LANG_UNIVERSAL, NULL);
    }

    return true;

}

void AddSC_guildmaster()
{
    Script *newscript;

    newscript = new Script;
    newscript->Name="guildmaster";
    newscript->pGossipHello          = &GossipHello_guildmaster;
    newscript->pGossipSelect         = &GossipSelect_guildmaster;
    m_scripts[nrscripts++] = newscript;
}

 

pak si vytvorite NPC se scriptem guildmaster a je to

 

A upravit souradnice do scriptu podle guildhouse.. cast IF

 

if ( player->GetGuildId() == 8 )
        player->TeleportTo(0, -8333.13,605.334,99.6024,5.31897);

 

Popripadne odelat nejakou vetev programu (if) kdyz guilda s ID GetGuildId() nema GuildHouse.

a kam se pls davaj ty scripty ze script devu pls? ja na to nejak porad jeste neprisel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele mám stejnej problém :D ... hledal jsem guide všude ají na sript dev 2 foru a stejně prd :D .... možná neumím číst :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PLS nemoch by sem dat nekdo navod kam to mam presne vlozit a jak udelat toho NPC s tim scriptem totiz kdys tu nekdo rekne Todle se pridava do solotion mangosu a zkompiluje... tak tomu tak trochu nerozumim tak naky detajlni navod pls moc bych to chtel diky za navod :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za prvne musis byt schopny stahnout ze Subversion aktualni revizi mangosu a zkompilovat samotny mangos se scriptdev2 .. na to budes potrebovat Visual C++ (nejlepe 2005 nebo 2008) nejake knihovny k tomu, TortoiseSVN atd.. tady mas pomerne dobry navod na kompilaci mangosu, to je ale jenom mangos, pak budes muset stejnym zpusobem stahnout a zkompilovat ScriptDev2, vytvoris slozku src/bindis/ScriptDev2 do ni stahnes zdrojaky ze SVN http://scriptdev2.svn.sourceforge.net/svnroot/scriptdev2 . Pote do tohoto scriptdev2 projektu zapojis tento script pomoci navodu tady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×