Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Cäsh

[c++] Doctor

Recommended Posts

Megamrtěmocvyhuštěněkrutý dostáváš +1 todle sem dlouuuho hledal, díky moc, seš moje láska, miluju tě, chci ti stát poboku a držet tě za tvou ladnou ručku a letmo se jí dotejkat, když zrovna programuješ scripty

Edited by nEcroVisiOn
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobryý, taky dostaneš +1, akorát by mě zajímalo zda se ještě má co programovat pro blizz rate servery

Share this post


Link to post
Share on other sites

Megamrtěmocvyhuštěněkrutý dostáváš +1 todle sem dlouuuho hledal, díky moc, seš moje láska, miluju tě, chci ti stát poboku a držet tě za tvou ladnou ručku a letmo se jí dotejkat, když zrovna programuješ scripty

lol to je moc XD

jinak vyborna vecicka urcco puziju 1+ rep neni co resit :)

Edited by F0rM1s

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS: Takhle to do core přidávám já přes linux, ve visual studiu se to musí ještě přidat jiným způsobem, tak to du zkusit přidat v něm a pak Vám řeknu jak na to. :)

Tu je presný návod ako to pridať do projektu ako aj pre Linux tak aj pre Windows ;) : http://www.trinitycore.info/index.php/Howto_customscript

 

a ak niekomu vadí že sa po vyčarovaní bufu zavrie dialóg z "Doktorom" tak stačí upraviť jednoducho kód takto ako v ukážke :

Pôvodný kód:

               case 9010: // Buff me Shadow Protection                
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
		_creature->CastSpell(player,48161,false);
	break;

po úprave ako je zrejme z kódu okno dialógu ostane otvorené a je možné znova hodiť buff vyzerá to takto:

               case 9010: // Buff me Shadow Protection
	player->SEND_GOSSIP_MENU(MSG2, _creature->GetGUID());
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Arcane Intellect", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9001);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Mark of the Wild", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9002);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Thorns", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9003);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Greater Blessing of Sanctuary", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9004);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Greater Blessing of Might", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9005);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Greater Blessing of Kings", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9006);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Greater Blessing of Wisdom", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9007);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Divine Spirit", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9008);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Shadow Protection", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9009);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Power Word: Fortitude", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9010);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(11, "<- Back to Main Page", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7000);
	player->ADD_GOSSIP_ITEM(11, "Close menu", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9011);
	player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());

	_creature->CastSpell(player,48161,false);
	break;

  • Upvote 4
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super !!! +rep jen se tě zeptám jak odstraním nabuffování ? atd ja bych chtěl at jen HEALUJE HP A MANU :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já sám jsem C++ luma, proto se zeptám/požádám.

Cooldown sundává úplně všechny cooldowny, že? Tzn. i CD třeba na profese. Dala by se nějak udělat vyjímka na jednotlivé spelly, nebo naopak udělat jen CD na class spelly ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEvim, nescriptoval sem pár tejdnů.Myslím že se dá nastavi přímo na spell.Podívám se ti na to zítra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro sundání cooldownu z určitého spellu se používá -

RemoveSpellCooldown(ID)
ale vyjímka asi v ReamoveAll udělat nepude ;) - Leda mě tak napadlo... zjistit si jakej Cooldown mu jěště zbývá, všecky odstranit a ty co odstranit nechceš mu zase zpět naházet ^^ Edited by Strop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ďákujem pekne ! ;) +1

 

 

 

Upozornuji na chybu v SQL:

 

Část: ,'doctor',

 

Přepište na: ,'custom_npc_doctor',

Edited by Aristo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jó, tak toho jsem si já třeba vůbec nevšimnul.. :rolleyes: Když už, tak to sem dej komplet:

 

INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `difficulty_entry_1`, `difficulty_entry_2`, `difficulty_entry_3`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid1`, `modelid2`, `modelid3`, `modelid4`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `exp`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed_walk`, `speed_run`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `dmg_multiplier`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_class`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `trainer_class`, `trainer_race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `spell5`, `spell6`, `spell7`, `spell8`, `PetSpellDataId`, `VehicleId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `Health_mod`, `Mana_mod`, `Armor_mod`, `RacialLeader`, `questItem1`, `questItem2`, `questItem3`, `questItem4`, `questItem5`, `questItem6`, `movementId`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`, `WDBVerified`)
VALUES('700015','0','0','0','0','0','23876','0','0','0','Doctor','ServerNAME','','700015','80','80','1','35','35','1','1','1.14286','2','0','5000','5000','0','35000','10','1','0','1','512','0','0','0','0','0','0','10000','10000','68','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','','0','3','20','20','20','0','0','0','0','0','0','0','0','255','0','0','0','custom_npc_doctor','11403');

 

..ale to ještě neznamená, že můžeš dělat doubleposty. :D Ani fakt, že dokážeš zabít mouchu, z tebe nedělá vraha. :P Editovat umíš, tak kde je problém? :pinch:

To já jen tak.. :blink:

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jó, tak toho jsem si já třeba vůbec nevšimnul.. :rolleyes: Když už, tak to sem dej komplet:

 

INSERT INTO `creature_template` (`entry`, `difficulty_entry_1`, `difficulty_entry_2`, `difficulty_entry_3`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid1`, `modelid2`, `modelid3`, `modelid4`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `exp`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed_walk`, `speed_run`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `dmg_multiplier`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_class`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `trainer_class`, `trainer_race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `spell5`, `spell6`, `spell7`, `spell8`, `PetSpellDataId`, `VehicleId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `Health_mod`, `Mana_mod`, `Armor_mod`, `RacialLeader`, `questItem1`, `questItem2`, `questItem3`, `questItem4`, `questItem5`, `questItem6`, `movementId`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`, `WDBVerified`)
VALUES('700015','0','0','0','0','0','23876','0','0','0','Doctor','ServerNAME','','700015','80','80','1','35','35','1','1','1.14286','2','0','5000','5000','0','35000','10','1','0','1','512','0','0','0','0','0','0','10000','10000','68','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','0','','0','3','20','20','20','0','0','0','0','0','0','0','0','255','0','0','0','custom_npc_doctor','11403');

 

..ale to ještě neznamená, že můžeš dělat doubleposty. :D Ani fakt, že dokážeš zabiješ mouchu, z tebe nedělá vraha. :P Editovat umíš, tak kde je problém? :pinch:

To já jen tak.. :blink:

Děkujeme :).

Edited by Nightek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechcelo by sa niekomu updatnut script? :) Skompilovat ide dobre len NPC nema na vyber ziadne moznosti :(

Priradene scriptname mam.

 

Edit: chyba bola v ScriptLoadery, zle sa mi uplo na server, stava sa no :)

Edited by Huno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím proč ale nahraju cpp do core jak se má a ještě si to kontroloval podle návodu zde na forku.

Upravil sem si jen gossipy myslím tim ikonky jaké u toho budou a vždy když kliknu na Buffs tak se mi to menu hodí dolů ale neotevře se mi jakoby ty buffy.. A když kliknu na buff vyhodí mi to další voloviny pod sebe a hodí error s mnoha gossipama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm takže jednoduše odebrat spelly pro které by resetCD nebyl nepůjde ? Chtěl jsem ho dát do instancí ale když si DK nabere XYZ ghoulů je to celkem OP :pinch:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to tím, že tenhle Doctor je dělán ještě na starý systém scriptování. Si vzpomínám, jaký s tím byl problém, to správně překodovat v té době. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prepsano, snad bude funkcni :)

ScriptName je npc_doctor.

 

#include "ScriptPCH.h"

class npc_doctor : public CreatureScript
{
public:
   npc_doctor() : CreatureScript("npc_doctor") { }

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *creature)
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!", player->GetGUID());
           return true;
       }

       SendMainMenu(player, creature);
       return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *creature, uint32 sender, uint32 action)
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           creature->MonsterWhisper("You are in combat. Come back later!", player->GetGUID());
           return true;
       }

       player->PlayerTalkClass->ClearMenus();

       if (sender != GOSSIP_SENDER_MAIN)
           return true;

       switch(action)
       {
           case 7000: //Menu - Main
               SendMainMenu(player, creature);
               break;

           case 7001: //Restore Health
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->SetHealth(player->GetMaxHealth());
               player->CastSpell(player,61456,false);
               creature->MonsterWhisper("Your Health has been restored.", player->GetGUID());
               break;

           case 7002: //Restore Mana
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->SetPower(POWER_MANA, player->GetMaxPower(POWER_MANA));
               player->CastSpell(player,61456,false);
               creature->MonsterWhisper("Your Mana has been restored.", player->GetGUID());
               break;

           case 7003: //Remove Cooldown
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->RemoveAllSpellCooldown();
               player->CastSpell(player,75459,false);
               creature->MonsterWhisper("Your cooldowns have been removed.", player->GetGUID());
               break;

           case 7004: //Remove Exhaustion
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->RemoveAurasDueToSpell(57723);
               player->CastSpell(player,61456,false);
               creature->MonsterWhisper("Exhaustion has been removed.", player->GetGUID());
               break;

           case 7005: //Remove Sated
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               player->RemoveAurasDueToSpell(57724);
               player->CastSpell(player,61456,false);          
               creature->MonsterWhisper("Sated has been removed.", player->GetGUID());
               break;

           case 7006:
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Arcane Intellect", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9001);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Mark of the Wild", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9002);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Thorns", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9003);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Greater Blessing of Sanctuary", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9004);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Greater Blessing of Might", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9005);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Greater Blessing of Kings", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9006);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Greater Blessing of Wisdom", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9007);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Divine Spirit", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9008);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Shadow Protection", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9009);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Power Word: Fortitude", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9010);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(11, "<- Back to Main Page", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7000);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM(11, "Close menu", GOSSIP_SENDER_MAIN, 9011);
               player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, creature->GetGUID());
               break;

           case 9001: // Buff me Arcane Intellect
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               creature->CastSpell(player,42995,false);
               break;

           case 9002: // Buff me Mark of the Wild
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               creature->CastSpell(player,48469,false);
               break;

           case 9003: // Buff me Thorns
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               creature->CastSpell(player,53307,false);
               break;

           case 9004: // Buff me Greater Blessing of Sanctuary
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               creature->CastSpell(player,25899,false);
               break;

           case 9005: // Buff me Greater Blessing of Might
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               creature->CastSpell(player,48934,false);
               break;

           case 9006: // Buff me Greater Blessing of Kings
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               creature->CastSpell(player,25898,false);
               break;

           case 9007: // Buff me Greater Blessing of Wisdom
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               creature->CastSpell(player,48938,false);
               break;

           case 9008: // Buff me Divine Spirit
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               creature->CastSpell(player,48073,false);
               break;

           case 9009: // Buff me Power Word: Fortitude
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               creature->CastSpell(player,48169,false);
               break;

           case 9010: // Buff me Shadow Protection
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               creature->CastSpell(player,48161,false);
               break;

           case 9011: //Close menu
               player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
               break;

           default:
               break;
       }

       return true;
   }

private:
   bool SendMainMenu(Player *player, Creature *creature)
   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Restore Health", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7001);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Restore Mana", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7002);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Remove Cooldown", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7003);

       if (player->GetTeam() == ALLIANCE)
           player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Remove Exhaustion", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7004);
       else if (player->GetTeam() == HORDE)
           player->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Remove Sated", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7005);

       player->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "Buffs", GOSSIP_SENDER_MAIN, 7006);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, creature->GetGUID());
       return true;
   }
};

void AddSC_custom_npc_doctor()
{
   new npc_doctor();
}

 

Edited by brseker
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×